Οι εμμονές του ΣΥΡΙΖΑ, τα γλυπτά και η… Σκουποξυλάνθη – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Η Αριστερά, ειδικά αυτή του ΣΥΡΙΖΑ και των συνοδοιπόρων του, έχει κάποιες ακατανόητες εμμονές που υπερβαίνουν το σύνολο των άλλων αντίστοιχων που διαθέτει.

Νίκος Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Διαφωνεί, επί παραδείγματι, με την επιστολική ψήφο, τη στιγμή που στο κινητό τηλέφωνο υπάρχουν πλέον εκατοντάδες εφαρμογές που διευκολύνουν τις ζωές των ανθρώπων.

Διαφωνεί με την αριστεία και τα ιδιωτικά πανεπιστήμια, αλλά στέλνει τα παιδιά της -σε ηγετικό επίπεδο- σε ιδιωτικά σχολεία και στη Δύση, για να γίνουν άριστα.

Διαφωνεί –ενδεικτικά το γράφω– με τον σταθμό του μετρό στην πλατεία Εξαρχείων, αλλά ο ΣΥΡΙΖΑ αποφάσισε και ψήφισε να γίνει εκεί.

Θεωρεί ότι στην Ελλάδα έχουμε …ακροδεξιά κυβέρνηση, ενώ μερικοί μιλάνε για …χούντα Μητσοτάκη, την ίδια ώρα που συναγελάζονται με τον Μαδούρο, τον Λούλα κι αναζητούν τους αρμούς της εξουσίας.

Εσχάτως κορυφώνεται πάλι, άλλη μια εμμονή, στα όρια της ανοησίας. Η γκρίνια και τελικά η αντίδραση στο ενδεχόμενο επιστροφής των γλυπτών του Παρθενώνα.  Ως να μη θέλει να επαναπατριστούν, ως να θεωρεί προδοσία της κυβέρνησης την επιστροφή τους. Ως να απαιτεί από τους Βρετανούς να μας τα φέρουν γονατιστοί στην είσοδο του Μουσείου της Ακρόπολης και ταυτοχρόνως να μας ζητήσουν συγνώμη που ο Τσόρτσιλ δεν επέτρεψε να γίνει η Ελλάδα …σοβιετία…

Ξέρετε κάτι;  Αν είχαν τη δυνατότητα ο ΣΥΡΙΖΑ κι η εγχώρια Αριστερά να μαστιγώνουν συνεχώς τη Δύση – έτσι,  δεν χρειάζεται λόγος- θα το έκαναν πέντε φορές την ημέρα. Αν είχαν τη δυνατότητα να σύρουν σε μπουντρούμια τον Μητσοτάκη που κάνει όσα εκείνοι δεν …πρόλαβαν, θα το έκαναν με απόλυτη ηδονική διάθεση.

Η αλήθεια είναι ότι όλα αυτά δεν είναι σημερινές τακτικές και πρακτικές. Ειδικά αναφορικά με τα γλυπτά. Η συγχωρεμένη Μελίνα είχε τραβήξει τα πάνδεινα από τους σκληροπυρηνικούς – κουλτουριάρηδες – ανοησιολόγους παππούδες  των σημερινών ιεροεξεταστών. Άλλωστε η Αριστερά εν συνόλω είχε ανέκαθεν κακές σχέσεις με την Αρχαιολογία ως επιστήμη. Μπορεί να διαθέτει συντριπτική πλειοψηφία και ιδεολογική υπεροχή στο ανθρώπινο δυναμικό της συγκεκριμένης επιστήμης, αλλά το οξύμωρο είναι ότι θεωρούσε την αρχαιολογία για… εθνικπατριωτική υστερία και αρχαιοπληξία.

Μια άλλη αλήθεια είναι ότι η Αριστερά θεωρεί ότι τα γλυπτά θα επιστρέψουν ως δια μαγείας. Λες και θα τα φέρει ο Χάρρυ Πότερ ή η μάγισσα Σκουποξυλάνθη και μάλιστα  χωρίς καμιά συζήτηση, ή διαπραγμάτευση και μάλιστα κρυφή. Αν δεν γίνει έτσι, όποιος το επιχειρήσει πρέπει να σταλεί στην πυρά. Με τη συνεπικουρία μάλιστα της συνδικαλιστού Κουτσούμπα, του ΑΝΤΑΡΣΥΑ.

Προσοχή: Έννοιες και λέξεις όπως, «κυριότητα», «δανεισμός», «πολιτισμικές ανταλλαγές» και άλλα παρόμοια ιμπεριαλιστικά, απαγορεύονται ρητά και κατηγορηματικά. Κι ο παραβλέπων αυτά, είπαμε, στην πυρά μπροστά στο Μέγαρο Μαξίμου! Οι δε διαπραγματεύσεις με τους Βρετανούς να γίνονται στο υπό κατάληψη αμφιθέατρο της Νομικής σχολής, στη Σόλωνος.  Όπως… στη συμφωνία των Πρεσπών…

Παραφράζοντας ελαφρώς τον μακαρίτη Χάρρυ Κλυνν, το μόνο που μπορούμε να πούμε είναι αυτό: Δεν μας χέζετε ρε Νταλάρες….

Προηγούμενο άρθροΠρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι εφημερίδων της Τετάρτης 11 Ιανουαρίου 2023
Επόμενο άρθροΔήλωση του πρωθυπουργού για τον θάνατο του τέως βασιλιά Κωνσταντίνου: “Επίλογος, σε ανθρώπινο επίπεδο, ενός κεφαλαίου που έκλεισε οριστικά το 1974”
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.