Η Κεραμέως , ο Μάνος, η αξιολόγηση & το απόρρητο – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Γράψαμε και χθες για την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών, την απεργία που δρομολόγησαν για να εκφράσουν την αντίθεσή τους και την αναγκαία απόλυση όσων αρνούνται να εφαρμόσουν τον νόμο. Κάτι που θα συνέβαινε σε οποιοδήποτε ευνομούμενο Κράτος που δεν εφαρμόζονται οι νόμοι, μόνο αν κάνει κέφι ο συνδικαλιστής ή η συντεχνία.

Νίκος Σακελλαρόπουλος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Σκέφτομαι ότι η υπουργός Παιδείας μας είπε ότι έγινε αξιολόγηση –σε πρώτη φάση- σε 6 χιλιάδες σχολικές μονάδες . Μα αυτά τα αποτελέσματα δεν τα μάθαμε ποτέ, ως να είναι κορυφαία κρατικά απόρρητα κι αν δημοσιοποιηθούν θα ωφεληθεί ο Ερντογάν.  Το ζήτησε επιτακτικά ο πάντα ρεαλιστής Στέφανος Μάνος, το ζήτησαν δημοσιογράφοι, το ζητά η κοινωνία. Μα η σιωπή της Νίκης Κεραμέως είναι χαρακτηριστική. Η δε δικαιολογία της μη δημοσιοποίησης είναι από εκείνες που στην δημοσιογραφική αργκό αποκαλούμε …αστεία:  «Δεν υπάρχει πρόβλεψη για δημοσιοποίηση κατηγοριοποίησης και κατάταξης σχολείων», ανέφερε. Και γιατί να μην υπάρχει κυρία υπουργέ;

Προσέξτε: Κάποια σχολεία που αυτοαξιολογήθηκαν, έβαλαν στον «εαυτό» τους δέκα! Και πολλά έβαλαν άνω του οκτώ! Δηλαδή ο σύλλογος διδασκόντων βαθμολόγησε όσους μετέχουν σ’ αυτόν! Μιλάμε για αστειότητα…

Προσέξτε κι αυτό: Μας είπε η Νίκη Κεραμέως ότι στον διαγωνισμό της ελληνικής PISA διαπιστώθηκε ότι οι μαθητές έχουν προβλήματα στην κατανόηση κειμένου, στα μαθηματικά και στην ορθογραφία»! Δεν μας είπε όμως, ότι στον διαγωνισμό οι ερωτήσεις αφορούσαν ΜΟΝΟ αυτά τα τρία μαθήματα. Κι ότι, αν αφορούσαν κι άλλα μαθήματα, Φυσική, Χημεία, Ιστορία, θα αποκαλύπτονταν κι εκεί προβλήματα. Ίσως ν’ αποκαλύπτονταν ακόμη και στη Γυμναστική! Κι ίσως το μόνο μάθημα που δεν θα είχε προβλήματα (λέμε τώρα) να ήταν τα Θρησκευτικά…

Να ξαναπούμε για το ακατανόητο της μη δημοσιοποίησης των δεδομένων και των στοιχείων.  Για το ακατανόητο του σκεπτικού της μη δημοσιοποίησης του ΜΟ των αποτελεσμάτων στις πανελλαδικές εξετάσεις. Μα μόνο αυτό μπορεί να αποτελεί το πιο σημαντικό στοιχείο αξιολόγησης Λυκείων. Ναι, όντως  «στην Ελλάδα παίζουν μεγάλο ρόλο τα φροντιστήρια», όπως ανέφερε η Νίκη Κεραμέως στο ραδιόφωνο του SKAI (Άρης Πορτοσάλτε), μα αυτό το γεγονός αποτελεί τεράστια ντροπή για τους εκπαιδευτικούς και την Παιδεία εν συνόλω.

Προσέξτε κι αυτό:  Δεν μπορεί όλοι μας να πληρώνουμε τα μαλλιά της κεφαλής μας σε φόρους –όσο κι ο τους μειώνει ο Μητσοτάκης-  και η Νίκη Κεραμέως να κρύβει τα στοιχεία λες κι είναι ιδιοκτησία της. Αυτό για να συνεννοούμαστε….

Να πούμε κι αυτό: Οι αξιολογήσεις των εκπαιδευτικών ΘΑ ξεκινήσουν σε 4 από τις 13 περιφέρειες, όταν ΘΑ τοποθετηθούν σχολικοί σύμβουλοι κι όταν αυτοί εκπαιδευτούν! Δηλαδή, ζήσε Μάη μου…

Κι αυτές οι αξιολογήσεις όμως, θα αφορούν ΜΟΝΟ τους νεοδιοριζόμενους! Οι άλλοι, οι σημερινοί, θα εξακολουθούν χωρίς αξιολόγηση να προσφέρουν υπηρεσίες στα παιδιά μας, που για να μάθουν και προοδεύσουν θα πηγαίνουν φροντιστήρια…

Προηγούμενο άρθροΠρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι εφημερίδων της Τρίτης 7 Φεβρουαρίου 2023
Επόμενο άρθροΓιάννης Οικονόμου: Εφαρμογή θα προειδοποιεί τους αγρότες για επερχόμενο παγετό
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.