Γ. Γαβρήλος- Γ. Καραμέρος για Hellenic Train: Απαράδεκτη η κήρυξη της απεργίας των μηχανοδηγών ως παράνομη.

Μόνη συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων και του συνόλου του σχεδίου νόμου. "Επιτάχυνση των διαδικασιών ολοκλήρωσης του Ελληνικού Κτηματολογίου. Διεκπεραίωση εκκρεμοτήτων στις μεταγραφές ακινήτων και ενίσχυση της επιχειρησιακής λειτουργίας του νομικού προσώπου δημοσίου δικαίου με την επωνυμία "Ελληνικό Κτηματολόγιο" Απλοποίηση και επιτάχυνση των διαδικασιών μεταβίβασης ακινήτων. Ρυθμίσεις αρμοδιότητας Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης" Δευτέρα 11 Δεκεμβρίου 2023 (ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΝΤΑΡΙΝΗΣ/EUROKINISSI)

«Γ. Γαβρήλος- Γ. Καραμέρος για Hellenic Train: Απαράδεκτη η κήρυξη της απεργίας των μηχανοδηγών ως παράνομη. Η κυβέρνηση απαντά με διώξεις στα σοβαρά προβλήματα του σιδηρόδρομου»

Με το δυστύχημα των Τεμπών να παραμένει ακόμη μια ανοιχτή πληγή για την κοινωνία και το Κράτος Δικαίου, με καθημερινά σχεδόν περιστατικά κενών στην ασφάλεια του δικτύου της χώρας, με αποκορύφωμα στο κέντρο της πρωτεύουσας να αναγκάζονται οι πολίτες να περπατήσουν χιλιόμετρα πάνω στις ράγες για να φτάσουν τελικά στον προορισμό τους, η σημερινή απεργία που είχαν προκηρύξει οι μηχανοδηγοί ήταν παραπάνω από αιτιολογημένη, καθώς έφερνε στο φως αιτήματα που έχουν να κάνουν με την προστασία του επιβατικού κοινού και την σημαντική έλλειψη συστημάτων ασφαλείας στους ελληνικούς σιδηρόδρομους.

Η Διοίκηση της Hellenic Train όμως είχε άλλη γνώμη, για αυτό και προσέφυγε στην δικαιοσύνη καταφέρνοντας να κηρύξει την απεργία παράνομη και άκυρη. Η συγκεκριμένη εξέλιξη, δυστυχώς, δεν μας εκπλήσσει, αφού η ίδια η Κυβέρνηση εδώ και καιρό έχει στοχοποιήσει με μια σειρά ρυθμίσεων την συνδικαλιστική δράση (πχ. Ν. 5045/2023- Νόμος Γεωργιάδη), προσπαθώντας να περιορίσει εργατικά δικαιώματα χρόνων, που οι εργαζόμενοι έχουν κερδίσει με αγώνες.

Ως ΣΥΡΙΖΑ- ΠΣ θεωρούμε απαράδεκτη και ντροπιαστική την πράξη της Hellenic Train να προσφύγει στην Δικαιοσύνη. Στεκόμαστε στο πλευρό των απεργών- μηχανοδηγών στηρίζοντας το δικαίωμά τους στην απεργία και τα δίκαια αιτήματά τους, που άπτονται του γενικότερου δημοσίου συμφέροντος.

Τέλος, οφείλουμε να θυμίσουμε προς το αρμόδιο Υπουργείο Μεταφορών- Υποδομών ότι την τελευταία φορά που οι μηχανοδηγοί είχαν αποστείλει και πάλι επιστολή, επισημαίνοντας τις τρομερές ελλείψεις στα ζητήματα τηλεδιοίκησης, φωτοσήμανσης και γενικότερα της κατάστασης του δικτύου, κανείς δεν τους άκουσε, με αποτέλεσμα να θρηνούμε σήμερα 57 νέα παιδιά και συνανθρώπους μας και ακόμη τελικά να μην έχουμε μάθει τι έφταιξε εκείνο το μοιραίο βράδυ.

Πόσες ακόμη φορές θα προσπαθήσουν τελικά να φιμώσουν τους εργαζόμενους που γνωρίζουν τα τρένα καλύτερα από τον καθένα; Πόσες ακόμη φορές θα προσπαθήσουν να κρύψουν τις πραγματικές συνθήκες κάτω από τις οποίες λειτουργεί σήμερα ο σιδηρόδρομος στην χώρα; Πόσο ακόμη τα κέρδη της κάθε  ιδιωτικής εταιρείας που εκτελεί δημόσιο έργο θα μπαίνουν πάνω από τις ζωές και την ασφάλεια των ανθρώπων;

Ντροπή για την κυβέρνηση που θέλει να συμμετάσχει στα ευρωπαϊκά όργανα και από τη θέση του Επιτρόπου των Μεταφορών μεταξύ των 27 χωρών μελών της ΕΕ με υποψήφιο τον κ. Τζιτζικώστα.

Αυτός θα  σχεδιάσει πολιτικές για βιώσιμες και καινοτόμες ευρωπαϊκές μεταφορές, όπως έκανε με τα ΚΤΕΛ στην Πέλλα;

Ο εκπρόσωπος μιας κυβέρνησης που καλύπτει τις πολιτικές ευθύνες της για την τραγωδία των Τεμπών ενώ διώκει τους εργαζόμενους όταν αυτοί διαμαρτύρονται για κρίσιμα ζητήματα ασφάλειας και ανάπτυξης του ελληνικού σιδηρόδρομου;

Προηγούμενο άρθροΑνακοίνωση: Εκ νέου κλείσιμο δρόμου λόγω έργων ΔΕΔΔΗΕ στο Λιτόχωρο στις 14-16 Οκτωβρίου (08:00-14:00)
Επόμενο άρθροΑΕ Αλεξάνδρειας – ΦΣ Κοζάνη 1-1 – Δύσκολη η υπόθεση “γκολ” για την ΑΕ