Ο Θανάσης Παναγούλιας CEO της Forum AE μιλάει για όλα

O Θανάσης Παναγούλιας Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Forum AE, στην συνέντευξη που μας έδωσε μας ενημερώνει για την τεράστια επιτυχία της Horecα αλλά και της Food Expo που είναι από τις 8-10 Μαρτίου, μας αναλύει τους στόχους τους και πως αντιμετωπίζει την πρόκληση της τεχνητής νοημοσύνης για την επόμενη μέρα των εκθέσεων.

Δείτε τη συνέντευξη:

Πιο αναλυτικά ο κ. Παναγούλιας τόνισε:

Η έκθεση Horeca 2025 είχε τεράστια επιτυχία, αφού ξεπέρασε σε αριθμό τους 76.οοο επαγγελματίες επισκέπτες, κοντά στα νούμερα τα περσινά, παρά τη δυσκολία λόγω των συμβάντων της Σαντορίνης που βρίσκονταν σε εξέλιξη. Η επιτυχία δεν είναι μόνον τα απόλυτα νούμερα, αλλά η ποιότητα των επισκεπτών που είχαν ιδιαίτερο ενδιαφέρον. Οι επισκέπτες από την επαρχία ήταν 55% και από την Αθήνα 45%.  Οι τόσο ποιοτικοί επισκέπτες ήταν ένα αισιόδοξο και σημαντικό μήνυμα για την εμπορικότητα της έκθεσης Horeca.

Στόχος και πρόθεσή μας είναι η διαρκής βελτίωση του προσφερόμενου προϊόντος τόσο για τους εκθέτες, όσο και επισκέπτες. Θα πρέπει να δημιουργούμε καινούργιες συνθήκες ώστε να υπάρχει ενδιαφέρον και να μην είναι η έκθεση, μια στατική εμπορική πράξη. Εμείς θέλουμε να προσφέρουμε συνολική εκθεσιακή εμπειρία .

Οι προκλήσεις και οι πληθωριστικές πιέσεις που δέχεται ο κλάδος του τροφίμου είναι μεγάλες, γιατί πρέπει να έχουμε ποιοτικό και οικονομικό προσφερόμενο προϊόν και υπηρεσίες. Η τάση για τις ξενοδοχειακές και επισιτιστικές επιχειρήσεις είναι η ποιότητα και η βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών. Η αύξηση του τουρισμού δεν πρέπει να περιορίζεται στην αναφορά για αυξημένα νούμερα, αλλά και στην αύξηση της κατά κεφαλήν δαπάνης. Στροφή λοιπόν προς την ποιότητα για την αναβάθμιση του τουριστικού μας προϊόντος»

Επίσης τόνισε ότι «η Forum είναι ένας πολυεθνικός οργανισμός με παρουσία σε 12 χώρες. Τα τελευταία 2 χρόνια παρατηρείται μια αποκέντρωση των μεγάλων εκθέσεων από την Γαλλία και την Γερμανία και παρατηρείται μεγάλο ενδιαφέρον για τις Περιφερειακές εκθέσεις, όπως αυτές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης, που πλέον αποκτούν μεγάλη δυναμική ειδικά για τους τουριστικούς και επισιτιστικούς κλάδους. Εάν υπάρξει επέκταση των υποδομών και δημιουργία νέων αυτό θα βοηθήσει ακόμα περισσότερο στην εξέλιξή τους».

Σε ότι αφορά την τεχνητή νοημοσύνη ανέφερε ότι «τους έχει απασχολήσει αρκετά και ήδη χρησιμοποιούν πολλά εργαλεία της, σε πολλά επίπεδα. Στόχος είναι μέσα από τη χρήση της να βελτιωθεί η εκθεσιακή εμπειρία του εκθέτη και του επισκέπτη, το ζητούμενο είναι μια ολιστική προσέγγιση σε όλη τη διάρκεια του έτους. Μάλιστα τις επόμενες ημέρες θα ανακοινώσουν στρατηγική συνεργασία με πάροχο υπηρεσιών τεχνητής νοημοσύνης, ώστε να μπορέσουν να δομήσουν ένα πακέτο υπηρεσιών που θα συνδέονται με την τεχνητή νοημοσύνη και τον χειρισμό των Big Data, που αποτελούν σημαντική παράμετρο χρειάζεται σύνεση και σκέψη ώστε η τεχνητή νοημοσύνη να πάει τις εκθέσεις στην επόμενη μέρα».

Τέλος ανέφερε «ότι η έκθεση Food Expo είναι sold out με 1300 εκθέτες ελληνικών και διεθνών εταιρειών και θεωρείται ο προπομπός των ελληνικών εξαγωγών. Σκοπός μας είναι ο μετασχηματισμός της έκθεσης σε μια μεσογειακή έκθεση τροφίμων και ποτών και να διευρύνουμε το εκθετικό μείγμα και να αυξάνουμε την προσέλευση διεθνών αγοραστών. Φέτος έχουμε οργανώσει πολλά καινούργια πράγματα όπως το «Βeverage summit» γιατί υπάρχουν νέες τάσεις και αλλαγές στον κλάδο των αναψυκτικών και των χυμών. Το σίγουρο είναι ότι επισκέπτες της έκθεσης θα έχουν επαφές με εμπορική αποτελεσματικότητα, άλλωστε έχουμε τόσο ποιοτικά προϊόντα που ενδιαφέρουν τους διεθνείς αγοραστές».

Προηγούμενο άρθροΘεσσαλονίκη: Κατασχέθηκαν περισσότερα από 5 κιλά ηρωίνης με τη συνδρομή αστυνομικού σκύλου, συνελήφθησαν δύο άτομα
Επόμενο άρθροΒέροια 1960 – Ατρόμητος Διαβατού 9-0 – Σαν σε προπόνηση η “Βασίλισσα” – Βίντεο – φωτό