Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε το Webinar που διοργάνωσε η Megasoft για τους συνεργάτες της και τους πελάτες της, επαγγελματίες Εστίασης, την Τετάρτη 16 Μαρτίου. Οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν όλες τις νέες δυνατότητες των εφαρμογών, να δουν τον ιδανικό τρόπο λειτουργίας σημαντικών διαχειρίσεων και να γνωρίσουν νέα Modules που δημιουργήθηκαν για να τους προσφέρουν περισσότερη εξειδίκευση στη διαχείριση του δικού τους χώρου Εστίασης.
Στο σεμινάριο που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, το παρών έδωσαν επαγγελματίες από όλη την Ελλάδα και την Κύπρο οι οποίοι στο τέλος έθεσαν τα δικά τους ερωτήματα καλύπτοντας όλες τις απορίες τους σχετικά με τις δυνατότητες των εφαρμογών τους.
Κρατήσεις, διαθεσιμότητα κουζίνας, παρακολούθηση αίθουσας, παραγγελίες, διανομές, ασύρματη παραγγελιοληψία, οθόνη κουζίνας, ωρομετρητής και web εφαρμογές όπως το eOrder, το eMenu, το Real Time Stats, ήταν κάποιες από τις διαχειρίσεις που παρουσιάστηκαν.
Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη νέα android διαχείριση για τις διανομές που δίνει τη δυνατότητα στον διανομέα να παρακολουθεί στη φορητή του συσκευή όλες τις παραγγελίες με όλα τα απαραίτητα στοιχεία που του είναι χρήσιμα, ταξινομημένες βάσει απόστασης και σύμφωνα πάντα με την πιο γρήγορη διαδρομή. Επιπλέον, η εφαρμογή τον βοηθά να φτάσει εύκολα σε κάθε προορισμό μέσω των χαρτών της google. Ακριβή εικόνα για το πού βρίσκονται οι διανομείς, αλλά και για την εξέλιξη των παραγγελιών τους έχει σε πραγματικό χρόνο και ο επιχειρηματίας στο κατάστημα.
Τα webinar της Megasoft για τους πελάτες δε σταματούν! Μέσα από ένα διαδραστικό κανάλι αμφίδρομης επικοινωνίας θα συνεχίσουν κάθε μήνα να παρουσιάζονται, να αναλύονται και να επεξηγούνται από έμπειρους εισηγητές οι διαχειρίσεις και οι δυνατότητες των εφαρμογών PRISMA Win, ώστε να μπορούν οι επιχειρηματίες να αξιοποιήσουν τις δυνατότητές τους στο 100%.