Η καλοκαιρινή περίοδος αποτελεί μιας πρώτης τάξεως ευκαιρία για «διαφημισθούν» τα ελληνικά προϊόντα σε περισσότερους από 24 εκατομμύρια τουρίστες σ’ όλο τον κόσμο.
Οι οποίοι με τη σειρά τους θα αποτελέσουν τους «δορυφόρους» των ελληνικών προϊόντων στις πατρίδες τους. Οι Έλληνες παραγωγοί, οι Έλληνες έμποροι, οι Έλληνες εστιάτορες και ξενοδόχοι πρέπει να αδράξουν αυτή την ευκαιρία. Πρέπει να εξηγούν στους ξένους επισκέπτες γιατί τα ελληνικά προϊόντα είναι μοναδικά. Γιατί η διατροφική του αξία, τα καθιστά ξεχωριστά. Η καλοκαιρινή περίοδος αποτελεί τη χρυσή ευκαιρία για τους μικρούς παραγωγούς που δεν έχουν τη οικονομική δυνατότητα να διαφημίσουν τα καλούδια τους.
Οι ίδιοι εξάλλου, ξέρουν πολύ καλύτερα απ’ όλους εμάς τους απλούς παρατηρητές, ότι έχουν στη φαρέτρα τους «μικρά διαμάντια» τα οποία μπορούν να γίνουν ανάρπαστα σε κάθε γωνιά του πλανήτη. Ξέρουν καλύτερα από τον καθένα ότι στηρίζουν την επιτυχία τους στην μοναδικότητα των προϊόντων που παράγουν και μεταποιούν και όχι στην τιμή.
Σε μια περίοδο όπου στη χώρα μας κυριαρχεί η φτώχεια και η μιζέρια οι Έλληνες παραγωγοί έχουν μια μοναδική ευκαιρία να διαπρέψουν στο εξωτερικό.
Ας μην πάει χαμένη!