Αρχική Blog Σελίδα 14533

Α.Σ. Μελίκης: Ζητούνται άτομα για εργασία – Εποχικό προσωπικό – Έναρξη αιτήσεων

Ο Α.Σ. ΜΕΛΙΚΗΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΙ  ΟΤΙ:

 ΔΕΧΕΤΑΙ ΑΙΤΗΣΕΙΣ  ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΕΠΟΧΙΑΚΟ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟ.Η ΑΙΤΗΣΗ ΘΑ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΣΥΝΟΔΕΥΕΤΑΙ ΜΕ ΤΑ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΕΓΓΡΑΦΑ:

-ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ

-ΑΦΜ

-ΑΜΚΑ

-Α.Μ  ΙΚΑ  ή ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΟΤΗΤΑ ΟΓΑ

-ΑΡΙΘΜΟ ΒΙΒΛΙΑΡΙΟΥ ΤΡΑΠΕΖΑΣ

– ΠΙΣΤΟΠΟΙΗΤΙΚΟ ΥΓΕΙΑΣ

-ΕΚΤΥΠΩΣΗ ΣΤΟΙΧΕΙΩΝ ΠΡΟΣΩΠΟΠΟΙΗΜΕΝΗΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΛΟΓΙΣΤΗ

ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΣΕ ΦΩΤΟΤΥΠΙΕΣ

ΓΙΑ ΟΠΟΙΑΔΗΠΟΤΕ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΕΙΣΤΕ Σ

ΤΑ ΤΗΛ. 2331081988 – 81001.

 

Στο μεγάλο λιμάνι της ΝΑ Ευρώπης φιλοδοξεί να αναδείξει τον ΟΛΘ η κοινοπραξία

Στο “μεγάλο λιμάνι της Νοτιοανατολικής Ευρώπης” και στο “καλύτερο της Μεσογείου”, με χαρακτηριστικά “game changer” και με μελλοντική ζώνη επιρροής μέχρι και στην Κεντρική Ευρώπη, φιλοδοξεί να αναδείξει τη Θεσσαλονίκη η κοινοπραξία ιδιωτών, στην οποία περιήλθε πρόσφατα (προ δυόμισι εβδομάδων) το 67% του Οργανισμού Λιμένος (ΟΛΘ).

Οι εκπρόσωποι του consortium, που ανακοίνωσαν σήμερα ώς πρώτη τους κίνηση την πραγματοποίηση άμεσης δαπάνης ύψους 27 εκατ. ευρώ για επείγουσα ανανέωση μηχανολογικού εξοπλισμού, δεσμεύτηκαν εκ νέου να υλοποιήσουν νωρίτερα από τη συμβατική τους υποχρέωση τις υποχρεωτικές επενδύσεις, συνολικού ύψους 180 εκατ. ευρώ στο λιμάνι (βάσει της σύμβασης θα πρέπει να τις ολοκληρώσουν εντός επταετίας).

Μάλιστα, κάλεσαν το ελληνικό κράτος να τους διευκολύνει, ώστε οι υποχρεωτικές επενδύσεις -και ιδίως η επέκταση της έκτης προβλήτας, για την οποία ο σχετικός διαγωνισμός στόχος είναι να έχει ολοκληρωθεί μέσα στο 2018- να πραγματοποιηθούν σε τέσσερα ή πέντε χρόνια. ‘Οπως χαρακτηριστικά ειπώθηκε,  το λιμάνι της Θεσσαλονίκης δεν έχει καμία τύχη χωρίς την αναβάθμιση των υποδομών και του μηχανολογικού εξοπλισμού του, που θα του επιτρέψουν να προσελκύσει μεγάλα πλοία (τύπου “New Panamax”) και κύριες γραμμές (mainliners).

Εξίσου απαραίτητη είναι και η επιτάχυνση της σύνδεσης του λιμανιού με το οδικό δίκτυο και τον σιδηρόδρομο, θέμα για το οποίο ζήτησαν επίσης την ενεργοποίηση της ελληνικής κυβέρνησης, στη διάρκεια της σημερινής πρώτης συνέντευξης Τύπου της νέας διοίκησης, με επικεφαλής τον Σωτήρη Θεοφάνη (πρόεδρο και διευθύνοντα σύμβουλο) και συμμετέχοντες στελέχη της κοινοπραξίας των DIEP GmbH (Γερμανία, μερίδιο 47%), Terminal Link SAS (Γαλλία-Κίνα, 33%) και Belterra Investments Ltd (εταιρεία του ομίλου Σαββίδη με έδρα τη Λευκωσία, 20%).

Ως προς τα προαναφερθέντα 27 εκατ. ευρώ, οι ίδιοι επισήμαναν ότι αν δεν επενδυθούν άμεσα αυτά τα κεφάλαια, δεν μπορεί να διασφαλιστεί η βιώσιμη λειτουργία του λιμένος. Υποστήριξαν δε ότι τα κεφάλαια δεν είχαν προϋπολογιστεί, διότι οι πραγματικές ανάγκες ήταν διαφορετικές και μεγαλύτερες από την αρχική εικόνα, που είχαν σχηματίσει οι εταίροι του consortium, βάσει των στοιχείων του data room.

“Ουδέν σχόλιον προσωρινά”

Ερωτηθείς αν η εταιρεία θα ζητούσε να τεθούν σε ισχύ οι ρήτρες της σύμβασης παραχώρησης για αποζημιώσεις, επειδή η κατάσταση του εξοπλισμού ήταν διαφορετική από την περιγραφόμενη, ο κ.Θεοφάνης απάντησε λακωνικά: “ουδέν σχόλιον προσωρινά”. Ο ίδιος επισήμανε ότι μέχρι το τέλος του Απριλίου αναμένεται και η έκθεση των ορκωτών ελεγκτών για τα οικονομικά αποτελέσματα του λιμένος, ενώ επανέλαβε ότι τα λιμάνια της Θεσσαλονίκης και του Πειραιά δεν είναι στην πράξη ανταγωνιστικά μεταξύ τους, καθώς το πρώτο έχει έντονο εξαγωγικό προσανατολισμό και το δεύτερο έχει αναπτυχθεί ώς λιμάνι μεταφόρτωσης (transhipment).

Μικρές νίκες

“Είμαστε μόλις δύο εβδομάδες εδώ” είπε ο κ.Θεοφάνης, “αλλά βλέπουμε ήδη μικρές νίκες. Πρώτον, τρεις μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες, που είχαν διακόψει στο άμεσο παρελθόν τη στοχευμένη τροφοδοσία γραμμών (dedicated feeders) προς Θεσσαλονίκη και χρησιμοποιούσαν κοινά feeders, επανακάμπτουν στις επόμενες δύο-τρεις εβδομάδες με δικές τους υπηρεσίες και αυτό είναι ένα πρώτο δείγμα εμπιστοσύνης. Δεύτερον, έχουμε βελτίωση της εξυπηρέτησης των πλοίων και μείωση του χρόνου αναμονής. Τον Δεκέμβριο του 2017, ο χρόνος αναμονής ήταν 135-145 ώρες, δηλαδή πέντε-έξι ημέρες και σήμερα είναι λιγότερες από 15 ώρες (…) χωρίς να αλλάξει τίποτα στις υποδομές”. Ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ΟΛΘ διευκρίνισε ακόμη ότι η στρατηγική της εταιρείας εδράζεται στην αποκατάσταση της εύρυθμης λειτουργίας και εξυπηρέτησης του λιμανιού, στην προμήθεια σύγχρονου εξοπλισμού και στην ταχύτερη δυνατόν έναρξη των υποχρεωτικών επενδύσεων, γιατί “χωρίς αυτές το λιμάνι δεν έχει καμία τύχη”.

Για την απεργία των τελωνειακών

Σχολιάζοντας την πολύμηνη -ήδη από τον περασμένο Σεπτέμβριο- αποχή των τελωνειακών από την τρίτη βάρδια (νυχτερινή) στην Πύλη 16 του λιμανιού, όπου γίνεται η διαχείριση των εμπορευματοκιβωτίων προς εξαγωγή, ο κ. Θεοφάνης σχολίασε ότι δεν αντιλαμβάνεται για ποιο λόγο το κράτος δεν ανταποκρίνεται στη στοιχειώδη του υποχρέωση για την παροχή ελεγκτικών μηχανισμών σε 24ωρη βάση (σ.σ. οι τελωνειακοί απεργούν διαμαρτυρόμενοι για την έλλειψη χώρου εναπόθεσης εμπορευματοκιβωτίων προς εξαγωγή στο λιμάνι, η οποία – όπως υποστηρίζουν – δεν τους επιτρέπει να διεκπεραιώνουν επαρκώς τα ελεγκτικά καθήκοντά τους).

Επισήμανε ακόμη ότι η νέα διοίκηση του ΟΛΘ βλέπει με ιδιαίτερο σεβασμό τα θέματα του περιβάλλοντος και στόχο έχει να λειτουργήσει ένα λιμάνι με την ελάχιστη δυνατή όχληση, ενώ πρόσθεσε ότι έμφαση δίνεται επίσης στην Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα (“πιστεύουμε ότι στο μέλλον θα είμαστε πρότυπο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα”) και στην ανάπτυξη της τεχνολογίας και της τεχνογνωσίας.

“Φιλόδοξα τα σχέδια για το λιμάνι” σύμφωνα με τον CEO της Terminal Link

“Πολύ αισιόδοξος για την πορεία του λιμανιού”, για το οποίο υπάρχουν “φιλόδοξα σχέδια”, δήλωσε από την πλευρά του ο Μπόρις Βένζελ (Boris Wenzel), αντιπρόεδρος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ και διευθύνων σύμβουλος της Terminal Link SAS (33%), η οποία διαχειρίζεται 13 λιμάνια παγκοσμίως. Επισήμανε με τη σειρά του ότι η πραγματοποίηση των υποχρεωτικών επενδύσεων πρέπει να διευκολυνθεί, λέγοντας πως όλοι οι εταίροι της κοινοπραξίας συμφωνούν ότι αυτές είναι αναγκαίο να γίνουν σε πέντε ή και λιγότερα χρόνια. Ο ίδιος σημείωσε ότι προσβλέπει σε ταχύτητα ώς προς τις αλλαγές που μπορούν να εφαρμοστούν στο λιμάνι, προκειμένου αυτό να επανέλθει πραγματικά στο προσκήνιο ώς προτιμητέος προορισμός για τις ναυτιλιακές εταιρείες και να ανακτηθεί η εμπιστοσύνη των πελατών του, που χάθηκε στη διάρκεια των χρόνων και ιδίως τους τελευταίους μήνες με την αποχή των τελωνειακών.

Αναφερόμενος στο έργο της επέκτασης της έκτης προβλήτας, επισήμανε ότι η ανταγωνιστικότητα των λιμένων παγκοσμίως εξαρτάται πλέον σε μεγάλο βαθμό από την δυνατότητά τους να προσελκύουν πλοία με μεγάλο βύθισμα. “Σήμερα το λιμάνι δεν μπορεί να υποδεχτεί deep sea vessels. Όταν όμως έχουμε αυτή τη δυνατότητα, η Θεσσαλονίκη θα μπορεί να προσελκύσει και κύριες γραμμές (mainliners)” είπε χαρακτηριστικά και διαβεβαίωσε εκ νέου ότι καθότι η Terminal Link που δεν διαχειρίζεται άλλο λιμάνι στην περιοχή, η ανάπτυξη του ΟΛΘ έχει βαρύνουσα σημασία για αυτήν, προκειμένου να ανταγωνιστεί λιμάνια στην Αδριατική και τη Ρουμανία.

Το DIEP πιστεύει στην Ελλάδα. Το ίδιο και άλλοι Γερμανοί επενδυτές

Εκπροσωπώντας τον επικεφαλής επενδυτή της κοινοπραξίας (47%), το επενδυτικό ταμείο DIEP με έδρα το Μόναχο, ο διευθύνων σύμβουλός του, Αλεξάντερ Βίλεμ Φον Μελέτιν (Alexander Willem Von Mellethin), μέλος του διοικητικού συμβουλίου της ΟΛΘ ΑΕ, υπενθύμισε ότι το όλο εγχείρημα εισόδου στο λιμάνι της Θεσσαλονίκης ξεκίνησε το 2014. Πρόσθεσε ότι η κοινοπραξία είναι προετοιμασμένη να αντιμετωπίσει τις προκλήσεις και  φιλοδοξεί να αποδείξει ότι οι ιδιώτες επενδυτές σε υποδομές όπως τα λιμάνια είναι “όχι απλά τόσο καλοί όσο το κράτος, αλλά και ικανοί να πετύχουν υψηλότερους στόχους και καλύτερα νούμερα”.

Αναφερόμενος στη διαφορετική εικόνα που αποκόμισε στη πράξη η κοινοπραξία σε ό,τι αφορά τον μηχανολογικό εξοπλισμό, επισήμανε ότι είναι πολύ φυσιολογικό όταν ξεκινάς μια επενδυτική δραστηριότητα και έχεις επιφορτιστεί να ανοίξεις αυτό το “δώρο”, είτε να απογοητευτείς είτε να εκπλαγείς ευχάριστα. Όπως είπε, αν συνειδητοποιήσεις στην πορεία ότι τα περιουσιακά στοιχεία που συνοδεύουν μια επένδυση είναι σε χειρότερη κατάσταση από αυτή που ανέμενες, τότε θα πρέπει να αναλάβεις δράση και η αντίδραση αυτή είναι από τις κεντρικές δεξιότητες που πρέπει να έχει μια διοίκηση. Ο ίδιος επισήμανε ότι κι άλλοι Γερμανοί επενδυτές θεωρούν ότι υπάρχουν δυνατότητες σε κάποια από τα περιουσιακά στοιχεία της Ελλάδας και κοιτάζουν κι άλλα assets.

Belterra: Στόχος, όχι απλά όνειρο η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης στο καλύτερο λιμάνι της Μεσογείου

Την εκτίμηση ότι το λιμάνι της Θεσσαλονίκης αποτελεί περιουσιακό με τεράστια οικονομική, κοινωνική και επιχειρηματική σημασία όχι μόνο για την Ελλάδα αλλά και για τα Βαλκάνια, διατύπωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Belterra Ltd, Αρτούρ Νταβιντιάν (Arthur Davidyan), επισημαίνοντας ότι όταν προ τετραετίας τα στελέχη του ομίλου αντίκριζαν το λιμάνι από την κορυφή του “Μακεδονία Παλάς” (ιδιοκτησίας επίσης του Ιβάν Σαββίδη) δεν φαντάζονταν ότι μια μέρα θα ήταν κάτοχοι του 20%. Ο ίδιος επισήμανε ότι η κοινοπραξία ανυπομονεί να αναπτύξει το λιμάνι ώς ισχυρό επιχειρηματικό και εμπορικό ηγέτη και πρόσθεσε ότι η ανάδειξη της Θεσσαλονίκης στο “καλύτερο λιμάνι της Μεσογείου” δεν αποτελεί απλά όνειρο, αλλά στόχο. Σε σχέση  με τον διαγωνισμό για την αξιοποίηση του πρώην στρατοπέδου Γκόνου ο ίδιος δήλωσε ότι ο Όμιλος Σαββίδη συμμετείχε σε αυτόν μόνο διερευνητικά, γιατί εντόπισε τη δυνατότητα πιθανών συνεργιών του λιμένος με ένα σύγχρονο εμπορευματικό κέντρο.

‘Ενα λιμάνι που θα αλλάξει (υπό προϋποθέσεις) τους όρους του παιχνιδιού, φτάνοντας μέχρι την Κ. Ευρώπη

Κατά τον αναπληρωτή διευθύνοντα σύμβουλο της ΟΛΘ ΑΕ, Ρούι Πίντο (Rui Pinto), ο πιο μακροπρόθεσμος στόχος της νέας διοίκησης είναι όταν υλοποιηθούν όλες οι επενδύσεις και ο Θερμαϊκός μπορεί πλέον να υποδέχεται deep sea vessels, το λιμάνι της Θεσσαλονίκης να γίνει game changer, δηλαδή να αλλάξει τους όρους του παιχνιδιού. Τότε, είπε, “είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι το λιμάνι θα αυξήσει σημαντικά τον κύκλο επιρροής του και θα μπορεί να φτάσει και στην Κεντρική Ευρώπη, εκτός από την περιοχή των 200-300 χλμ από τη Θεσσαλονίκη”, στην οποία απευθύνεται σήμερα, λειτουργώντας σαν αναπτυξιακός κινητήρας για τη Βόρεια Ελλάδα.

Στο μεταξύ, κληθείς να σχολιάσει τις πρόσφατες δηλώσεις του Αμερικανού πρέσβη Τζέφρι Πάϊατ, σχετικά με την ομάδα των επενδυτών και ειδικότερα τη Belterra, ο κ.Θεοφάνης δήλωσε ότι δεν είναι δουλειά του να σχολιάζει τις δηλώσεις κρατικών διπλωματικών υπαλλήλων διαπιστευμένων στην Ελλάδα, επισημαίνοντας ότι oύτε αυτοί θα έπρεπε να σχολιάζουν επενδύσεις.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Στις 27 Απριλίου 2018 η πληρωμή των δικαιούχων του πανελλαδικού προγράμματος ΚΕΑ

Την Παρασκευή 27 Απριλίου 2018 θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή των δικαιούχων του πανελλαδικού προγράμματος ΚΕΑ (Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης), των οποίων οι αιτήσεις εγκρίθηκαν έως τις 31 Μαρτίου 2018, όπως ανακοίνωσε η αναπληρώτρια υπουργός Κοινωνικής Αλληλεγγύης, Θεανώ Φωτίου.

Το ποσό των 62.864.376,78 ευρώ θα καταβληθεί σε 285.230 δικαιούχους και αφορά συνολικά 610.000 άτομα.

Η πληρωμή του ΚΕΑ θα πραγματοποιηθεί με πίστωση εξ ημισείας στον λογαριασμό και στην προπληρωμένη κάρτα αγορών, στις περιπτώσεις που το συνολικό καταβαλλόμενο ποσό είναι ίσο με ή υπερβαίνει τα 100 ευρώ ανά μήνα. Η προπληρωμένη τραπεζική κάρτα του δικαιούχου μπορεί να χρησιμοποιηθεί, χωρίς κανέναν περιορισμό, για οποιαδήποτε αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών αγορών.

Το υπουργείο Εργασίας, Κοινωνικής Ασφάλισης και Κοινωνικής Αλληλεγγύης επισημαίνει ότι οι δικαιούχοι του ΚΕΑ πρέπει να απευθύνονται στην τράπεζα με την οποία συνεργάζονται και μόνο σε αυτήν για θέματα που σχετίζονται με τον τραπεζικό λογαριασμό τους ή την προπληρωμένη κάρτα αγορών.

Υπενθυμίζεται, ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΚΕΑ παραμένει ανοιχτή, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να την επισκέπτονται και να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ανά πάσα στιγμή.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Το πόρισμα των Πρόσκοπων της 34η ΠΑΠΕ για την αντιμετώπιση του ρατσισμού

«Οι αυξανόμενες προσφυγικές και μεταναστευτικές ροές στην Ευρώπη τα τελευταία χρόνια», ήταν το κεντρικό θέμα συζήτησης της 34ης Πανελληνίας Ανιχνευτικής Πολιτιστικής Ενημέρωσης, που πραγματοποιήθηκε με τη συμμετοχή 1.100 ανιχνευτών (προσκόπων ηλικίας 15-18) και τη συμβολή της Περιφέρειας Αττικής, στην Ελευσίνα.

«Θρίαμβος της αλληλεγγύης» χαρακτηρίστηκε από τον αντιπεριφερειάρχη Γιάννη Βασιλείου το πόρισμα της συζήτησης που ακολούθησε μετά τον προβληματισμό ο οποίος αναπτύχθηκε σε θέματα φυλετικού και κοινωνικού ρατσισμού. «Μας απασχόλησαν οι ρατσιστικές συμπεριφορές που δέχονται οι πρόσφυγες και οι μετανάστες από τους ντόπιους, κυρίως στον επαγγελματικό και κοινωνικό τομέα. Με άμεση συνέπεια την ψυχολογική κατάπτωση και την ενδυνάμωση των προκαταλήψεων και των στερεοτύπων» τονίζει το φόρουμ της 34ης ΠΑΠΕ. Και συνεχίζει: «Ως τρόπους αντιμετώπισης προτείνουμε, αρχικά, την ανάληψη της ατομικής ευθύνης από πλευράς των ντόπιων με σκοπό την εξέλιξη της αυτογνωσίας και κυρίως της αυτοκριτικής. Επίσης, την ενίσχυση της ανθρωπιστικής και κοινωνικοπολιτικής παιδείας και εφαρμογή προγραμμάτων ένταξης προσφύγων».

Όσον αφορά τα Μ.Μ.Ε. προτείνεται η αποφυγή προπαγάνδας και της ρητορικής του μίσους που συνηθίζεται να προβάλλεται. Χαρακτηρίζεται απαραίτητη η αλλαγή της νοοτροπίας των πολιτών απέναντι στο προσφυγικό-μεταναστευτικό ζήτημα, όπως και η συνεργασία των κρατών στα πλαίσια των διεθνών οργανισμών. «Πρώτοι εμείς ως Πρόσκοποι», τονίζει το φόρουμ, μέλη της μεγαλύτερης εθελοντικής οργάνωσης νέων, οφείλουμε να είμαστε ανεκτικοί και να αποδεχόμαστε το διαφορετικό. Πιστεύουμε ότι είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε την κατάσταση αναλαμβάνοντας δράση. Ο κάθε Ανιχνευτής αποτελεί έναν λίθο. Πολλοί τέτοιοι λίθοι χτίζουν έναν τοίχο, δηλαδή την κοινότητα και όλοι μαζί συγκροτούμε το οικοδόμημα του Προσκοπισμού. Η ευθύνη για το μέλλον μας είναι στα χέρια μας!».

Σημειώνεται ότι στο πλαίσιο της τριήμερης (12-15 Απριλίου) παραμονής των προσκόπων στις εγκαταστάσεις του παλαιού Ελαιουργείου της πόλης, όπως πληροφόρησε το ΑΠΕ- ΜΠΕ ο περιφερειακός έφορος Δ. Αττικής Θωμάς Ριζόπουλος οι ανιχνευτές ανέπτυξαν και παρουσίασαν πολύμορφες εκδηλώσεις και δραστηριότητες πολιτιστικού κυρίως περιεχομένου (εκθέσεις φωτογραφίας, διαγωνισμούς χορού, θεάτρου, σκίτσου, συζητήσεις κ.λ.π.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Κοινός παρανομαστής η κακή διατροφή και η παχυσαρκία στις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας

Τον κώδωνα του κινδύνου για μείζονες επιπλοκές που δημιουργούν η κακή διατροφή και η παχυσαρκία στις γυναίκες αναπαραγωγικής ηλικίας, αλλα και κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης, κρούουν επιστήμονες στην Αυστραλία.

Τα στοιχεία έδειξαν με συντριπτική πλειοψηφία οτι οι γυναίκες που διήγαν υγιεινό τρόπο ζωής πριν από την σύλληψη, είχαν καλύτερη εγκυμοσύνη, ενώ εκείνες που είχαν χαμηλότερο δείκτη μάζας σώματος πριν την σύλληψη μείωσαν τους κινδύνους προεκλαμψίας, διαβήτη κύησης, πρόωρου τοκετού και θνησιμότητας νεογνού.

Η έρευνα που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό περιοδικό Lancet έδειξε επίσης οτι μόνο το 10% των γυναικών στην Αυστραλία καταναλώνουν την συνιστώμενη καθημερινή ποσότητα φρούτων και λαχανικών στη διάρκεια της αναπαραγωγικής τους ηλικίας.

Σύμφωνα με σημερινές στατιστικές, στην Αυστραλία το ποσοστό παχυσαρκίας για τις γυναίκες ηλικίας από 18 έως 23 ετών αγγίζει το 27%, ενώ στις ηλικίες 36-40 ετών το αντίστοιχο ποσοστό φθάνει το 42%.

 

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Η σημαία κυματίζει στη βραχονησίδα Ανθρωποφάς

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Θύμα της μπλε φάλαινας ο 17χρονος στη Μυτηλήνη

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Η Γαλλία συμπαραστέκεται σε κράτη-μέλη όταν απειλείται η κυριαρχία τους

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Η Γαλλία συμπαραστέκεται σε κράτη-μέλη όταν απειλείται η κυριαρχία τους

«Η Γαλλία δείχνει την αλληλεγγύη της στην υπεράσπιση της Ελλάδας», τόνισε ο Πρόεδρος της Γαλλίας Εμανουέλ Μακρόν, απαντώντας σε παρέμβαση του Έλληνα ευρωβουλευτή Νότη Μαριά, ο οποίος ρώτησε εάν προβλέπεται από τη πλευρά της Γαλλίας κάποια δέσμευση για την προστασία των ελληνικών-ευρωπαϊκών συνόρων δεδομένης της τακτικής καταπάτησης που γίνεται από πλευράς της Τουρκίας. Όπως σημείωσε ο κ. Μακρόν στο θέμα της άμυνας της κάθε χώρας όταν εκείνη απειλείται, «η θέση της Γαλλίας είναι πάγια: Η Γαλλία συμπαραστέκεται σε κράτη-μέλη όταν απειλείται η κυριαρχία τους». Ο Γάλλος Πρόεδρος προσέθεσε πως θεωρεί ότι η κάθε χώρα έχει δικαίωμα στην Άμυνα, έτσι και η Ελλάδα με τη Τουρκία, όπως έχει πει και σε συνομιλίες του με τον Έλληνα πρωθυπουργό, Αλέξη Τσίπρα. «Η Γαλλία δείχνει την αλληλεγγύη της στην υπεράσπιση της Ελλάδας», τόνισε.

Προέλευση: Europarl


ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Ρω: Στο μνημείο της Κυράς της Ρω ο πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας

Δείτε την είδηση – πλάνα στο βίντεο:

Ρω: Στο μνημείο της Κυράς της Ρω ο πρωθυπουργός Αλ. Τσίπρας

Tο ακριτικό νησί της Ρω επισκέφθηκε ο πρωθυπουργός Αλέξης Τσίπρας. Εκεί, ο πρωθυπουργός απέτισε φόρο τιμής στο μνημείο της Κυράς της Ρω, ενώ στρατιωτικό άγημα απέδωσε τιμές και έψαλε τον Εθνικό Ύμνο. Ο πρωθυπουργός απευθυνόμενος στην τοπική στρατιωτική δυναμη, είπε μεταξύ άλλων: «Η παρουσία σας εδώ και η θητεία σας είναι μια πολύ ουσιαστική συνεισφορά στο λαό. Αισθάνεστε το δέος της υπεράσπισης της εθνικής μας κυριαρχίας και της εδαφικής ακεραιότητας». Επιπλέον, ο κ. Τσίπρας είχε συζητηση με τους ένστολους. Μαζί με τον πρωθυπουργό είναι ο υπουργός και ο υφυπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Π. Κουρουμπλής και Ν. Σαντορινιός αντιστοίχως, ο αν. υπουργός Υγείας Π. Πολάκης, ο αρχηγός ΓΕΕΘΑ ναύαρχος Ευάγγ. Αποστολάκης και ο αρχηγός του Λιμενικού Σώματος Στ. Ράπτης.

ΕΡΤ/ΑΠΕ-ΜΠΕ