Σε μία ακόμη στοχευμένη εκδήλωση για την προβολή και προώθηση της Κεντρικής Μακεδονίας στους επαγγελματίες του τουρισμού, στη διαδικτυακή τουριστική Β2Β εκδήλωση με τίτλο “NEW DEAL EUROPE” που πραγματοποιήθηκε τη Δευτέρα 12 Απριλίου 2021, συμμετείχε η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας σε συνεργασία με την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής.
Την εκδήλωση διοργάνωσε και χρηματοδότησε ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού. Μαζί με την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας συμμετείχαν και άλλες πέντε Περιφέρειες της Βόρειας και Κεντρικής Ελλάδας, μετά από σχετική πρόσκληση του ΕΟΤ.
Το “NEW DEAL EUROPE”, είναι το σημαντικότερο τουριστικό B2B Event στην Ευρώπη, επικεντρωμένο στις χώρες των Βαλκανίων. Στη φετινή διοργάνωση συμμετείχαν περισσότεροι από 200 hosted buyers (αγοραστές) από 38 χώρες του πλανήτη, οι οποίοι πραγματοποίησαν συνολικά πάνω από 3.000 διαδικτυακές συναντήσεις με 150 τοπικούς προμηθευτές από δώδεκα χώρες των Βαλκανίων.
Την Ένωση Ξενοδόχων Πιερίας εκπροσώπησε ο πρόεδρός της Ηρακλής Τσιτλακίδης και τον Τουριστικό Οργανισμό Χαλκιδικής εκπροσώπησε η διευθύντρια μάρκετινγκ Τάνια Ακριτίδου. Οι δυο τους πραγματοποίησαν δεκάδες διαδικτυακές συναντήσεις με hosted buyers από διάφορα μέρη του κόσμου, που έδειξαν μεγάλο ενδιαφέρον για την Πιερία και την Χαλκιδική, ως προορισμοί αυθεντικών εμπειριών, περιηγήσεων και διακοπών.
Ο Τομεάρχης Τουρισμού της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας Αλέξανδρος Θάνoς δήλωσε σχετικά:“Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας προετοιμάζεται να υποδεχθεί επισκέπτες, ύστερα από την ανακοίνωση του Υπουργείου Τουρισμού για άνοιγμα της νέας τουριστικής περιόδου στις 14 Μαΐου, συμμετέχοντας σε στοχευμένες ψηφιακές δράσεις, όπως το ψηφιακό b2b event με τίτλο “NEW DEAL EUROPE”.
Στο συγκεκριμένο, συμμετείχαν σημαντικοί τουριστικοί πράκτορες που διακινούν χιλιάδες τουρίστες από όλο τον κόσμο, κυρίως με προορισμό τα Βαλκάνια. Είμαστε ιδιαίτερα ευχαριστημένοι από την προσπάθεια, καθώς συμβαδίζει με τα σχέδια μας για τουριστική περίοδο 12 μηνών. Η περιφέρεια μας διαθέτει όλα εκείνα τα συγκριτικά πλεονεκτήματα ώστε να πετύχουμε το στόχο μας”