Κρατήστε ασφαλή και υγιή την επιχείρησή σας.
Χρήσιμες συμβουλές εν μέσω lockdown από τους “ειδικούς”.
“Λίγο ακόμα υπομονή και θα περάσει” μας λένε οι ειδικοί και η αλήθεια είναι ότι σε μία τέτοια παγκόσμια υγειονομική κρίση εμείς δεν έχουμε να κάνουμε και πολλά πράγματα, παρά να προσαρμοζόμαστε. To lockdown και η αλλαγή στην καθημερινότητα ισχύει για όλους μας. Αυτό που μπορούμε και οφείλουμε να κάνουμε είναι να προφυλάξουμε τους εαυτούς μας, αυτούς που αγαπάμε και να μη σταματάμε να δρούμε, να σχεδιάζουμε και να ονειρευόμαστε κόντρα σε όλα αυτά που συμβαίνουν γύρω μας. Γιατί η επόμενη μέρα θα έρθει και πρέπει να μας βρει δυνατούς και έτοιμους να συνεχίσουμε από εκεί που σταματήσαμε. Δεν είμαστε ειδικοί για να σας πούμε πώς θα αντιμετωπίσετε την προσωπική σας ζωή και με ποιον τρόπο θα αξιοποιήσετε τον προσωπικό σας ελεύθερο χρόνο καλύτερα αυτή την εποχή της αναγκαστικής στασιμότητας. Δε θα σας προτείνουμε κάποια συνταγή μαγειρικής, ούτε ασκήσεις γυμναστικής για το σπίτι. Πιστέψτε μας δεν το έχουμε καθόλου! Είμαστε, όμως, ειδικοί να σας συμβουλεύσουμε για το τι θα μπορούσατε να κάνετε σήμερα για την επιχείρησή σας ώστε να συνεχίσει και εκείνη να είναι ασφαλής και υγιής. Αρχικά εκμεταλλευτείτε το διάστημα! Πώς;
Κλείστε εκκρεμότητες
Διεκπεραιώστε τις εκκρεμότητές σας. Όλα αυτά που η καθημερινή και συνεχής ροή της δουλειάς δεν σας επέτρεπε να τακτοποιήσετε. Ανταποκριθείτε σε αιτήματα πελατών σας για περισσότερη πληροφόρηση σχετικά με ένα προϊόν ή υπηρεσία σας. Η online επικοινωνία για μία παρουσίαση ευτυχώς δεν περιορίζεται! Οργανωθείτε! Ελέγξτε τα υπόλοιπά σας και μελετήστε τα στατιστικά σας στοιχεία. Έχετε τον χρόνο τώρα να τα δείτε προσεκτικά και να εξάγετε πολύ χρήσιμα συμπεράσματα.
Τακτοποιήστε την αποθήκη σας & προετοιμαστείτε κατάλληλα για την απογραφή
Η περίοδος αυτή είναι η πιο κατάλληλη για να βάλετε σε τάξη την Αποθήκη σας. Η απογραφή στο τέλος του έτους πλησιάζει, μπορείτε να ξεκινήσετε σιγά σιγά. Οργανώστε καλύτερα τον χώρο σας επιλέγοντας μια έξυπνη διαρρύθμιση. Δημιουργήστε barcode για όλα τα προϊόντα σας. Τυπώστε τα καρτελάκια για τα ράφια και απαλλαχτείτε από όλα εκείνα που δε χρειάζεται να βρίσκονται εκεί.
Εξασφαλίστε τη φορολογική σας συμμόρφωση
Τα ηλεκτρονικά βιβλία ΑΑΔΕ είναι γεγονός! Εκμεταλλευτείτε το διάστημα για να ελέγξετε αν είστε έτοιμος και σύννομος με τις νέες φορολογικές υποχρεώσεις που ισχύουν για όλες τις επιχειρήσεις (QR code στις αποδείξεις, Ηλεκτρονικά Βιβλία ΑΑΔΕ, αναβάθμιση Ταμειακών συστημάτων, αναβάθμιση λογισμικού). Το διάστημα είναι κρίσιμο.
Aναβαθμίστε τον εξοπλισμό σας
Αναβαθμίστε τα πληροφοριακά σας συστήματα. Η υιοθέτηση ενός αξιόπιστου συστήματος μηχανογράφησης είναι σήμερα αναγκαία. Επενδύστε σε σύγχρονο εξοπλισμό ή αναβαθμίστε τον ήδη υπάρχοντα κατάλληλα για να μπορέσετε να ανταπεξέλθετε σε όλες τις προκλήσεις της εποχής. Σύνδεση με myDATA και ενημέρωση Ηλεκτρονικών Βιβλίων ΑΑΔΕ, απομακρυσμένη διαχείριση, φορητή τιμολόγηση, online διασύνδεση με πελάτες και προμηθευτές, σύγχρονα ταμειακά συστήματα και διαχείριση συνολικά των δραστηριοτήτων σας μέσα από ένα κέντρο ελέγχου που μπορεί να σας ακολουθεί παντού.
Εκπαιδεύστε το προσωπικό σας
Η γνώση είναι δύναμη και τώρα είναι η κατάλληλη χρονική στιγμή για να παρακολουθήσετε ένα webinar ή να οργανώσετε την εκπαίδευση για το προσωπικό σας. Θα μπορούσαν να εκπαιδευτούν σε νέα εργαλεία, σύγχρονες πρακτικές και συστήματα, αλλά και στα νέα δεδομένα φορολογικής και λογιστικής διαδικασίας. Λάβετε υπόψη σας ότι ο ψηφιακός μετασχηματισμός και τα ηλεκτρονικά βιβλία έχουν φέρει αρκετές αλλαγές για τις οποίες θα πρέπει να ενημερωθεί και να εκπαιδευτεί κατάλληλα όλο το ανθρώπινο δυναμικό της επιχείρησης.
Αναζητήστε λύσεις που υποστηρίζουν τον ψηφιακό σας μετασχηματισμό
Η επένδυση στην ψηφιακή θωράκιση αποφέρει σημαντικά οφέλη σε επίπεδο κόστους, παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας σε κάθε επιχείρηση. H ηλεκτρονική τιμολόγηση και τα ηλεκτρονικά βιβλία λειτουργούν ως ευκαιρία για τις επιχειρήσεις, ώστε να εφαρμόσουν επιπλέον ψηφιακές και τεχνολογικές λύσεις στο σύνολο των δραστηριοτήτων τους όπως είναι: η φορητή τιμολόγηση, η απομακρυσμένη διαχείριση, το mobility, η διαχείριση της μισθοδοσίας και του προσωπικού, οι ηλεκτρονικές πωλήσεις, η διαχείριση των σχέσεων με τους πελάτες. Κάντε τώρα την έρευνά σας, ψάξτε και μάθετε για νέα εργαλεία που θα κάνουν πιο εύκολη τη δουλειά σας και θα σας βοηθήσουν να προσφέρετε πιο εύκολη καθημερινότητα στους εργαζομένους σας στην άσκηση των καθηκόντων τους και καλύτερη εμπειρία στον Πελάτη σας!
Επιλέξτε εξωστρέφεια και κερδίστε!
Φτιάξτε τώρα την παρουσία σας στο διαδίκτυο, το ηλεκτρονικό σας κατάστημα ή τη σελίδα σας στα social media που δεν προλαβαίνατε να δημιουργήσετε το προηγούμενο διάστημα. Είναι σημαντικό να συνεχίζετε να προσφέρετε στους πελάτες τα προϊόντα σας online και να περιορίσετε όσο δυνατό περισσότερο τη ζημιά στα ενδεχόμενα lockdown. Το Online shopping κερδίζει συνεχώς έδαφος και οι καταναλωτές έχουν εξοικειωθεί με αυτό. Μη μένετε μακριά τους!
Δεν αδρανούμε… δρούμε!
Όπως βλέπετε είναι πολλά αυτά που μπορούμε να κάνουμε και ο χρόνος είναι τώρα διαθέσιμος για να τα υλοποιήσουμε!
Ελπίζουμε οι συμβουλές μας να σας φανούν χρήσιμες. Στη Megasoft είμαστε στη διάθεσή σας για να σας προτείνουμε λύσεις τεχνολογίας για τις δικές σας επιχειρησιακές ανάγκες.
Είμαστε παρόντες και ενεργοί ακόμα και την περίοδο του lockdown.
Συνεχίζουμε να εργαζόμαστε, να σχεδιάζουμε & να προετοιμαζόμαστε για την επόμενη μέρα!
Ένα άρθρο της
Megasoft A.E.