Σε μια τολμηρή κίνηση για τις ημέρες μας, ο όμιλος Nannuka με κοινή απόφαση των Ιδρυτικών μελών της και μετά από σχετική έρευνα & μελέτη των αντίστοιχων marketing & επικοινωνιακών τμημάτων της, ανακοίνωσε την παύση των Social media καναλιών της ( Instagram & Facebook) που απαριθμούν χιλιάδες Followers.
Σε ερώτηση μας προς την ομάδα της εταιρείας ομολογούμε ότι η απάντηση στο “Γιατί”, μας έκανε να προβληματιστούμε και εμείς: «Είχαμε αρκετό χρόνο να σκεφτούμε μέσα στην πανδημία. Πως θέλουμε να μας βρει η επόμενη ημέρα ως επιχείρηση, ως ομάδα, ως ανθρώπους. Η διαίσθηση έγινε απόφαση, όταν “μιλήσαμε” μέσω ερωτηματολογίου με εκατοντάδες μέλη μας και μας επιβεβαίωσαν και εκείνοι με την σειρά τους ότι τα social media πλέον έχουν εξελιχθεί σε κάτι τελείως διαφορετικό από αυτό που ήταν όταν ξεκίνησαν. Και πως και οι ίδιοι έχουν ανάγκη από ένα Social Media Detox αλλά για διάφορους λόγους δεν μπορούν να το πετύχουν. Εκεί ταρακουνηθήκαμε. » μας είπε η ομάδα Marketing της εταιρείας.
Έχουμε παρακολουθήσει μέσα στα χρόνια παγκόσμια brands όπως η Tesla, Lush, Bottega Veneta κ.α. να “παγώνουν” τα Social media κανάλια τους ενώ οι Starbucks, Coca-Cola & Diageo κ.α παγώνουν τα διαφημιστικά τους budgets στα αντίστοιχα κανάλια. Με τον Όμιλο Nannuka να κάνει την αρχή, από ότι φαίνεται η τάση αυτή εξαπλώνεται και στην Ελλάδα, και μας γεννά απορίες στο πως μπορεί μια digital εταιρεία να μην έχει digital footprint στο Facebook & Instagram στις ημέρες μας και ποια θα είναι η marketing πορεία τους από εδώ κ πέρα.
«Νιώσαμε ότι δεν μπορούμε πλέον να βρούμε κοινό ρυθμό με την κατεύθυνση που κινούνταν τα SM. Η δύναμη τους φυσικά είναι τεράστια, δεν αμφισβητείται αυτό. Για να την καρπωθεί μια εταιρεία όμως σωστά, θα πρέπει η στρατηγική και φύση της εταιρείας να είναι σύμφωνη, πρέπει να κινείται ανάλογα, να δέχεται και να αποδέχεται τους όρους & αποφάσεις τους, κάτι που εμάς εδώ και καιρό μας προβλημάτιζε. Και αν δεν ταιριάζει όλο αυτό σε μια εταιρεία, τι μπορεί να κάνει; Για εμάς, το Social Media Detox, για λίγο ή περισσότερο καιρό, ήρθε ως φυσικό επόμενο».
Γίνεται όμως e-marketing & e-PR χωρίς Social Media? “Γίνεται!” όπως μας απαντάει η Ομάδα Marketing του Ομίλου. “H στρατηγική μας είναι πλέον πιο ξεκάθαρη, πιο ελεύθερη και η σκέψη μας εντελώς out of the box οπότε όχι απλά γίνεται, η γνώμη μας είναι ότι γίνεται και καλύτερα. H “φωνή” μας θα είναι πλέον πιο έντονη, στοχευμένη και ηχηρή ξεκινώντας μέσα στον Μάιο με το Nannuka Voice, το πρώτο Podcast της εταιρείας στο οποίο θα συζητάμε θέματα φροντίδας, επικαιρότητας και οποιοδήποτε θέμα μας ζητάει το κοινό μας να αναλύσουμε. Η πρώτη συνέντευξη έκπληξη του Nannuka Voice, θα είναι ενδεικτική για την πορεία και γραμμή που θέλουμε να ακολουθήσουμε.
Επιπλέον, την φωνή μας θα την βρίσκετε μέσα από το Nannuka Voice στο Clubhouse και φυσικά η ομάδα του Customer Support πιο ενισχυμένη από ποτέ βρίσκεται στην θέση της για να σας ακούει καθημερινά! Η επικοινωνιακή στρατηγική του Ομίλου μεγαλώνει και εκσυγχρονίζεται πάντα με γνώμονα όλους εσάς.
Μείνετε συντονισμένοι για την συνέχεια!”