Το Ντουμπάι χαρακτηρίζεται ως η πιο πολυτελής πόλη στον κόσμο με επίκεντρο τον τουρισμό και τη φιλοξενία. Ανάμεσα στα εστιατόρια με αστέρια Michelin που διαθέτει, τις αξιοζήλευτες υπηρεσίες, τα εδέσματα και τα κοκτέιλ με θέα τη θάλασσα, ξεχωρίζει ένα μικρό εστιατόριο με πλαστικές καρέκλες και μεταλλικά τραπέζια. Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα σημεία της πόλης.
Το εστιατόριο «Ravi», είναι ένα μικρό, οικογενειακό μαγαζί με κουζίνα από το Πακιστάν. Ανοιξε τις πόρτες του στα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα το 1978 στη συνοικία Satwa, σε μια εποχή που η πόλη ήταν ένα μεγάλο εργοτάξιο, με λιγοστά σπίτια πάνω στην άμμο.
Ο ιδιοκτήτης του Chaudary Abdul Hameed, σέρβιρε σπιτικά πιάτα, κυρίως σε εργάτες από την Νότια Ασία που βοήθησαν στην οικοδόμηση του. Ήθελε να « σερβίρει το καλύτερο φαγητό στην εργατική τάξη», δήλωσε ο γιος του Waseem Abdul Hameed. Αυτό σήμαινε ότι οι τιμές έπρεπε να είναι προσιτές, με τα γεύματα να κοστίζουν κατά μέσο όρο 7 δολάρια. Με την πάροδο των ετών, καθώς το Ντουμπάι άνθιζε, έγινε σήμα κατετεθέν μεταξύ των Εμιράτων και των δυτικών και ασιατών ομογενών.
Ο διάσημος κριτικός φαγητού Άντονι Μπουρντέν (Anthony Bourdain), το επισκέφθηκε για μια από τις τηλεοπτικές σειρές του το 2010. Λίγα χρόνια αργότερα ο ράπερ Snoop Dogg έφαγε σε αυτό και έτσι αναδείχθηκε σε δημοφιλές αξιοθέατο.
Παραμένει ανοιχτό μέχρι αργά το βράδυ και υποδέχεται πελάτες με κουστούμι μέχρι παραδοσιακά σαρί ή αθλητικά παπούτσια. Είναι σύνηθες η ουρά στην πόρτα ή πελάτες να τρώνε στο πεζοδρόμιο.
Στο εσωτερικό, οι επισκέπτες κάθονται σε τραπέζια με πλαστικά καλύμματα κάτω από τον θόρυβο των ανεμιστήρων οροφής, με την μυρωδιά του κάρυ και του ψητού κρέατος να πλανάται στον αέρα.
«Είναι αυθεντικό, γι’ αυτό μου αρέσει», δήλωσε η Ντάνα, κάτοικος του Ντουμπάι η οποία έρχεται στο «Ravi» εδώ και χρόνια με τις φίλες της.
Πριν λίγες ημέρες το επισκέφθηκαν influencers για την προώθηση της νέας του συνεργασίας με την Adidas. Ο κολοσσός δημιούργησε μία ειδικά σχεδιασμένη συλλεκτική σειρά αθλητικών παπουτσιών με την ονομασία «Superstar Ravi» – πράσινο και λευκό, με το όνομα του εστιατορίου και τη χρονιά που άνοιξε, καθώς και μια λίστα με τα έξι πιο διάσημα πιάτα από το μενού του στο εσωτερικό των παπουτσιών, σύμφωνα με το Associated Press.
Σύμφωνα με το δημοσίευμα, είναι μια συνεργασία του γερμανικού κολοσσού για τους πελάτες που αναζητούν εξατομικευμένες επιλογές.
ΑΠΕ-ΜΠΕ