Ο ΔΕΔΔΗΕ εφιστά την προσοχή των καταναλωτών για περιστατικά εξαπάτησης

Την προσοχή των καταναλωτών για την αποφυγή εξαπάτησής τους από πρόσωπα που προφασίζονται την ιδιότητα υπαλλήλων/εκπροσώπων της εταιρείας, με στόχο να αποσπάσουν προσωπικά τους στοιχεία αλλά και στοιχεία των προσωπικών τους τραπεζικών λογαριασμών (IBAN κλπ) εφιστά ο ΔΕΔΔΗΕ.

Όπως αναφέρει: Βάσει των αρμοδιοτήτων του, ο ΔΕΔΔΗΕ ουδεμία αρμοδιότητα έχει αναφορικά με τα θέματα τιμολόγησης του ηλεκτρικού ρεύματος ή/και με τη διαδικασία χορήγησης οικονομικής ενίσχυσης για λογαριασμούς ηλεκτρικού ρεύματος (power pass).

Συνεπώς, τονίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ επικοινωνεί με καταναλωτές ηλεκτρικής ενέργειας για θέματα που αφορούν σε συναλλαγές που σχετίζονται με την προμήθεια του ηλεκτρικού ρεύματος, ενώ υπογραμμίζεται ότι ουδείς υπάλληλος ή εκπρόσωπος του ΔΕΔΔΗΕ ζητά ή θα ζητήσει από τους καταναλωτές στοιχεία που σχετίζονται με τους τραπεζικούς τους λογαριασμούς (e-banking, IBAN κλπ), είτε τηλεφωνικά είτε μέσω εφαρμογών messenger (viber κλπ).

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΟ πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα μιλήσει το Σάββατο στις 20:00 στη ΔΕΘ
Επόμενο άρθροΘεσσαλονίκη: Ξέχασαν 9χρονο ΑμεΑ σε λεωφορείο για τέσσερις ώρες- Συνελήφθη ο οδηγός και μία συνοδός