Η Nielsen, έγκριτη εταιρία ερευνών και μελετών, ανακοίνωσε τα αποτελέσματα της μελέτης σε ότι αφορά στην αγορά γάλακτος στη ελληνική αγορά.
΄Ετσι στα super market και γενικά στα καταστήματα τροφίμων, με κάλυψη χώρου πάνω από 100 τετραγωνικά, καταγράφουν την κίνηση με αυξήσεις ή μειώσεις στις πωλήσεις για το οκτάμηνο 2018.
Πιο αναλυτικά έχουμε :
- Αύξηση πωλήσεων φρέσκου γάλακτος 0,1%
- Αύξηση πωλήσεων ξινόγαλου 24,5 %
- Αύξηση πωλήσεων αριάνι 0,1%
- Μείωση πωλήσεων γάλακτος εβαπορέ 6,1 %
- Μείωση πωλήσεων γάλακτος υψηλής θερμικής επεξεργασίας 14,2%
- Μείωση πωλήσεων γάλακτος υψηλής παστερίωσης 1,9%