Οι Μαυρογιαλούροι των εθνικών οδών… – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Όσα συνέβησαν στην επιστροφή χιλιάδων ανθρώπων από τις πασχαλινές εξορμήσεις τους , με τις ουρές χιλιομέτρων και την ανείπωτη ταλαιπωρία στην Ιόνια οδό (στενά Κλόκοβας) και στην Ολυμπία οδό, αποτελούν απτό δείγμα της «Μαυρογιαλούριας» τακτικής του πρωθυπουργού και των υπουργών του. Η πραγματικότητα μετέτρεψε σε παρωδία την ιστορία των εγκαινίων που έκαναν πριν λίγες ημέρες με στομφώδεις εκφράσεις.

Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Ο Πρωθυπουργός κι ο υπουργός του των Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, με κουστωδίες παρατρεχάμενων και μέλη του… κινήματος «Δεν πληρώνω», έκαναν σόου εδώ κι εκεί με ψαλίδια στα χέρια για να κόβουν κορδέλες. Αφού πρώτα υποχρέωσαν τους εργολάβους των έργων να τα παραδώσουν όπως νάναι.

Προσέξτε κουτοπονηριά: Δεν εγκαινίασαν δρόμους, αλλά… τούνελ! Αλλά «πούλησαν»… δρόμους ομού μετά φυκιών ως μεταξωτές κορδέλλες.

Κι αφού πούλησαν ανάπτυξη και λόγια, τώρα οι εθνικές κλείνουν πάλι για να ολοκληρωθούν τα έργα! Και ρίχνουν το ανάθεμα στις εταιρίες που οι ίδιοι υποχρέωσαν να παραδώσουν τα έργα ημιτελή.

Πώς να το πούμε; Κοροϊδία; Ευτελισμό; Τάισμα σανού στους σανοφάγους;

Ας το πούμε καλύτερα «Μαυρογιαλουρισμό»!

Φυσικά, το ζήτημα είναι εξόχως πολιτικό. Αποτελεί άλλη μια κοροϊδία της ελληνικής κοινωνίας. Βλέπετε προείχε η εικόνα του πρωθυπουργού και του υπουργού του. Να κάνουν σόου και να το εκμεταλλευθούν επικοινωνιακά.

Χρειάστηκε αυτή η απίστευτη ταλαιπωρία χιλιάδων ανθρώπων για να μάθουμε την αλήθεια.

Ότι δηλαδή η Ιόνια οδός δεν έχει παραδοθεί ακόμη, αφού από το σύνολο των 96 χιλιομέτρων παραδόθηκαν στην κυκλοφορία μόνο τα 37, μαζί με τα τούνελ της Κλόκοβας και της Καλυδώνας. Εκεί λοιπόν, έγινε ο κακός χαμός. Σ’ αυτά τα τούνελ και στον ημιτελή δρόμο που συνδέει την Κλόκοβα με τη γέφυρα Ρίου – Αντιρίου.

Η δε Ολυμπία οδός, είναι ημιτελής ως προς την τελική ασφαλτόστρωση από το Ξυλόκαστρο μέχρι την Πάτρα. Οι εργασίες αυτές αναγκαστικά θα κλείνουν τον δρόμο τα βράδια, ανά λωρίδες.

Δηλαδή τζάμπα τα ψαλίδια και οι κορδέλες. Η Ιόνια οδός δεν έχει ολοκληρωθεί . Κι όμως η κυβέρνηση την παρέδωσε στην κυκλοφορία πριν την ώρα της. Για να τη χειροκροτήσουν οι σανοφάγοι. Οι οποίοι, τελικά, εξ αιτίας της απίστευτης ταλαιπωρίας μούντζωναν προς κάθε κατεύθυνση.

Κοροϊδία!

Που έγινε ακόμη μεγαλύτερη από τις αστείες δικαιολογίες του υπουργού Υποδομών στο… 11σέλιδο (!!!) Δελτίου Τύπου που εξέδωσε. Στο οποίο, ούτε λίγο πολύ ανέφερε και πάλι ότι για τον σάλο που δημιουργήθηκε φταίνε οι… δημοσιογράφοι και τα ΜΜΕ. Λες κι εκείνοι γέμισαν τους ημιτελείς δρόμους εμπόδια.

Αντί να ζητάνε τα ρέστα, θα μπορούσαν να πουν δυο λόγια συμπάθειας, μια συγγνώμη στις χιλιάδες ανθρώπους που ταλαιπωρήθηκαν κι επιβεβαιώνουν όσα έγραψαν οι… διαπλεκόμενοι δημοσιογράφοι και έδειξαν τα… βοθροκάναλα!

Δυστυχώς, το φαίνεσθαι έγινε πάλι βωμός θυσίας στην ουσία.

Πρώτη –κι ελπίζω τελευταία- φορά Αριστερά…

 

 

 

 

 

Προηγούμενο άρθρο“Η Φρόσω Καρασαρλίδου σε Αστυνομική Διεύθυνση Ημαθίας, Σχολή Αστυνομίας και συνάντηση με την Ένωση Αστυνομικών”
Επόμενο άρθροΓεώργιος Ουρσουζίδης: ΥΠΟΜΕΔΙ – ΥΠΟΙΚ – ΕΛΓΑ – ΕΡΓΟΣΗΜΟ
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.