Όποιος ακούει ότι ο Αλέξης Τσίπρας ζήτησε εξεταστική επιτροπή για τη συσχέτιση της διαφημιστικής δαπάνης για την Covid με … και fake δημοσκοπήσεις ή άλλα παρόμοια… αυστριακά, ασφαλώς δεν του είναι εύκολο να κατανοήσει για ποιον λόγο έγινε μια κίνηση που τελικά μάλλον θ’ αποβεί μπούμερανγκ, με τόσους σκελετούς που έχουν κρυμμένους στα ντουλάπια της Κουμουνδούρου!
Προσέξτε: Από την ημέρα που ο Μητσοτάκης εξελέγη πρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας, το 2016, έχουν δει το φως της δημοσιότητας περισσότερες από 350 δημοσκοπήσεις. Όλες έχουν ως χαρακτηριστικό την κυριαρχία Μητσοτάκη και της Νέας Δημοκρατίας. Προφανώς, κατά Τσίπρα τις εξαγόρασε όλες ο Μητσοτάκης με δημόσιο χρήμα, ακόμη κι όταν αυτό το διαχειριζόταν ο ίδιος με τον Τσακαλώτο, τον Παππά και τον Τζανακόπουλο…. Άρα;
Επιπλέον, σχεδόν όλες οι ευρωπαϊκές χώρες ενίσχυσαν τις επιχειρήσεις Τύπου λόγω του στραγγαλισμού της διαφήμισης από την πανδημία. Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία, Πορτογαλία, Ισπανία, Ολλανδία, Σουηδία, έκαναν ότι κι ο Πέτσας. Μα πουθενά καμιά αντιπολίτευση ζήτησε εξεταστική επιτροπή κι είπε ότι η κυβέρνηση της χώρας της εξαγόρασε τα ΜΜΕ για να ποδηγετήσουν τον λαό. Χώρια που ανάμεσα στους…. εξαγορασμένους από τον… Πέτσα, είναι ο «Ριζοσπάστης», η «Αυγή, ο ραδιοσταθμός του ΣΥΡΙΖΑ «Κόκκινο», η «εφημερίδα των Συντακτών», όπως και οι Δεξιές εφημερίδες που ασκούν πολεμική στην κυβέρνηση, όπως η «Δημοκρατία» κι η «Εστία»!
Στην Κουμουνδούρου δεν μπορεί να μη γνώριζαν ότι μια τέτοια κίνηση θα άνοιγε τον ασκό του Αιόλου για το κόμμα τους, που κρύβει πολλούς σκελετούς στις ντουλάπες του για προσπάθειες χειραγώγησης της κοινής γνώμη. Από τα… βοσκοτόπια του Καλογρίτσα, τον Ιβάν Σαββίδη, κατά δήλωσή του ….λαγό της κυβέρνησης στον διαγωνισμό για τις τηλεοπτικές άδειες, μέχρι τη χρηματοδότηση του Documento και τις …τηλεοπτικές υπερπαραγωγές για να μας δείξουν πώς θα εξελιχθεί η ζωή μας έτσι και περάσουμε στη δραχμή με το δημοψήφισμα του 2015… Ας μη ξεχνάμε και το μίσος τους έναντι του παλιού «Mega» που τελικά το έκλεισαν κι άφησαν χωρίς δουλειά ανθρώπους κι ολόκληρες οικογένειες. Ούτε πρέπει να ξεχνάμε τις αποκαλύψεις της… γάτας Αγκύρας για τις συναντήσεις του Ψυχάρη με τον Τσίπρα, παραμονές των εκλογών του 2015.
Ας μη ξεχνάμε κι αυτό: ότι παραμονές των εκλογών του 2019 εμφανίστηκε μια εταιρεία δημοσκοπήσεων που δεν ήξερε κανένας και μας πληροφορούσε, σε πρωτοσέλιδο στο Documento, ότι ο ΣΥΡΙΖΑ πέρασε μπροστά από τη ΝΔ!! Ας μη ξεχνάμε κι ότι ο στενός συνεργάτης του Αλέξη Τσίπρα, Νίκος Παππάς, βρίσκεται στον δρόμο του Ειδικού Δικαστηρίου για υποθέσεις που σχετίζονται με τη χειραγώγηση του τηλεοπτικού και επικοινωνιακού τοπίου. Χώρια οι νέες αποκαλύψεις ότι ο ΣΥΡΙΖΑ δια της Κουντουρά και κονδυλίων του Υπουργείου Τουρισμού, πλήρωνε δημοσκοπήσεις! Για να μη θυμηθούμε ένα… Ινστιτούτο από τη Φλωρεντία που είχε πει στον Παππά ότι στις ελληνικές συχνότητες χωράνε … μόνο 4 τηλεοπτικά κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας! Σκελετοί ολκής!
Αναζητώντας τους λόγους που ο ΣΥΡΙΖΑ ζήτησε εξεταστική και με δεδομένο ότι αυτή θα καταλήξει εις βάρος του, δεν μπορεί να δοθεί άλλη ερμηνεία από το ότι ο Τσίπρας αναζητούσε απεγνωσμένα έναν τρόπο για να φανεί ως επικεφαλής όλης της αντιπολίτευσης, αφού όλα τα μικρά κόμματα υπερψήφισαν την πρότασή του. Θέλει να πει, δηλαδή, ότι ….έτσι θα είναι αύριο μια… προοδευτική διακυβέρνηση, με μια συμμαχία απέναντι στον Μητσοτάκη.
Το πόσο εφικτό ή ρεαλιστικό είναι αυτό, αποτελεί άλλου παππά ευαγγέλιο, αλλά η εικόνα ενδιαφέρει πιο πολύ τον Τσίπρα από την ουσία. Αυτό θα «πουληθεί» στον μικρόκοσμο της Κουμουνδούρου, στα ΜΜΕ που ελέγχει ο ΣΥΡΙΖΑ, στα δελτία ειδήσεων των πάντα πρόθυμων για φασαρία κι ανακρίβεια καναλιών. Θα «πουλάνε» ότι η κυβέρνηση έδωσε λεφτά για ενημέρωση περί κορονοϊού και τελικά εξαγόρασε κανάλια, εφημερίδες και ιστοσελίδες.
Ξέρετε κάτι; Στον ΣΥΡΙΖΑ δεν διαθέτουν την στοιχειώδη ευθυκρισία ή ευφυΐα να κατανοήσουν ότι η κοινωνία θυμάται κι ότι δεν τρώει πια κουτόχορτο. Το να λένε ότι η κοινωνία χειραγωγείται από ΜΜΕ και δημοσκοπήσεις, είναι ως να την αποκαλούν ηλίθια!
Ήταν άραγε χειραγωγημένες οι δημοσκοπήσεις που κάποτε έδειχναν διπλάσια ποσοστά του ΣΥΡΙΖΑ έναντι της Νέας Δημοκρατίας; Όχι φυσικά, απλώς «έλεγαν» την αλήθεια.
Σήμερα, όλοι …συνωμοτούν κατά Τσίπρα κι ο Πέτσας προσπάθησε να …κόψει τον δρόμο των …φιλολαϊκών δυνάμεων στην εξουσία! Το ότι ακόμη κι οι δημοσκοπήσεις για λογαριασμό φιλικών μέσων του ΣΥΡΙΖΑ έχουν τα ίδια σχεδόν ευρήματα που έχουν, μάλλον δεν τους νοιάζει….
Αναρωτιέμαι, πλην άλλων και για τούτο: Ο ΣΥΡΙΖΑ ισχυρίζεται ότι όλες οι εταιρείες δημοσκοπήσεων είναι στημένες. Τότε, πώς γίνεται να έχουν επιβεβαιωθεί πλήρως στις εκλογικές αναμετρήσεις; Και πώς θα αποδείξει ότι είναι στημένες; Θα πάρει ο Τσίπρας το …δείγμα και θα το πάει στη Βουλή να καταθέσει ότι άλλα δήλωσε στην έρευνα;
Τελικά, τι είναι όλη αυτή η στάση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι μια ξεκάθαρη επικοινωνιακή κίνηση που δεν τους νοιάζει αν θα βγουν οι δικοί τους σκελετοί αλλά κυρίως ότι θα φέρει όλη την αντιπολίτευση πίσω τους συντεταγμένη… Νομίζουν ότι θα κάνουν πρόβα εξουσίας!
Πάντως, είναι απορίας άξιο που επί ημερών τους δεν είχαν προχωρήσει σε διορισμό επιτρόπων σε κάθε ΜΜΕ! Μάλλον δεν πρόλαβαν, όπως τόσα και τόσα…