«Προτεραιότητα μας στην επόμενη ημέρα του δήμου Βέροιας είναι να εξασφαλίσουμε την καλύτερη και ταχύτερη δυνατή εξυπηρέτηση των δημοτών μας μέσα από την είσοδο του δήμου μας στην ηλεκτρονική εποχή.
Για τη μείωση της γραφειοκρατίας και τη διευκόλυνση της καθημερινότητας δημιουργούμε τις κατάλληλες υποδομές για τις ηλεκτρονικές πληρωμές των οφειλών προς το δήμο. Η εφαρμογή αυτή θα είναι απόλυτα ασφαλής, μέσω της σύνδεσης με το taxisnet και προσβάσιμη μέσω της νέας ιστοσελίδας του Δήμου που σκοπεύουμε να δημιουργήσουμε. Μιας νέας, σύγχρονης ιστοσελίδας φιλικής προς τους χρήστες, ανανεωμένης, με σύγχρονη αισθητική, που θα λειτουργεί ως πλατφόρμα αμφίδρομης επικοινωνίας των δημοτών και των επισκεπτών του τόπου μας με τη διοίκηση. Μιας σελίδας που θα πληροί όλες τις προδιαγραφές για εύκολη πρόσβαση από άτομα με ειδικές ανάγκες (ΑΜΕΑ).
Η νέα ιστοσελίδα θα είναι ένα ακόμη πολύτιμο «εργαλείο» στα χέρια μας για τη μέγιστη δυνατή τουριστική προβολή του τόπου μας, με την παροχή πλούσιου, χρηστικού, πληροφοριακού υλικού για τα σημεία τουριστικού ενδιαφέροντος του δήμου, υποδομές φιλοξενίας, εστίασης και την αγορά (σε συνεργασία με τον Εμπορικό Σύλλογο) όχι μόνο στην αγγλική –όπως είναι σήμερα- αλλά και σε τρεις, τουλάχιστον, ακόμη ξένες γλώσσες.
Παράλληλα, προσθέτουμε νέες ενότητες στις ψηφιακές υπηρεσίες όπως για παράδειγμα τη λειτουργία «Ο δήμος μου είμαι εγώ», όπου ο ενδιαφερόμενος θα μπορεί να υποβάλει κάποιο αίτημα ή αναφορά μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας, που θα αποτελεί επίσημη αίτηση προς τον Δήμο και θα δρομολογείται αυτόματα στο τμήμα που είναι αρμόδιο να την διεκπεραιώσει, στο χρονικό διάστημα που προβλέπεται από το Νόμο.
Μια δεύτερη λειτουργία θα είναι το Παρατηρητήριο, και έχει να κάνει με τη δυνατότητα που θα παρέχεται στους πολίτες να παρακολουθούν on line την εξέλιξη ενός τεχνικού έργου αρμοδιότητας του δήμου αλλά και το χρονοδιάγραμμα υλοποίησης όσων προγραμματίζονται για το μέλλον. Διαφάνεια παντού. Γιατί στη δική μας Διοίκηση δεν θα υπάρξουν δρόμοι – φαντάσματα ούτε γιοφύρια της Άρτας…
Η υπάρχουσα πλατφόρμα Δημόσιας διαβούλευσης θα επεκταθεί, ώστε να δίνεται η δυνατότητα διαλόγου με τους πολίτες, τις επιχειρήσεις και τους φορείς για σημαντικά θέματα που αφορούν το δήμο μας.
Τέλος, σκοπεύουμε μέσω της ιστοσελίδας στην Έκδοση Ηλεκτρονικού Αριθμού Προτεραιότητας για εξυπηρέτηση στα ΚΕΠ του δήμου μας, ώστε να καταργηθούν οι ουρές και η ταλαιπωρία.
Έχουμε δικαίωμα για μια νέα, λειτουργική, Βέροια, μια Βέροια, που αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες προς όφελος της καθημερινότητας των δημοτών, της τόνωσης της τοπικής οικονομίας, για έναν δήμο πρωταγωνιστή της καινοτομίας και της εξωστρέφειας. Δεν έχουμε τίποτα να ζηλέψουμε από άλλους δήμους που απλά έκαναν τα αυτονόητα, δεν έμειναν απαθείς παρατηρητές των εξελίξεων. Μπορούμε και θα τα καταφέρουμε καλύτερα!
Ιωάννης Μ.Παπαγιάννης
Υποψήφιος Δήμαρχος Βέροιας