Ο «Ερωτευμένος Καίσαρ» επιστρέφει στη Μόρια της Λέσβου

ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΗ ΤΟΥ ΒΡΑΒΕΥΜΕΝΟΥ ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΜΥΘΙΣΤΟΡΗΜΑΤΟΣ για τη ΜΟΡΙΑ

και τη ΛΕΣΒΟ του συγγραφέα – δημοσιογράφου Παναγιώτη Σεραφείμ Χανού την Τρίτη 24 Αυγούστου στις 8.00 μ.μ. στο πλαίσιο  των εκδηλώσεων του  Φεστιβάλ Υδατογέφυρας Μόριας 2021  (Moria Aqueduct Festival 2021)

To περιπετειώδες και ανατρεπτικό Ιστορικό μυθιστόρημα “Ερωτευμένος Καίσαρ” του συγγραφέα-δημοσιογράφου Παναγιώτη Σερ. Χανού (Εκδόσεις 24γραμματα) θα παρουσιαστεί στους φίλους του Βιβλίου την Τρίτη 24 Αυγούστου στις 8.00 μ.μ., προτελευταία ημέρα των εκδηλώσεων του Φεστιβάλ Αρχαίου Υδραγωγείου Μόριας 2021 (Moria Aqueduct Festival 2021) που πραγματοποιείται στον χώρο του μνημείου.

Το βιβλίο που κυκλοφορεί στο διαδίκτυο και σε όλα τα βιβλιοπωλεία έχει χαρακτηριστεί από αναγνώστες, κριτικούς και από τις εκδόσεις 24γραμματα ως “ένα από τα πιο συναρπαστικά μυθιστορήματα της τελευταίας πενταετίας”. Επιπλέον έχει βραβευτεί από τον Πολιτιστικό Σύλλογο  “Culture4All – Πολιτισμός για Όλους” και την Εθνική Εταιρεία Ελλήνων Λογοτεχνών στο πλαίσιο της Πανελλήνιας πρόσκλησης προς συγγραφείς με θέμα “Μόρια Λέσβου, 2.500 χρόνια Ιστορίας” (Ιανουάριος 2019).

Υπό τη συνοδεία γνωστών μελωδιών και μουσικών αυτοσχεδιασμών σε συνεργασία με το 13ο φεστιβάλ του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου Gina Bachauer ο συγγραφέας θα μιλήσει για τον “Ερωτευμένο Καίσαρα” και θα υπογράψει βιβλία του, ενώ το μυθιστόρημα και τις αρχαιολογικές, ιστορικές, κοινωνικές, φιλοσοφικές και λογοτεχνικές πτυχές του θα παρουσιάσουν οι:

  • Δρ. Παύλος Τριανταφυλλίδης, έφορος Αρχαιοτήτων Λέσβου
  • Γιάννης Γιαννέλης-Θεοδοσιάδης, συγγραφέας, νομικός, πολιτικός
  • Γιάννης Ευσταθίου, Δημοσιογράφος

Τη συζήτηση θα συντονίσει η κ. Αγλαΐα Αρχοντίδου-Αργύρη, Αρχαιολόγος, πρόεδρος του Πολιτιστικού Σωματείου «Culture4All – Πολιτισμός για Όλους». Οι εκδηλώσεις του Φεστιβάλ Υδατογέφυρας Μόριας 2021 (Moria Aqueduct Festival 2021) αποτελούν συνδιοργάνωση του Πολιτιστικού Συλλόγου “Culture4All – Πολιτισμός για Όλους”, του Πολιτιστικού Συλλόγου Γυναικών Μόριας, του Διεθνούς Μουσικού Σωματείου “Gina Bachauer” και της Αντιπεριφέρειας Πολιτισμού Βορείου Αιγαίου με την υποστήριξη του Δήμου Μυτιλήνης και της Εφορείας Αρχαιοτήτων Λέσβου.

ΤΙ ΝΑ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΟΙ ΑΝΑΓΝΩΣΤΕΣ;  Την αποκάλυψη, ενός επικίνδυνου μυστικού, που κυριολεκτικά αλλάζει ή καλύτερα… τελειώνει την Ελληνική Ιστορία! Αυτό το ανομολόγητο καραδοκεί ανάμεσα στις σελίδες του βραβευμένου Ιστορικού μυθιστορήματος με τίτλο “Ερωτευμένος Καίσαρ”,  του συγγραφέα – δημοσιογράφου Παναγιώτη Χανού, που κυκλοφόρησε πριν λίγες εβδομάδες (Ιούνιος 2021) στα βιβλιοπωλεία από τις Εκδόσεις “24γράμματα”.

Εξακόσια χρόνια μετά από την άλωση της Βασιλεύουσας, το επτασφράγιστο μυστικό, το απόκρυφο του έρωτα, μιας ανυπότακτης Λατίνας, που θρυμματίζει τα κοινωνικά στερεότυπα κι ενός βασιλέα που είναι παγιδευμένος ανάμεσα στην επιθυμία και το χρέος, έρχεται στην επιφάνεια… και μαζί του έρχεται το… τέλος της Ιστορίας!

Η ΥΠΟΘΕΣΗ του «Ερωτευμένου Καίσαρα» αναφέρεται στο εγγύς μέλλον, στη σύγχρονη Ελλάδα, με φόντο το δράμα των προσφύγων στη Λέσβο και τον αόρατο πόλεμο των κατασκόπων στις δύο πλευρές του Αιγαίου, εκτυλίσσεται όμως παράλληλα και στο παρελθόν, στα τέλη Φλεβάρη του 1453, πίσω από τα θαλάσσια τείχη της πολιορκημένης, από τους Οθωμανούς, Κωνσταντινούπολης.

Δύο καράβια, που θαλασσοδέρνονται στη χειμερινή τραμουντάνα του Αιγαίου, δύο ιστορίες που ακολουθούν καμπυλόγραμμες τροχιές, που τέμνονται στην κόψη της Αλήθειας και του Μύθου και που εντέλει συναντιούνται μοιραία με επίκεντρο τη Μόρια της Λέσβου, επειδή έρχεται το… πλήρωμα του χρόνου!

Ανάμεσα σε αυτούς τους δύο κόσμους, σχοινοβατούν η αρχαιολόγος Ντόροθι Γλαυκία και ο ιδιοφυής βυζαντινολόγος Έρασμος Βιεννέζης, ιχνηλατώντας στις αρχαιότητες, στα μνημεία, στα κάστρα και στα Πυργόσπιτα της νήσου. Αναζητώντας αρχαία σύμβολα και επιγραφές μέσα στον λαβύρινθο μιας υπόγειας πολιτείας, στο λημέρι της μυστικής Αδελφότητας των Ιπποτών του Δράκου. Ψάχνοντας την απάντηση για το μεγαλύτερο απόκρυφο της ελληνικής Ιστορίας, για ένα επικίνδυνο μυστικό, που καραδοκεί επί έξι αιώνες αθόρυβα και καρτερικά, στη χοάνη του Θρύλου και της Λήθης.

Ένα μυθιστόρημα με ενδελεχή και εις βάθος έρευνα που εκτός από το μυστήριο και τη φαντασία, τις ιστορικές και αστυνομικές πτυχές του, τα φιλοσοφικά ή θεολογικά του διλήμματα, γράφτηκε κυρίως και ως ένα είδος ύμνου, μιας νοερής σπονδής, προς την πεισματώδη μάχη, την «ιερή» θυσία του Έρωτα για να νικήσει τον Θάνατο.

Γιατί τελικά… τα μικρά και ασήμαντα «αν» που ραδιουργούν αδιάλειπτα μέσα στο μεδούλι των καταστάσεων, των σχέσεων, των εξαρτήσεων και των συναισθημάτων… είναι αυτά που γράφουν την ιστορία.

Σελίδες: 574, Σχ. 14Χ21. Κυκλοφορεί σε όλα τα βιβλιοπωλεία!

εκδόσεις 24γράμματα : https://24grammata.com/product/00813/  ΠληροφορίεςΓιώργος Δαμιανός (εκδότης τηλ 210 612 70 74) – Παναγιώτης Χανός (συγγραφέας τηλ 6993 770977)

Screenshot 3 σωστό e1629287307916

ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ του ΣΥΓΓΡΑΦΕΑ

Ο Παναγιώτης, Σεραφείμ, Χανός κατάγεται από πρόσφυγες γονείς από την Καλλίπολη και τη Μάδυτο του Ελλησπόντου, παιδιά των διωγμών, των χαμένων πατρίδων και του πολέμου που κατέληξαν στη Βόρεια Ελλάδα. Σπούδασε δημοσιογραφία στη Θεσσαλονίκη και Κοινωνιολογία στο Πάντειο Πανεπιστήμιο της Αθήνας. Μεταπτυχιακά αναζήτησε τη γνώση ως “Σύμβουλος Επικοινωνίας στα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης” και ως υποψήφιος Δρ του Παντείου στην Κοινωνιολογία της Λογοτεχνίας. Ασκεί τη δημοσιογραφία πάνω από τρεις δεκαετίες, είναι τακτικό μέλος της Ε.Σ.Η.Ε.Μ-Θ, ενώ διετέλεσε αιρετό μέλος του Διοικητικού της Συμβουλίου, του Μορφωτικού της Ιδρύματος και του Πρωτοβάθμιου Πειθαρχικού της Συμβουλίου. Το λογοτεχνικό του έργο έχει διακριθεί σε πανελλήνιους και διεθνείς λογοτεχνικούς διαγωνισμούς και βραβεύτηκε από συλλόγους Πολιτισμού, Τέχνης και Λόγου. Το 1990 εξέδωσε συλλογή με ποιητικά-σημειωτικά του κείμενα με τίτλο “Οι ρομαντικοί βλέπουν καλά μέσα στη Νύχτα” (“Γρανάτης”) και το 1998 εκδόθηκε συλλογή διηγημάτων του με τίτλο «Η ουρά της τίγρης» από τις Εκδόσεις «Όμηρος».

Προηγούμενο άρθρο” Ηλίας Τσέχος” – Αλεξάνδρα Ζάμπα / ΠΟΙΕΙΝ τεύχ.7 / Ρώμη / 16/8/2021 / Στα Ιταλικά
Επόμενο άρθροΟ ΥΕΘΑ για τις «παρατυπίες, παράδοξα και αδιαφάνεια στον υπό εξέλιξη διαγωνισμό για πρόσληψη ΕΠ.ΟΠ.»