Στον ψηφιακό μετασχηματισμό και τη συνολική αναβάθμιση της εξυπηρέτησης που παρέχει το Επιμελητήριο Σερρών, προχωρά η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, όπως ανακοίνωσε ο Περιφερειάρχης Απόστολος Τζιτζικώστας, στην εκδήλωση παρουσίασης της πρωτοβουλίας, που πραγματοποιήθηκε την έδρα του Επιμελητηρίου στις Σέρρες.
Το έργο της ψηφιακής αναβάθμισης του Επιμελητηρίου Σερρών υλοποιείται με ευρωπαϊκούς πόρους της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, με στόχο να αναβαθμιστούν και να εκσυγχρονιστούν οι υπηρεσίες που παρέχει, ώστε να ανταποκρίνεται άμεσα και αποτελεσματικά στις ανάγκες του επιχειρηματικού κόσμου της περιοχής.
Η υποστήριξη των επιχειρήσεων και η μείωση της γραφειοκρατίας, η ανάπτυξη της επιχειρηματικής κοινότητας των Σερρών, η υιοθέτηση της καινοτομίας και η στήριξη της εξωστρέφειας των επιχειρήσεων, αλλά και η ανάδειξη των ισχυρών ανταγωνιστικών πλεονεκτημάτων της περιοχής και η προσέλκυση βιώσιμων επενδύσεων, αποτελούν τους κύριους στόχους του έργου της ψηφιακής αναβάθμισης του Επιμελητηρίου Σερρών, επισήμανε ο κ. Τζιτζικώστας.
Ο Περιφερειάρχης αναφέρθηκε στα οφέλη από τον ψηφιακό μετασχηματισμό του Επιμελητηρίου τονίζοντας: «Τα οφέλη για τις επιχειρήσεις είναι εξαιρετικά σημαντικά. Η καλύτερη επικοινωνία, η πλήρης διαδικτυακή εξυπηρέτηση, τα ψηφιακά πιστοποιητικά, οι ψηφιακές πληρωμές, οι ηλεκτρονικές αιτήσεις, η ψηφιακή προβολή και ηλεκτρονική συνεργασία των επιχειρήσεων είναι μόνο ορισμένα από αυτά.
Επίσης, για το ίδιο το Επιμελητήριο Σερρών η παρέμβασή μας θα έχει ως αποτέλεσμα την αναβάθμιση των ψηφιακών του υποδομών, την ψηφιοποίηση του υλικού του και του Μητρώου Επιχειρήσεων, την αξιοποίηση και επέκταση του υφιστάμενου Ολοκληρωμένου Πληροφοριακού Συστήματος. Ταυτόχρονα αναπτύσσουμε ψηφιακές υπηρεσίες όπως η δημιουργία σύγχρονου επιχειρηματικού οδηγού, η προβολή του τουριστικού προϊόντος των Σερρών, η δημιουργία του Μηχανισμού Επικοινωνίας και Ενημέρωσης των Επιχειρήσεων, η εφαρμογή της Ηλεκτρονικής Συνεργασίας των επιχειρήσεων κ.ά».
Οι τρεις άξονες της ψηφιακής αναβάθμισης του Επιμελητηρίου Σερρών είναι:
-ΑΞΟΝΑΣ 1: Αναβάθμιση της εσωτερικής ψηφιακής υποδομής του Επιμελητηρίου, ώστε να παρέχει σύγχρονες ψηφιακές υπηρεσίες προς τις επιχειρήσεις.
-ΑΞΟΝΑΣ 2: Υποδοχή και εξυπηρέτηση των αιτημάτων των επιχειρήσεων (One Stop Shop). Το Επιμελητήριο για να εναρμονιστεί με την πρόσφατη επιμελητηριακή νομοθεσία και να προσφέρει ανταποδοτικές ψηφιακές υπηρεσίες στα μέλη του θα αναπτύξει μια οργανωμένη δομή υποδοχής και εξυπηρέτησης των επιχειρήσεων που θα περιλαμβάνει πλήρη διαδικτυακή εξυπηρέτηση των επιχειρήσεων για τις συναλλαγές τους με το Επιμελητήριο, πλήρη ηλεκτρονική ενημέρωση, ηλεκτρονική υποβολή και διαχείριση των αιτημάτων των επιχειρήσεων για τη διοικητική τους εξυπηρέτηση, ηλεκτρονική παρακολούθηση της εξέλιξης του αιτήματος κτλ.
-ΑΞΟΝΑΣ 3: Παροχή εξειδικευμένης επιχειρηματικής πληροφόρησης και συμβουλών.
«Ως διοίκηση της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας είμαστε στο πλευρό της επιχειρηματικής κοινότητας και της αγοράς με συνεχείς πρωτοβουλίες και δράσεις ενίσχυσης. Δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην ενίσχυση των τοπικών επιχειρήσεων, μέσα από εννέα δράσεις για την επιχειρηματικότητα, από το πρόγραμμα ‘Διέξοδος’, μέχρι τα κουπόνια καινοτομίας και τεχνολογίας, ώστε οι επιχειρήσεις μας να γίνουν πιο ανταγωνιστικές. Ταυτόχρονα υλοποιούμε στοχευμένες δράσεις σε όλους τους τομείς αιχμής της περιφερειακής οικονομίας, προκειμένου να ενδυναμώσουμε την ανάπτυξη και να δώσουμε κίνητρα για περισσότερες επενδύσεις, για περισσότερο τοπικό εισόδημα, για περισσότερες θέσεις εργασίας, για υγιείς και βιώσιμες επιχειρήσεις», υπογράμμισε ο κ. Τζιτζικώστας.