Αρχική Blog Σελίδα 13922

Δήλωση ΥΜΕΠΟ, Δ. Βίτσα, σχετικά με σημερινό δημοσίευμα της εφημερίδας «Φιλελεύθερος»

Για άλλη μια φορά, η γνωστή πλέον ομάδα του «Φιλελεύθερου» έριξε μια φτυαριά λάσπης και «όπου κάτσει» και «όποιον πιάσει».

Συγκεκριμένα, δημοσιεύει μια ατυχή εντολή του Διευθυντή της Υπηρεσίας Υποδοχής και Ταυτοποίησης προς τους διοικητές των Κέντρων Υποδοχής και Ταυτοποίησης να «αποσυμφορήσουν» τα ΚΥΤ (και όχι τα νησιά), διατηρώντας εντός του ΚΥΤ τον αριθμό πολιτών τρίτων χωρών που προβλέπει η δυναμικότητά τους.

Την εντολή αυτή ακύρωσα αμέσως για λόγους που κάθε σκεπτόμενος άνθρωπος αντιλαμβάνεται. Η υλοποίηση αυτής της εντολής θα άφηνε πλέον των 10.000 ανθρώπων στη μοίρα τους, μακριά από τις παρεχόμενες υπηρεσίες και ακόμη χειρότερα θα τους διέχεε στις γύρω πόλεις και χωριά (εν προκειμένω για τη Μόρια, κυρίως στην πόλη της Μυτιλήνης, στη Μόρια, στα Πάμφυλα κλπ).

Επιμένω πως το ζήτημα παραμένει η ταχύτητα των διαδικασιών και η αποσυμφόρηση των νησιών. Σε όποιους επιθυμούν ή φαντασιώνονται για αντιπολιτευτικούς λόγους εικόνες του 2015 στα νησιά ή εικόνες Αγίου Παντελεήμονα, καταυλισμούς στην πλατεία Κλαυθμώνος, στην πλατεία Βικτωρίας, άτυπους καταυλισμούς στην Πάτρα, την Ηγουμενίτσα και άλλες πόλεις, όπως κατά την προ του 2015 περίοδο, εμείς θα συνεχίσουμε να εργαζόμαστε ώστε να μην τους κάνουμε το χατίρι.

Παρουσίαση των δράσεων της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου στο πλαίσιο του έργου HIGHER

Τις δράσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την ενίσχυση της επιχειρηματικότητας θα παρουσιάσει ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας Απόστολος Τζιτζικώστας, σε εκδήλωση που θα πραγματοποιηθεί την Πέμπτη 27 Σεπτεμβρίου 2018, στις 12.00 το μεσημέρι, στο ξενοδοχείο Makedonia Palace Hotel (Λεωφ. Μ. Αλεξάνδρου 2, Θεσσαλονίκη).

Η εκδήλωση πραγματοποιείται στο πλαίσιο του έργου “HIGHER”- «Καλύτερα Εργαλεία Πολιτικής για Έργα Υψηλής Καινοτομίας στις Ευρωπαϊκές Περιφέρειες», που χρηματοδοτείται από το “Interreg Europe 2014-2020” και υλοποιείται από το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης Κεντρικής Μακεδονίας για λογαριασμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

Στην εκδήλωση θα παρουσιαστούν:

  1. Η επικείμενη δράση χρηματοδότησης για την «Ενίσχυση συνεργατικών σχηματισμών (CLUSTERS) για την προώθηση της Επιχειρηματικότητας, Ανταγωνιστικότητας & Εξωστρέφειας» στο πλαίσιο του Π.Ε.Π. Κεντρικής Μακεδονίας.
  2. Ο νεοσύστατος Μηχανισμός Υποστήριξης Οικοσυστήματος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας (One Stop Liaison Office) στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, και
  3. Το Πρόγραμμα Δράσης (Action Plan) για την «Ενίσχυση της Καινοτομίας των ΜΜΕ μέσω Συνεργασιών Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα στην Κεντρική Μακεδονία», που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του έργου HIGHER.

Το πλήρες πρόγραμμα της εκδήλωσης έχει ως εξής:

 12.00 – 12.30 Προσέλευση – Εγγραφές

 

12.30 – 12.50 Έναρξη εργασιών

Οι δράσεις της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας για την ενίσχυση της Επιχειρηματικότητας.

Απόστολος Γ. Τζιτζικώστας, Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας

12.50 – 13.30 Παρουσίαση της επικείμενης δράσης χρηματοδότησης για την «Ενίσχυση συνεργατικών σχηματισμών (CLUSTERS) για την προώθηση της Επιχειρηματικότητας, Ανταγωνιστικότητας & Εξωστρέφειας» στο πλαίσιο του ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας.

 

Χριστίνα Εδιππίδη, Στέλεχος Μονάδας Προγραμματισμού και Αξιολόγησης Πράξεων, Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας

Γεώργιος Κωστάρας, Στέλεχος Μονάδας Προγραμματισμού και Αξιολόγησης Προγράμματος, Ειδική Υπηρεσία Διαχείρισης ΠΕΠ Κεντρικής Μακεδονίας

 

13.30 – 13.50 Παρουσίαση του “Μηχανισμού Υποστήριξης Οικοσυστήματος Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας- One Stop Liaison Office” της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.

 

Κωνσταντίνος Μιχαηλίδης, Αν. Προϊστάμενος Αυτοτελούς Διεύθυνσης Υποστήριξης Καινοτομίας και Επιχειρηματικότητας Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας

 

13.50 – 14.10 Παρουσίαση του Προγράμματος Δράσης (Action Plan) για την «Ενίσχυση της Καινοτομίας των ΜΜΕ μέσω Συνεργασιών Δημόσιου και Ιδιωτικού Τομέα στην Κεντρική Μακεδονία», που εκπονήθηκε στο πλαίσιο του έργου HIGHER.

 

Σταύρος Μαντζανάκης, Emetris Α.Ε. – Τεχνικός Σύμβουλος Έργου HIGHER

 

14.10 – 15.00 Αποτίμηση της 1ης φάσης και προτάσεις για την υλοποίηση της 2ης φάσης του έργου (2018-2020) HIGHER.

Συμμετοχή όλων των μελών του LSG

 

15.00 Ελαφρύ γεύμα

 

 

Επιπλέον, στη συζήτηση που θα ακολουθήσει, κατά την 4η συνάντηση της Τοπικής Ομάδας Υποστήριξης (Local Stakeholders Group_LSG) αναμένεται να αξιολογηθεί η παρέμβαση του έργου HIGHER στο εργαλείο πολιτικής και να καταγραφούν προτάσεις για την αποτελεσματικότερη υλοποίηση του Προγράμματος Δράσης κατά τη 2η φάση του έργου (2018-2020).

Για την καλύτερη οργάνωση της συνάντησης, οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να δηλώσουν συμμετοχή στον παρακάτω σύνδεσμο μέχρι τις 26/9/2018.

https://docs.google.com/forms/d/1d46SKvNakHsFwkwW1Ssa9DFMQXo2pJ5xpq7n1B3GHcY/edit

 

Στοιχεία επικοινωνίας:

  • Ιωάννης Σπάνδος, τηλ.: 2310403003, e-mail: i.spandos@rdfcm.gr
  • Πόπη Οικονόμου, τηλ.: 2313319818, e-mail: higher@rdfcm.gr

Γιάννης Κουτσούκος – Βασίλης Κεγκέρογλου: Τροπολογία για απόσυρση ΦΕΚ παραχώρησης ακίνητων στο υπερταμείο

ΤΡΟΠΟΛΟΓΙΑ- ΠΡΟΣΘΗΚΗ

 Στο Σ/Ν του Υπουργείου Οικονομικών με τίτλο «I) Κεντρικά Αποθετήρια Τίτλων, II) Προσαρμογή της Ελληνικής Νομοθεσίας στις διατάξεις της Οδηγίας (EE) 2016/2258 και άλλες διατάξεις, III) Λοιπές διατάξεις του Υπουργείου Οικονομικών»

 Θέμα: «Κατάργηση των ΦΕΚ  Β’ 2317/19-6-2018 και ΦΕΚ  Β’ 2320/19-6-2018  για την ακύρωση της μεταβίβασης των 10.119 ακινήτων κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου στην ΕΤΑΔ Α.Ε.»

 ΑΙΤΙΟΛΟΓΙΚΗ ΕΚΘΕΣΗ

 Ο Υπουργός Οικονομικών  με ανακοίνωση του στις 20-9-2018, καθώς επίσης και η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ Α.Ε.) με ανακοίνωσή της στις 22-9-2018 παραδέχονται πως η λίστα με τους 10.119 ΚΑΕΚ που αντιστοιχούν στα ακίνητα κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου, τα οποία μεταβιβάστηκαν στην Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου Α.Ε.(ΕΤΑΔ Α.Ε.)θυγατρική της ΕΕΣΥΠ Α.Ε. σύμφωνα με το άρθρο 196 παρ.6 και άρθρο 209 του Ν. 4389/2016, κατόπιν συγκεκριμένου γραπτού αιτήματος της ΕΕΣΥΠ Α.Ε., προέκυψε από μη επεξεργασμένα, μη επικαιροποιημένα και ακριβή στοιχεία, με αποτέλεσμα να συμπεριλαμβάνονται ακίνητα που τυγχάνουν ειδικής προστασίας, όπως αρχαιολογικοί χώροι και λοιπά ακίνητα εκτός συναλλαγής.

Επίσης, παρά το γεγονός ότι η  Κυβέρνηση δεν  έχει δώσει στη δημοσιότητα τα στοιχεία των 10.119 ακινήτων, όπως ζητήσαμε με την από 19-9-2018 (Αρ. Πρωτ.:1722) Ερώτηση μας, δημοσιεύματα αναφέρουν πως στην παραπάνω λίστα συμπεριλαμβάνονται, μεταξύ άλλων, κτίρια κυριότητας του Ελληνικού Δημοσίου που στεγάζουν Δημόσιες Υπηρεσίες, Κέντρα Υγείας, κ.λπ., καθώς και άλλοι κοινόχρηστοι χώροι, μηεπιδεχόμενα άλλης «αξιοποίησης» κατά τις επιταγές του Ν. 4389/2016  για την ΕΕΣΥΠ Α.Ε., παρά μόνοη χρήση τους από τους πολίτες.

 Η αδυναμία των αρμόδιων Κυβερνητικών Οργάνων να προστατεύσουν το δημόσιο συμφέρον και τη δημόσια περιουσία, όπως προκύπτει από τις πράξεις και τις παραλείψεις τους, είναι προφανής, παρά τα Κυβερνητικά επιχειρήματα, ότι δηλαδή μετά από έλεγχο τα προστατευόμενα ακίνητα δεν θα μεταβιβαστούν στην ΕΤΑΔ  Α.Ε., παρότι  συμπεριλαμβάνονται στα σχετικά ΦΕΚ υποκρυπτόμενα στους αντίστοιχους ΚΑΕΚ (ΦΕΚ 2317 Β’ 19/6/2018 και ΦΕΚ 2320 Β’ 19/6/2018).

 Συγκεκριμένα, τα αρμόδια Κυβερνητικά όργανα,  έσπευσαν εντός μόλις 5 ημερών, να αποδεχτούν το από 14-6-2018 έγγραφο αίτημα της ΕΕΣΥΠ Α.Ε., με την αρχική λίστα των 10.119 ακινήτων χωρίς να εξαντλήσουν τις 60 μέρες προθεσμία του Άρθρου 209 του ιδίου Νόμου (Ν. 4389/2016) που προβλέπει ότι το αίτημα υποβάλλεται με πλήρη φάκελο και εξετάζεται από την αρμόδια υπηρεσία του Υπουργείου Οικονομικών, άρα χωρίς κανένα έλεγχο.

 Επιβάλλεται επομένως, για λόγους προστασίας του δημοσίου συμφέροντος και της δημόσιας περιουσίας,  η κατάργηση των σχετικών ΦΕΚ,  με τα οποία μεταβιβάστηκαν τα 10.119 ακίνητα  κυριότητας του  Ελληνικού Δημοσίου στην ΕΤΑΔ Α.Ε..Εφόσον η Κυβέρνηση επιθυμεί την ικανοποίηση του αιτήματος της ΕΕΣΥΠ Α.Ε. για μεταβίβαση ακίνητης  περιουσίας, πέραν αυτής που έχει ήδη εκχωρήσει, αυτό πρέπει να γίνει με βάση την πρόβλεψη του άρθρου 196 παρ. 4 και με τη διαδικασία του άρθρου 209 του Ν. 4389/2016.

Προτεινόμενη Διάταξη

Άρθρο…

Καταργούνται από την δημοσίευσή τους τα Φ.Ε.Κ., Τεύχος Β’ Αρ. Φύλλου 2317, 19 Ιουνίου 2018 και Τεύχος Β’Αρ. Φύλλου 2320, 19 Ιουνίου 2018 με τα οποία μεταβιβάστηκαν στην «Εταιρεία Ακινήτων του Δημοσίου  Α.Ε.» (ΕΤΑΔ Α.Ε.), θυγατρική της «Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας» Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ Α.Ε.), 10.119 ακίνητα κυριότητας Ελληνικού Δημοσίου συνολικού εμβαδού  γης 511.357,451 τ.μ. και συνολικής δομημένης επιφάνειας 22.601 τ.μ., όπως αυτά εξειδικεύονται με Κωδικό Αριθμό Εθνικού Κτηματολογίου (ΚΑΕΚ) στο σχετικό παράρτημα.

Οι προτείνοντες Βουλευτές

 Γιάννης Κουτσούκος

 Βασίλης Κεγκέρογλου

Απάντηση Κομισιόν σε Ν.Χουντή για τα προγράμματα της UNICEF για τα ασυνόδευτα παιδιά

  • Τα ερωτήματα παραμένουν για το πρόγραμμα της UNICEF για τα ασυνόδευτα παιδιά

  • Απάντηση Κομισιόν σε Νίκο Χουντή

Ενώ εγείρονται τεράστια ερωτηματικά για την ορθή διαχείριση των κονδυλίων της Ε.Ε, που αφορούν μετανάστες και πρόσφυγες στην Ελλάδα, ενώ μόλις πρόσφατα ανακοινώθηκαν στοιχεία από το ΕΚΚΑ[1] (Εθνικό Κέντρο Κοινωνικής Αλληλεγγύης), ότι χιλιάδες ασυνόδευτα παιδιά βρίσκονται σε ακατάλληλες δομές, ότι 430 είναι στο δρόμο και 280 αγνοούνται, η Ευρωπαϊκή Επιτροπή «νίπτει τας χείρας της» για το πρόγραμμα βοήθειας ασυνόδευτων ανηλίκων σε ασφαλείς ζώνες, το οποίο χρηματοδοτεί και εκτελεί η UNICEF στην Ελλάδα.

Αυτό προκύπτει από απάντηση της Κομισιόν σε ερώτηση του Ευρωβουλευτή της Λαϊκής Ενότητας (ΛΑΕ), Νίκου Χουντή, ο οποίος στην ερώτησή του σημείωνε ότι μετά δημοσιοποίηση διαχειριστικού ελέγχου στην Ελληνική Εθνική Επιτροπή της UNICEF αποκαλύφθηκε η σκανδαλώδης διαχείριση των κονδυλίων, γεγονός που προκάλεσε την παύση της UNICEF Hellas, μέχρι το ξεκαθάρισμα της υπόθεσης και ταυτόχρονα την παραπομπή της υπόθεσης στην Ελληνική δικαιοσύνη.

Ο Έλληνας Ευρωβουλευτής ζητούσε πληροφορίες για την ορθή διαχείριση του εν λόγω προγράμματος στην Ελλάδα, το οποίο ανέρχεται στο ποσό των 22,8 εκ. ευρώ.

Στην απάντησή του, ο Επίτροπος Ανθρωπιστικής Βοήθειας και Διαχείρισης Κρίσεων κ. Στυλιανίδης αποφεύγει να σχολιάσει την σκανδαλώδη διαχείριση κονδυλίων από την UNICEF Hellas και να δώσει συγκεκριμένα στοιχεία για την πορεία του προγράμματος Ασυνόδευτών ανηλίκων που χρηματοδοτεί η Ε.Ε μέσω της UNICEF στην Ελλάδα, επικαλούμενος το γεγονός ότι η σύμβαση του προγράμματος βοήθειας ασυνόδευτων παιδιών υπογράφθηκε με τη UNICEF και όχι με τη UNICEF HELLAS.

Μεταξύ άλλων, ο Ευρωπαίος Επίτροπος αναφέρει,

 «Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει καμία άμεση νομική συμβατική σχέση με την ελληνική εθνική επιτροπή της UNICEF και η εν λόγω επιτροπή δεν έχει διαδραματίσει κάποιο ρόλο στην εκτέλεση έργων της UNICEF στην Ελλάδα με χρηματοδότηση από την Επιτροπή. Μέχρι στιγμής, η ανθρωπιστική βοήθεια της ΕΕ που καταβλήθηκε μέσω του μέσου στήριξης έκτακτης ανάγκης στην UNICEF για έργα στην Ελλάδα ανέρχεται σε 22,8 εκατ. EUR. Το πρόγραμμα αυτό βοηθά τους ασυνόδευτους ανηλίκους σε ασφαλείς ζώνες, παρέχει προστασία των παιδιών και στηρίζει δραστηριότητες τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, χορηγήθηκε πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. EUR στην UNICEF για την παροχή βοήθειας σε ένα έργο με τίτλο «Promoting Inspirational Children and Youth» στην Ελλάδα μέσω του ανθρωπιστικού εκτελεστικού σχεδίου ευαισθητοποίησης του κοινού, ενημέρωσης και επικοινωνίας (HIP)».

Και καταλήγει,

« Το μέσο στήριξης έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται επί τρία έτη μέχρι τον Μάρτιο του 2019. Τα τρέχοντα προγράμματα που υλοποιούνται από την UNICEF εντός αυτού του πλαισίου θα συνεχιστούν μέχρι τότε».

Ακολουθεί η απάντηση του κ. Στυλιανίδη:

(12.9.2018)

  1. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή μπορεί να χρηματοδοτεί δράσεις ανθρωπιστικής βοήθειας για άτομα που έχουν ανάγκη εντός του εδάφους της ΕΕ στο πλαίσιο του μέσου στήριξης έκτακτης ανάγκης. Το μέσο αυτό ενεργοποιήθηκε για πρώτη φορά τον Μάρτιο του 2016. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν έχει καμία άμεση νομική συμβατική σχέση με την ελληνική εθνική επιτροπή της UNICEF και η εν λόγω επιτροπή δεν έχει διαδραματίσει κάποιο ρόλο στην εκτέλεση έργων της UNICEF στην Ελλάδα με χρηματοδότηση από την Επιτροπή. Μέχρι στιγμής, η ανθρωπιστική βοήθεια της ΕΕ που καταβλήθηκε μέσω του μέσου στήριξης έκτακτης ανάγκης στην UNICEF για έργα στην Ελλάδα ανέρχεται σε 22,8 εκατ. EUR. Το πρόγραμμα αυτό βοηθά τους ασυνόδευτους ανηλίκους σε ασφαλείς ζώνες, παρέχει προστασία των παιδιών και στηρίζει δραστηριότητες τυπικής και μη τυπικής εκπαίδευσης. Επιπλέον, χορηγήθηκε πρόσθετη χρηματοδότηση ύψους 1 εκατ. EUR στην UNICEF για την παροχή βοήθειας σε ένα έργο με τίτλο «Promoting Inspirational Children and Youth» στην Ελλάδα μέσω του ανθρωπιστικού εκτελεστικού σχεδίου ευαισθητοποίησης του κοινού, ενημέρωσης και επικοινωνίας (HIP).
  2. Το μέσο στήριξης έκτακτης ανάγκης ενεργοποιείται επί τρία έτη μέχρι τον Μάρτιο του 2019. Τα τρέχοντα προγράμματα που υλοποιούνται από την UNICEF εντός αυτού του πλαισίου θα συνεχιστούν μέχρι τότε.
  3. Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν διαθέτει καμία πληροφορία σχετικά με το ποσό της χρηματοδότησης που έλαβε η UNICEF από την Ελλάδα την τελευταία δεκαπενταετία.

[1] http://www.kathimerini.gr/985897/article/epikairothta/ellada/h-tragwdia-twn-asynodeytwn-prosfygopoylwn

Να προβεί ξανά σε ρυθμίσεις 36 δόσεων για τους οικονομικά ασθενέστερους οφειλέτες, προτρέπει τη ΔΕΗ ο γ.γ. Ενέργειας, Μιχάλης Βερροιόπουλος

Σύσταση προς τη ΔΕΗ, να επαναφέρει σε ισχύ το πρόγραμμα διακανονισμού των ληξιπρόθεσμων οφειλών που ίσχυε το 2016 – 2017 (36 δόσεις) απηύθυνε σήμερα ο γενικός γραμματέας Ενέργειας και Ορυκτών Πρώτων Υλών, Μιχάλης Βερροιόπουλος, μιλώντας στην τηλεοπτική εκπομπή «Απευθείας» της ΕΡΤ1, αμφισβητώντας παράλληλα τα αποτελέσματα που θα επέφερε σκλήρυνση της στάσης της ΔΕΗ έναντι των οφειλετών.

«Το υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας (ΥΠΕΝ) προτρέπει τη ΔΕΗ να κάνει πολύ καλούς διακανονισμούς και εξατομικευμένα προγράμματα ρύθμισης των 36 δόσεων στους ανθρώπους με χαμηλά εισοδήματα. Αμφιβάλω αν μια σκλήρυνση της στάσης της ΔΕΗ θα είχε αποτέλεσμα», ανέφερε ο κ. Βεροοιόπουλος και πρόσθεσε: «Υπάρχει ένας μεγάλος αριθμός συμπολιτών μας, με οφειλές στη ΔΕΗ. Στο πλαίσιο λοιπόν αυτό, η ΔΕΗ, ήδη από το 2016 και το 2017, θεωρώ και τώρα, έχει προχωρήσει σε διάφορα προγράμματα στα οποία προσκαλεί τους ανθρώπους με οφειλές να προχωρήσουν σε διακανονισμό. Θυμίζω το τελευταίο πρόγραμμα ρυθμίσεων, το οποίο θεωρώ ήταν το πιο πετυχημένο – και αυτό πρέπει να συνεχίσει η ΔΕΗ: αυτό με μάξιμουμ 36 δόσεις, 10% προκαταβολή, ανάλογα βέβαια το προφίλ της οφειλής, διότι άλλο είναι να χρωστάει κάποιος 500 ευρώ και άλλο να χρωστάει 50.000 ευρώ, ανάλογα και τι καταναλωτής είναι, εάν έχει γίνει ρευματοκλοπή ή όχι κλπ. Το ΥΠΕΝ προτρέπει τη ΔΕΗ να χρησιμοποιεί ως οδηγό το πρόγραμμα των  διακανονισμών του 2016-17, το οποίο ήταν ευνοϊκό και το οποίο είχε και αποτέλεσμα».

«Η ΔΕΗ, πρόσθεσε ο κ. Βερροιόπουλος, έκανε επίσης και την έκπτωση συνέπειας, μην το ξεχνάμε. Είναι πολύ σημαντικό και αυτό, αν πληρώνεις εμπρόθεσμα-τακτικά, κάποια χρήματα επιστρέφονται στο λογαριασμό σου. Η ΔΕΗ, λοιπόν, με όλα αυτά κατάφερε να αυξήσει την εισπραξιμότητα και βέβαια να βοηθήσει ανθρώπους που χρωστούσαν να βγουν από τη στενωπό».

Αναφερόμενος στο πρόγραμμα επανασυνδέσεων, υπενθύμισε ότι το μέτρο υπάρχει για τους συμπολίτες μας που τους έχει κοπεί το ηλεκτρικό ρεύμα, οι οποίοι εμπίπτουν στην κατηγορία των ευάλωτων και υπάγονται στο νέο οικιακό κοινωνικό τιμολόγιο, που παρέχει εκπτώσεις έως 70% για τα χαμηλότερα εισοδήματα.

«Το πρόγραμμα για τις επανασυνδέσεις που υλοποιεί το ΥΠΕΝ, έχει ένα ταμείο 10 εκατ. ευρώ» τόνισε. «Οι δικαιούχοι μπορούν να πάνε στο δήμο τους, και από εκεί γίνεται η επανασύνδεση χωρίς προκαταβολές, και ανάλογα με τα εισοδήματά τους, είτε διαγράφονται οι οφειλές, είτε πληρώνεται μέρος τους σε δόσεις, οι οποίες δεν πρέπει να υπερβαίνουν το 50% της μέσης μηνιαίας κατανάλωσης».

Κλείνοντας, ο γ.γ. Ενέργειας επισήμανε: «Οι καταναλωτές πρέπει να κάνουν ό,τι μπορούν περισσότερο – και αυτό το βάζω εντός εισαγωγικών – γιατί ξέρουμε ότι δεν είναι εύκολο, και η ΔΕΗ πρέπει να κάνει και αυτή ό,τι μπορεί περισσότερο, ώστε όσοι έχουν πραγματικά ανάγκη – και είναι πολλοί – να μπουν στη διαδικασία του διακανονισμού και με αυτό τον τρόπο να αυξήσουν και τα έσοδα της ΔΕΗ».

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ

ΚΚΕ Ημαθίας: Τώρα χρειάζεται να δυναμώσει η πάλη για τα σύγχρονα μορφωτικά δικαιώματα και το σχολείο των λαϊκών αναγκών

      Με  την  έναρξη  της   νέας  σχολικής   χρονιάς   επιχειρήθηκε  από  την  πλευρά   της  κυβέρνησης  να   παρουσιαστεί  η   πραγματικότητα   στο  χώρο  της  εκπαίδευσης   διαστρεβλωμένη. Επιμένει   με  θράσος  να  μιλά   για  «επιστροφή  στην  κανονικότητα» , ξεδιπλώνοντας  ταυτόχρονα  όλο   το  οπλοστάσιο  των   νόμων ,  των  εγκυκλίων  και    των  αποφάσεων  που  προωθήθηκαν  το  προηγούμενο   διάστημα , ενώ   νέα αντιλαϊκά  μέτρα  τρέχουν και στο  χώρο  της   εκπαίδευσης. Τον  πρώτο  «μεταμνημονιακό»  Σεπτέμβρη  τα  σχολεία  εξακολουθούν  να   λειτουργούν  με  τις  ίδιες  ακατάλληλες  υποδομές και ελλείψεις  που  έχει  συσσωρεύσει  η   χρόνια  υποχρηματοδότηση  της   εκπαίδευσης.

    Ο   νέος   νόμος  που  έφερε  η  κυβέρνηση   ΣΥΡΙΖΑ-ΑΝΕΛ για   τις  «δομές   υποστήριξης  της   εκπαίδευσης»  δεν  είναι  τίποτα  άλλο  παρά  ένα  ακόμα  προαπαιτούμενο  στα  πλαίσια  των  μνημονιακών  δεσμεύσεων  με την  Ε.Ε και   τους  «θεσμούς». Μέσα  από   τους  κυβερνητικούς   σχεδιασμούς  διαμορφώνεται  το  έδαφος  για  νέες  βαθύτερες  αντιδραστικές  ανατροπές  στο   περιεχόμενο  και στη  λειτουργία  του  σχολείου, στους   στόχους   της  εκπαίδευσης , οι οποίοι  θα  πρέπει  να  προσαρμόζονται  ολοένα  και  περισσότερο    με  τις  λεγόμενες  «δεξιότητες» ,  τη  « δια  βίου  μάθηση» , τη  σύνδεση  με  τις  επιχειρήσεις.  Ετοιμάζουν  ένα  σχολείο  συνδεδεμένο  με  την   αγορά    ένα  σχολείο  που  καμιά  σχέση  δε  θα έχει  με  την κάλυψη  των  μορφωτικών  αναγκών    των   παιδιών.

   Αλήθεια , πώς  καλύπτονται   οι  μορφωτικές  ανάγκες  των  παιδιών όταν  παραμένει  η  καθημερινότητα  των   χιλιάδων   χαμένων   διδακτικών  ωρών  στα  σχολεία, όταν  διδάσκουν  με  την  αλχημεία  της  δεύτερης  και τρίτης  ανάθεσης  μαθήματα  άσχετα με  την ειδικότητά  τους  οι καθηγητές ,  όταν  στοιβάζονται  λόγω  της  έλλειψης  υποδομών  σε  υπόγεια και ακατάλληλες  αίθουσες  νήπια  και προνήπια,  όταν   κλείνουν  τμήματα  στα  ΕΠΑΛ  λόγω  της  αύξησης  του  απαιτούμενου  αριθμού  μαθητών  για  να  λειτουργήσει   το τμήμα αναγκάζοντας    τους  μαθητές  ή  να  αλλάξουν  ειδικότητα  ή  να   μετακινηθούν  σε πολλές  περιπτώσεις  δεκάδες  χιλιόμετρα μακριά  από  το  σπίτι   τους, όταν    στον  21ο αιώνα  μετακινούνται    μαθητές  πάνω  σε καρότσες  αγροτικών αυτοκινήτων   για  να φτάσουν  στο  σχολείο  τους,  όταν  πολλαπλασιάζονται  τα  προβλήματα  στην ειδική  αγωγή;

  Αλήθεια  πώς   ενισχύεται  η  λειτουργία  των   σχολείων  όταν  κάθε  Ιούνη  απολύονται  χιλιάδες  αναπληρωτές  συνάδελφοί  μας  που καλύπτουν  πάγιες  ανάγκες  στο  χώρο   της  εκπαίδευσης;

 Αλήθεια  πόση  σχέση  με  την πραγματικότητα  έχουν  τα παραμύθια  που  πουλάνε  τα παπαγαλάκια  της κυβέρνησης  όταν  οι  λαϊκές  οικογένειες  βιώνουν καθημερινά  αδιέξοδα   έχοντας  το  άγχος  της  διαπαιδαγώγησης  των παιδιών  τους  χωρίς  καμιά ουσιαστική   στήριξη   από  το  κράτος; Όταν  αναγκάζονται  να  βάλουν  βαθιά  το χέρι   στην  τσέπη  και  να στερηθούν  ακόμα  και   τα στοιχειώδη  για  να πληρώσουν  φροντιστήρια, μετακινήσεις , ιδιωτικά  κέντρα  ειδικής  αγωγής.

   Στην  Ειδική   Αγωγή   35%  είναι  το   ποσοστό  των   ακάλυπτων   κενών . Η  Ειδική  Αγωγή  – ο  πιο  ευαίσθητος  τομέας  της  εκπαίδευσης-  λειτουργεί  ως  επί  το πλείστον  με  συμβασιούχους   εκπαιδευτικούς  κατά παράβαση  κάθε  παιδαγωγικής  έννοιας που  απαιτεί  την  οικοδόμηση  σταθερής   σχέσης  του  παιδιού  με  τον  εκπαιδευτικό. Μάλιστα   με  την  κατάργηση  των ΚΕΔΔΥ  θα  υποβαθμιστεί  ακόμα  περισσότερο  η  Ειδική  Αγωγή  και   θα  φορτωθούν  οι λαϊκές  οικογένειες όλο  το  κομμάτι της   διάγνωσης  και στήριξης  των   παιδιών  με ειδικές  μαθησιακές  ανάγκες ,ενώ   το  κράτος   θα  απαλλαγεί   από  την  ευθύνη.

ΑΝΑΠΛΗΡΩΤΕΣ  ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ

Οι αναπληρωτές  εκπαιδευτικοί απολύονται  κάθε  Ιούνιο  για  να  επαναπροσληφθούν  το  Σεπτέμβρη  ή και  αργότερα  ανακυκλώνοντας ουσιαστικά  τους  εαυτούς   τους.

Η  γενίκευση  της  αδιοριστίας ,  η επέκταση  της ελαστικής   εργασίας και  στην   εκπαίδευση  έχει πρώτα απ΄ όλα  επιπτώσεις  στα  μορφωτικά   δικαιώματα  των  παιδιών,   Τα  χιλιάδες   κενά   οι  χαμένες  διδακτικές  ώρες ,  η   εναλλαγή  κάθε  χρόνο   εκπαιδευτικών  ιδιαίτερα  στην  Ειδική  Αγωγή  όπως  προαναφέραμε οξύνουν  ακόμα  περισσότερο την κατάσταση

Οι  αναπληρωτές  εκπαιδευτικοί  δεν είναι εκπαιδευτικοί  δεύτερης κατηγορίας.  Είναι  νέοι   επιστήμονες  και  θέλουν  και  έχουν  ανάγκη  να  εργαστούν. Είναι  παιδαγωγοί  και  θέλουν  να συνδεθούν  με  τους  μαθητές τους,  γι’ αυτό  δεν   πρέπει  να  γυρίζουν  από  σχολείο  σε  σχολείο  κι  από  τόπο  σε τόπο. Είναι  το  μέλλον  της  εκπαίδευσης ,  είναι  άμεση  αναγκαιότητα  να  διοριστούν  γιατί καλύπτουν  χρόνια  λειτουργικά κενά  ώστε  να λειτουργούν  τα σχολεία  στοιχειωδώς.

ΟΙ  ΔΙΑΦΟΡΕΣ  ΤΟΥΣ  ΕΙΝΑΙ  ΕΠΟΥΣΙΩΔΕΙΣ

ΣΥΡΙΖΑ  και  ΝΔ   διαγκωνίζονται  ποιος  θα  δώσει  καλύτερα  διαπιστευτήρια  στο  κεφάλαιο  , ποιος   είναι  ο καλύτερος  μαθητής  της  Ε.Ε  , του  ΟΟΣΑ.

Στην  ομιλία  του  στη  ΔΕΘ ο  πρόεδρος   της  ΝΔ , παρουσιάζοντας   τις  θέσεις  του   κομματός  του,   πρότεινε  ακόμα  μεγαλύτερη  «αυτονομία»  των   σχολείων  «στην  οργάνωση ,  εξεύρεση-διαχείριση  πόρων, την  επιλογή  του  διδακτικού προσωπικού την  κατάρτιση   του  προγράμματος  σπουδών»  με   στόχο « ακόμα  περισσότερες  δεξιότητες» , εν  ολίγοις  δηλαδή  ακόμα  μεγαλύτερο  ψαλίδισμα   στις  ήδη  πολυκουτσουρεμένες   δαπάνες   για  την Παιδεία , την  απαλλαγή  του  αστικού  κράτους  από  την ευθύνη  που  έχει για  την  Παιδεία και τη  στενότερη σύνδεση  της  εκπαίδευσης  και    έρευνας  με   τις  ανάγκες  της  καπιταλιστικής  οικονομίας.

ΦΤΑΝΕΙ  ΠΙΑ  ΜΕ  ΤΑ ΨΕΜΜΑΤΑ  ΚΑΙ  ΤΙΣ  ΑΠΑΤΕΣ  ΤΟΥΣ

  Κυβέρνηση  . ΝΔ και τα υπόλοιπα  αστικά κόμματα  προσπαθούν  να   στήσουν  νέα  «δόκανα» εγκλωβισμού  και εξαπάτησης  του  λαού. Η ανάπτυξη  που  διαλαλούν  έχει  κοινό  παρονομαστή  τα κέρδη  των  επιχειρηματικών  ομίλων , ντόπιων  και ξένων,  προϋποθέτει  μια  ζωή  με  τα  ελάχιστα  για τους  εργαζόμενους  και   τη νέα  γενιά. Σημαίνει  ματωμένα πλεονάσματα  μέχρι  το  2060 ,  συνεχείς  απώλειες  σε  μισθούς  και συντάξεις. Οι   700  και  πλέον  μνημονιακοί   νόμοι είναι  εδώ,  εφαρμόζονται καθημερινά χωρίς καμιά  πρόθεση  κατάργησής   τους.

  Αυτή   η μίζερη  κατάσταση  δεν  είναι   το  μέλλον  που  ονειρευόμαστε  για μας   και  τα  παιδιά  μας. Στην εποχή  μας όπου  οι δυνατότητες της  Επιστήμης και  της   Τεχνολογίας  και   η  ανάπτυξη  των  παραγωγικών  δυνάμεων  είναι  τεράστιες , δε νοείται να υπάρχει  έστω και  ένας  άνθρωπος  που  να μην  μπορεί  να καλύψει  τις  στοιχειώδεις  ανάγκες  του. Αυτή  η  κατάσταση  δεν  η  δική  μας  « κανονικότητα»  είναι  η δική  τους  και  δεν   θα  μπορέσουν  να   μας  την  επιβάλουν  αν   αντιληφθούμε  ότι έχουμε  δύναμη.

 Η δύναμή  μας   είναι   η  δράση  και   η  συμμετοχή  στους  αγώνες  με συσπείρωση  στα  ταξικά  σωματεία  σε κοινή  δράση και  συμμαχία  με   τους  άλλους εργαζόμενους  και  το  εργατικό κίνημα. Ένα  κίνημα  μαζικό ,  διεκδικητικό που  δε  θα  παζαρεύει  το  πόσα θα  χάσουμε. Δε θα  διευκολύνει  τις  αστικές κυβερνήσεις να  υλοποιούν   αντιλαϊκές  πολιτικές  και  δε θα συμβιβάζεται  με  τις αιτίες που  τις γεννούν. Ένα  κίνημα  που  θα παλεύει  για  την κατάργηση  των  αντιλαϊκών  νόμων, την ανάκτηση  των  απωλειών, την  ικανοποίηση  των  σύγχρονων  αναγκών

ΜΠΡΟΣΤΑ  ΟΙ ΔΙΚΕΣ  ΜΑΣ  ΑΝΑΓΚΕΣ

Τσεχελίδης  Γιάννης

δάσκαλος  ,μέλος του

Ν.Τ ΑΔΕΔΥ ΗΜΑΘΙΑΣ,

εκλεγμένος  με  την

Αγωνιστική  Συσπείρωση

Λουτρός Ημαθίας: Υπό έλεγχο τέθηκε μεγάλη πυρκαγιά κοντά στην Αγία Κυριακή.

Μεγάλης έκτασης πυρκαγιά σημειώθηκε σήμερα το βράδυ στην περιοχή της Αγίας Κυριακής κοντά στην Εγνατία Οδό και στον οικισμό του Λουτρού Ημαθίας. 

Η φωτιά -τα αίτια της οποίας διερευνώνται- εξαπλώθηκε με δύο κύριες εστίες σε πυκνόφυτη περιοχή από δέντρα, καλάμια και αγριόχορτα τέθηκε υπό έλεγχο τελικά από πυροσβεστικές δυνάμεις που επιχείρησαν στο σημείο. Στο σημείο έδρασαν τρία πυροσβεστικά οχήματα της Π.Υ. Αλεξάνδρειας με επικεφαλής τον Διοικητή κο Ιωάννη Αμανατίδη και ένα της Π.Υ. Βέροιας.

ΕΜΠΟΡΙΚΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑΣ : «Δήλωση επαγγελματικών λογαριασμών στην ΑΑΔΕ».

Εμπορικός Σύλλογος Αλεξάνδρειας

Αγαπητοί Συνάδελφοι,

   Δημοσιεύτηκε στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως (ΦΕΚ 3965Β), η Υπουργική Απόφαση ΔΕΑΦ 1128500ΕΞ2018/2018, η οποία τροποποιεί την ισχύουσα ΚΥΑ 45231/20-4-2017 για τη ρύθμιση υποχρέωσης αποδοχής πληρωμών με κάρτα σύμφωνα με το άρθρο 65 του ν. 4446/2016 για τις ηλεκτρονικές συναλλαγές.

 Σύμφωνα με την νέα Απόφαση, οι δικαιούχοι πληρωμής που ορίζονται στο άρθρο 1 της ΚΥΑ 45231/20-4-2017 υποχρεούνται να δηλώνουν ηλεκτρονικά τον ή τους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς στο διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ με τη χρήση των διαπιστευτηρίων που διαθέτουν για όλες τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες της, εντός μηνός από την έναρξη άσκησης δραστηριότητας που υπάγεται στους επιλέξιμους ΚΑΔ. Για την πρώτη εφαρμογή οι ως άνω υπόχρεοι οφείλουν να συμμορφωθούν εντός 3 μηνών από τη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης.  Δεδομένου ότι η απόφαση δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ στις 12 τρέχοντος, η προθεσμία συμμόρφωσης εκτείνεται μέχρι τις 13 Δεκεμβρίου 2018.

    Περαιτέρω, οι μεταβολές που επέρχονται στους Επαγγελματικούς Λογαριασμούς θα πρέπει να δηλώνονται εντός μηνός από την ημερομηνία κατά την οποία επήλθε η μεταβολή. Για την πρώτη εφαρμογή οι ως άνω υπόχρεοι επίσης οφείλουν να συμμορφωθούν εντός 3 μηνών από τη δημοσίευση της Υπουργικής Απόφασης.

Σε περίπτωση μη δήλωσης Επαγγελματικού Λογαριασμού στο διαδικτυακό τόπο της ΑΑΔΕ, επιβάλλεται στους υπόχρεους διοικητικό πρόστιμο ύψους 1.000 ευρώ. Η μη υποβολή δήλωσης διόρθωσης, προς συμμόρφωση, από τους υπόχρεους, στις περιπτώσεις απενεργοποίησης Επαγγελματικού Λογαριασμού κατ’ εφαρμογή του άρθρου 5α της ΚΥΑ 45231/20-4-2017, νοείται ως μη δήλωση Επαγγελματικού Λογαριασμού και επιφέρει και αυτή το πρόστιμο των 1.000 ευρώ.

Κατά συνέπεια απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή από τους συναδέλφους στην δήλωση και τήρηση των επαγγελματικών λογαριασμών καθώς, ιδιαίτερα σε αυτές τις εποχές, δεν επιτρέπεται να επιβάλλονται πρόστιμα λόγω λάθους.

ΤΟ  Δ.Σ.                                                                            

Κτηνοτροφία: Κερδισμένες οι αυτόχθονες φυλές κτηνοτροφικών ζώων

Τα καλά νέα για τους κτηνοτρόφους που επιμένουν στην διατήρηση των ελληνικών αυτόχθονων φυλών είναι ότι μέχρι το τέλος 2018, περιμένουμε και δεύτερη πρόσκληση για το πρόγραμμα ενίσχυσης. Έτσι θα μπορέσουν  να ενταχθούν οι κτηνοτρόφοι που δεν μπόρεσαν να επωφεληθούν του Μέτρου,  λόγω της εμπλοκής του μηχανογραφικού συστήματος, που δεν μπορούσε να έχει πρόσβαση στον αριθμό των ζώων από το ΟΣΔΕ.

Ο προϋπολογισμός θα είναι μικρότερος από τον προηγούμενο που ίσχυε στην πρώτη πρόσκληση.

Στο Μέτρο μπορούν να ενταχθούν οι κτηνοτρόφοι, που δεν έχουν συνταξιοδοτηθεί ή έχουν ενταχθεί σε καθεστώς πρόωρης συνταξιοδότησης ή οι σύζυγοι τους. Αποκλείονται της ενίσχυσης,  οι διάδοχοι πρόωρης συνταξιοδότησης που έχουν υπογράψει αποκλεισμό από τη λήψη ενισχύσεων για 10 δέκα χρόνια, αλλά και όσοι έχουν αποβληθεί από οποιοδήποτε Μέτρο λόγω υποβολής ανακριβών στοιχείων από πρόθεση και δεν έχει περάσει ένας χρόνος από την παράβαση αυτή.

Οι υποψήφιοι προς ένταξη κτηνοτρόφοι πρέπει να είναι κάτοχοι αυτόχθονων φυλών αγροτικών ζώων που απειλούνται με εξαφάνιση. Να εκτρέφουν ζώα σε συγκεκριμένες περιοχές ανάλογες με τη φυλή των ζώων και εννοείται ότι τα ζώα πρέπει να είναι εγγεγραμμένα στο γενεαλογικό βιβλίο της φυλής τους.

Το ύψος της ετήσιας ενίσχυσης ανά Μονάδα Ζωικού Κεφαλαίου είναι για τα

Βοοειδή 333 ευρώ με διατήρηση αρσενικού ανά 15 θηλυκά ζώα και 310 ευρώ χωρίς διατήρηση αρσενικού

Αιγοπρόβατα 232 ευρώ και 209 ευρώ

Χοίροι 215 ευρώ και 192 ευρώ

Ιπποειδή 350 ευρώ

Έτσι οι αυτόχθονες ελληνικές φυλές που απειλούνται με εξαφάνιση χαρίζουν το κίνητρο ενίσχυσης για τους κτηνοτρόφους που θα τις επιλέξουν….

Στις 28 Σεπτεμβρίου, η πληρωμή του ΚΕΑ

Την Παρασκευή 28 Σεπτεμβρίου 2018, θα πραγματοποιηθεί η πληρωμή των δικαιούχων του πανελλαδικού προγράμματος ΚΕΑ (Κοινωνικό Εισόδημα Αλληλεγγύης), των οποίων οι αιτήσεις εγκρίθηκαν έως τις 31 Αυγούστου 2018. Το ποσό των 68.948.019,75 ευρώ θα καταβληθεί σε 306.196 δικαιούχους και αφορά περισσότερα από 625.000 άτομα.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας, η πληρωμή του ΚΕΑ θα πραγματοποιηθεί με πίστωση εξ ημισείας στο λογαριασμό και στην προπληρωμένη κάρτα αγορών, στις περιπτώσεις που το συνολικό καταβαλλόμενο ποσό είναι ίσο με ή υπερβαίνει τα 100 ευρώ ανά μήνα. Η προπληρωμένη τραπεζική κάρτα του δικαιούχου μπορεί να χρησιμοποιηθεί, χωρίς κανέναν περιορισμό, για οποιαδήποτε αγορά, συμπεριλαμβανομένων των ηλεκτρονικών αγορών.

Σύμφωνα με το αρμόδιο υπουργείο, οι δικαιούχοι του ΚΕΑ πρέπει να απευθύνονται στην τράπεζα με την οποία συνεργάζονται και μόνο σε αυτήν για θέματα που σχετίζονται με τον τραπεζικό λογαριασμό τους ή την προπληρωμένη κάρτα αγορών. Υπενθυμίζεται ότι η ηλεκτρονική πλατφόρμα του ΚΕΑ παραμένει ανοιχτή, ώστε οι ενδιαφερόμενοι να την επισκέπτονται και να υποβάλουν τις αιτήσεις τους ανά πάσα στιγμή.