Ισχυρό μα και καμένο χαρτί – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Η ηλεκτροπληξία στην εκλογή ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ και της νέας γραμματέως κατέδειξε αυτό που ο γράφων ισχυρίζεται εδώ και καιρό στα αρθρογραφικά πονήματα. Ότι ο Αλέξης Τσίπρας δεν έχει μόνο τους ομπρελίστας απέναντί του αλλά και μέρος της δικής του τάσης, των προεδρικών. Τρανταχτό παράδειγμα ο Πολάκης που έφτασε στο σημείο να αμφισβητεί τις επιλογές του ανθρώπου που τον έχει καταστήσει ασύδοτο!

Νίκος Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Καταδεικνύεται και κάτι ακόμη: Ότι ο ΣΥΡΙΖΑ κι ο Τσίπρας κινούνται χωρίς πυξίδα.

Ακούστε: Πριν από καιρό, ο Αλέξης Τσίπρας, στην προσπάθειά του να πείσει ότι το κόμμα του διαθέτει ερείσματα στην κοινωνία, παρουσίασε ένα think tank διαφόρων τεχνοκρατών που θα αποτελούσαν τους συμβουλάτορές του. Πέραν του ότι χρησιμοποίησε κάποιους ανθρώπους για να εξυπηρετήσει τις δικές του ανάγκες και τους δικούς του επικοινωνιακούς στόχους της στιγμής, ουδείς έμαθε έκτοτε το παραμικρό. Κι ουδείς εξ αυτών προωθήθηκε στα νέα όργανα του ΣΥΡΙΖΑ. Φανταστείτε εκτίμηση που τους τρέφει.

Όμως, στα νέα όργανα υπάρχει το παλιό. Πολύ παλιό. Πέραν της μούχλας.  Με τον Αλέξη Τσίπρα που εξελέγη πρόεδρος χωρίς αντίπαλο να αντιπροσωπεύει την πιο βαθιά συντήρηση, τον πιο βαθύ παλαιοκομματισμό. Η αλήθεια είναι ότι ουσιαστικά αποκαθήλωσε τα τοτέμ/βαρίδια του κόμματός του που συμπτωματικά ήταν κι εσωκομματικοί του αντίπαλοι. Τους προέγραψε και τους έστησε σε μια γωνιά… Τους αντικατέστησε με τους παλαιοπασόκους του βυτιοφόρου. Μα κι αυτούς, τους χρησιμοποίησε αλλά  δεν τους άφησε να χαρούν. Εκεί που νόμιζαν ότι πήραν τα κλειδιά της Κουμουνδούρου και κάποιος(α) θα γίνει γραμματέας,  τους προέκυψε Ράνια Σβίγκου.

Πρέπει να σημειώσουμε κι αυτό. Στη νέα ΚΕ του ΣΥΡΙΖΑ πρώτες των πρώτων εξελέγησαν η Έφη Αχτσιόγλου κι η Ρένα Δούρου. Δηλαδή, προσωποποίηση του παρελθόντος. Τα ίδια και στην Πολιτική Γραμματεία με την πρωτιά της Γεροβασίλη και την τρίτη θέση της πρώην γραμματέως του ΠαΣοΚ (επί Γιώργου Παπανδρέου) Μαριλίζας Ξενογιαννακοπούλου.  Πολιτική μούχλα ολκής. Ενώ η επιλογή/ εκλογή της νέας γραμματέως από την τάση των ομπρελίστας, της άοσμης Σβίγκου, θα μπορούσε ν’ αποτελεί και «πλάκα» του Τσίπρα προς αυτούς.

Πολλοί μιλάνε για εκπλήξεις Τσίπρα. Μα είναι έκπληξη η ανάδειξη του βυτιοφόρου; Είναι έκπληξη η Σβίγκου; Πάλι καλά που δεν έβαλε την άλλη που… διασχίζουν το μυαλό της ιδέες… Είναι έκπληξη η Γεροβασίλη, η Δούρου;  Παθογένεια είναι όλο αυτό, ανακύκλωση φθαρμένων υλικών. Μοίρασμα σημαδεμένης τράπουλας. Πολιτική μονοτονία και μοναξιά. Πολιτική απόγνωση, γύμνια. Δηλαδή, μια από τα ίδια και στα πρόσωπα, όπως στην άσκηση πολιτικής με τις αρνήσεις ακόμη και υπερψήφισης εθνικών συμφωνιών, όπως την ελληνοαμερικανική  και ελληνογαλλική. Αυτές, ίσως εξ αιτίας των στενών πατριωτικών οριζόντων, της Αριστερής κληρονομιάς αντίθεσης στη Δύση αλλά  και της κουταμάρας του ψευδώνυμου ριζοσπαστισμού. Η ουσία είναι ότι ουδείς νοήμων άνθρωπος μπορεί να συγκινείται από την προσπάθεια του Τσίπρα να δείξει ότι είναι άλλος. Ότι αλλάζει βιτρίνα.

Πώς μπορεί να πείσει ότι είναι άλλος; Και πώς μπορεί ν’ αλλάξει βιτρίνα όταν διαθέτει ΜΌΝΟ φθαρμένα υλικά; Πολύ περισσότερο όταν δεν γίνονται θαύματα;

Εξ ου και τα αναμενόμενα μετεκλογικά δράματα, αφού ο Τσίπρας αποτελεί ευχή για την Κουμουνδούρου μα και κατάρα. Ισχυρό χαρτί μα και καμένο…

Προηγούμενο άρθροΠρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι εφημερίδων της Πέμπτης 2 Ιουνίου 2022
Επόμενο άρθροΠανελλαδικές Εξετάσεις: Πρεμιέρα για τα ΕΠΑΛ με Νέα Ελληνικά
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.