Στην πρώτη ετήσια συνάντηση της γερμανικής τουριστικής βιομηχανίας που πραγματοποιήθηκε στη χώρα μας συμμετείχε η Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας.
Το συνέδριο του DRV («Die ReiseWirtschaft) πραγματοποιήθηκε από τις 28 μέχρι τις 31 Οκτωβρίου στο Costa Navarino της Πελοποννήσου και συνδιοργανώθηκε από τον Ελληνικό Οργανισμό Τουρισμού, τον Σύνδεσμο των εν Ελλάδι Τουριστικών και Ταξιδιωτικών Γραφείων και την Ομοσπονδία Ελληνικών Συνδέσμων Γραφείων Ταξιδίων και Τουρισμού (HATTA/FedHATTA).
Στη συνάντηση, που αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τουριστικά γεγονότα παγκοσμίως, συμμετείχαν περισσότεροι από 450 tour operators, ταξιδιωτικοί πράκτορες, εκπρόσωποι εταιρειών διαδικτύου, καθώς και τουριστικοί συντάκτες από τα σημαντικότερα γερμανικά μέσα με φυσική παρουσία, ενώ υπήρξε και μεγάλος αριθμός συμμετεχόντων διαδικτυακά.
H γερμανική τουριστική αγορά αποτελεί την κύρια αγορά επισκεπτών και εσόδων για τον ελληνικό τουρισμό. Ενδεικτικά το 2019 πραγματοποιήθηκαν 3,7 εκατομμύρια αφίξεις Γερμανών τουριστών, ενώ οι αντίστοιχες εισπράξεις ξεπέρασαν τα 3 δισ. ευρώ. Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας το ένα τρίτο των διεθνών τουριστικών αφίξεων στο αεροδρόμιο ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ είναι Γερμανοί.
Ο Τομεάρχης Τουρισμού Αλέξανδρος Θάνος δήλωσε σχετικά: «Η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας επιχειρεί νέο ξεκίνημα, με νέο brand name, το Do Something Great που ξεδιπλώνει ένα ανανεωμένο αφήγημα για την τουριστική προβολή του προορισμού και με καινούρια εργαλεία, όπως video, spots, ιστοσελίδα, social media και έντυπα.
Για την επόμενη τουριστική σεζόν θέτουμε στόχο την κεφαλαιοποίηση του θετικού κλίματος που διαμορφώθηκε αυτό το καλοκαίρι στον τουρισμό και την επανατοποθέτηση του προορισμού μας στο μυαλό και στον σχεδιασμό των τουριστών. Στο ετήσιο Συνέδριο των Γερμανών Τουριστικών Πρακτόρων παρουσιάσαμε τον προορισμό της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας και συζητήσαμε με εκπροσώπους των μεγαλύτερων γερμανικών τουριστικών γραφείων την προοπτική να αναβαθμίσουμε τη συνεργασία μας.
Η συμμετοχή αυτή σηματοδοτεί την έναρξη των μεγάλων δια ζώσης συναντήσεων που έχουν προγραμματιστεί εν όψει της νέας τουριστικής περιόδου και αποτελεί μια εξαιρετική ευκαιρία προβολής της Κεντρικής Μακεδονίας σε μία από τις μεγαλύτερες ευρωπαϊκές τουριστικές αγορές».