Eurobank: Προτεραιότητα στην προστασία και την απρόσκοπτη εξυπηρέτηση

Η Eurobank υπηρετεί από την πρώτη στιγμή το σκοπό ΜΕΝΟΥΜΕ ΣΠΙΤΙ και τις πρωτοβουλίες στήριξης της ελληνικής οικονομίας στην έκτακτη, δύσκολη συγκυρία που προκαλεί η εξάπλωση του COVID – 19.

Συμμετέχοντας στη συλλογική εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημικής κρίσης και τη στήριξη, εμπράκτως, του συστήματος δημόσιας υγείας από τον COVID – 19, ήλθε σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας και την Εθνική Κεντρική Αρχή Προμηθειών Υγείας (ΕΚΑΠΥ) και προχώρησε στην προσφορά νοσοκομειακού εξοπλισμού και υγειονομικού υλικού κατά τις υποδείξεις των αρμόδιων φορέων.

ΜΕΤΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑΣ

  • Η Eurobank έλαβε άμεσα κάθε επιβεβλημένο και προβλεπόμενο μέτρο για την πρόληψη και προστασία των πελατών και των εργαζομένων της τηρώντας απόλυτα τις οδηγίες των αρμοδίων Αρχών.
  • Ήδη εργάζονται εξ αποστάσεως περίπου 4.000 εργαζόμενοι, με όλες τις μονάδες της Τράπεζας να είναι σε πλήρη και απρόσκοπτη λειτουργία σε όλα τα επίπεδα, καθιστώντας την Eurobank μία από τις λίγες εταιρείες στην Ελλάδα με τόσο υψηλό ποσοστό εργαζομένων σε καθεστώς τηλεργασίας κατά τη διάρκεια της κρίσης.
  • Στο πλαίσιο των έκτακτων μέτρων, εξασφαλίστηκε η απομακρυσμένη πρόσβαση για περίπου 60% κατά μέσο όρο, το οποίο ανέρχεται έως και στο 80% σε ορισμένες κεντρικές υπηρεσίες.

Αξιοποιήθηκαν με απόλυτη επιτυχία collaboration tools για συναντήσεις εξ αποστάσεως ώστε η Τράπεζα να παραμένει πλήρως λειτουργική από την πρώτη μέρα ακόμη και υπό τις παρούσες δύσκολες συνθήκες.

Παράλληλα, υιοθετήθηκε το μοντέλο της εφεδρείας, τόσο για προληπτικούς λόγους προστασίας της υγείας των εργαζομένων της, όσο και για τον περιορισμό του συνωστισμού και των συναθροίσεων και με εξωτερικούς πελάτες στους χώρους εργασίας.

Αξίζει να επισημανθεί ότι η Eurobank λειτουργούσε σε καθεστώς work@home μία εβδομάδα, πριν, ανακοινωθούν τα κυβερνητικά μέτρα για το lockdown, ενώ όλη η διαχείριση έγινε απολύτως ψηφιακά, μέσω της πλατφόρμας SAP Success Factors ώστε να οργανώνεται απρόσκοπτα ο προγραμματισμός των εργασιών κάθε μονάδας.

  • Ιδιαίτερη μέριμνα δόθηκε, εξαρχής, σε εργαζομένους της Τράπεζας που ανήκουν σε ευπαθείς ομάδες, μέσω της άμεσης απομάκρυνσής τους από την εργασία.

Με στόχο τη στήριξη του συνόλου των εργαζομένων συστάθηκε νέο Help Line από εξειδικευμένη ομάδα ιατρών και ενισχύθηκε η Τηλεφωνική Γραμμή Υποστήριξης, όπου έμπειροι ψυχολόγοι προσφέρουν βοήθεια σε όσα θέματα απασχολούν τους εργαζομένους.

  • Ενισχύθηκαν τα μέτρα προστασίας στο δίκτυο καταστημάτων, τα οποία παραμένουν σε λειτουργία σε όλη τη χώρα με ελεγχόμενη πρόσβαση.

Απολυμάνθηκαν, προληπτικά, όλα τα κτίρια, το προσωπικό εφοδιάστηκε με μάσκες και απολυμαντικά ενώ πραγματοποιείται διαρκής, ενισχυμένος και σχολαστικός καθαρισμός των χώρων εργασίας – ιδίως του δικτύου των καταστημάτων – συμπεριλαμβανομένων των ΑΤΜ.

  • Σε όλο το δίκτυο καταστημάτων τοποθετήθηκαν ειδικά χωρίσματα (Plexiglass) πάνω στους πάγκους των ταμείων εξυπηρέτησης δημιουργώντας έναν αποτελεσματικό φραγμό στα σταγονίδια που διασκορπίζονται κατά την ομιλία, προστατεύοντας τόσο τον πελάτη όσο και τον εργαζόμενο κατά τη διάρκεια των συναλλαγών.
  • Τα στελέχη των καταστημάτων είναι στη διάθεση των πελατών με στόχο τη βέλτιστη και ασφαλή εξυπηρέτησή τους. Για την ασφάλεια όλων, η Eurobank εφαρμόζει επακριβώς το σύνολο των οδηγιών του ΕΟΔΥ.
  • Ενεργοποιεί έκτακτα μέτρα στήριξης επιχειρήσεων και νοικοκυριών για τη διευκόλυνση αποπληρωμής δανειακών υποχρεώσεων.
  • Εμπλουτίζει διαρκώς τις διαθέσιμες ψηφιακές υπηρεσίες και λειτουργικότητες παρέχοντας απλές και ασφαλείς λύσεις μέσω όλων των εναλλακτικών ψηφιακών καναλιών για την απρόσκοπτη διενέργεια της πλειονότητας των συναλλαγών, χωρίς να απαιτείται φυσική παρουσία πελατών σε κατάστημα.

Για παράδειγμα, η δυνατότητα δήλωσης – μέσω του e – Banking – στοιχείων επιταγών για να τύχουν της αναστολής προθεσμιών εμφάνισης και πληρωμής, βάσει της σχετικής από 30/03/2020 Πράξης Νομοθετικού Περιεχομένου – ΠΝΠ- (ΦΕΚ Α΄75), η οποία διατέθηκε στις επιχειρήσεις με «προστατευόμενους» ΚΑΔ (φυσικά και νομικά πρόσωπα).

  • Πραγματοποιεί ενέργειες ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης των πελατών για την προστασία τους από διαδικτυακές απάτες και στο πώς να πραγματοποιούν αγορές online με ασφάλεια.
  • Από την πρώτη στιγμή και σύμφωνα με την απόφαση της Ένωσης Ελληνικών Τραπεζών για αποφυγή συνωστισμού στα καταστήματα στο πλαίσιο προστασίας των εργαζομένων και των συναλλασσόμενων ΔΕΝ πραγματοποιούνται στα καταστήματα της Τράπεζας με φυσική παρουσία οι ακόλουθες συναλλαγές: Αναλήψεις μετρητών έως €400, καταθέσεις μετρητών έως €1.000, πληρωμές λογαριασμών τρίτων (δημόσιο, ενέργεια, ύδρευση, τηλεφωνία, συνδρομητική τηλεόραση, ασφάλειες, κ.λπ.), ενημέρωση λογαριασμών – κινήσεων και υπολοίπων – βιβλιαρίων. Όλες αυτές οι συναλλαγές είναι διαθέσιμες μέσω εναλλακτικών δικτύων (ATMs, e-Banking, Eurobank Mobile app).

Η άμεση ανταπόκριση στις έκτακτες συνθήκες που προέκυψαν ήταν ένα “stress test” πολλών ταχυτήτων για την ψηφιακή ετοιμότητα του Ομίλου, η οποία ήταν σε τέτοιο επίπεδο που επέτρεψε να οργανωθεί, σε ελάχιστο χρόνο, ένας ψηφιακός τραπεζικός οργανισμός που αντιμετωπίζει αποτελεσματικά την πρωτόγνωρη αυτή κατάσταση. Στις δύσκολες αυτές συνθήκες αποδείχθηκε καθοριστική η στρατηγική στόχευση που είχε η Τράπεζα τα τελευταία χρόνια για την επιτυχή, σταδιακή μετάβαση στην ψηφιακή εποχή.

Η Eurobank, που συμπληρώνει φέτος 20 χρόνια παρουσίας στην ψηφιακή τραπεζική, πραγματοποίησε και πραγματοποιεί αξιόλογες επενδύσεις για να εξελιχθεί στην πιο απλή, ψηφιοποιημένη τράπεζα στην Ελλάδα και τη Νοτιοανατολική Ευρώπη. Την τελευταία τριετία έχει επενδύσει άνω των 150 εκατομμυρίων ευρώ σε έργα τεχνολογίας, ενώ το πλάνο τεχνολογικών επενδύσεων συνεχίζεται με ισχυρή δυναμική και την επόμενη τριετία.

Το Group ΙΤ έχει μετεξελιχθεί τα τελευταία χρόνια σε ένα πολυδιάστατο οικοσύστημα υποδομών και δεξιοτήτων, στο οποίο 600 εξειδικευμένοι επαγγελματίες στο χώρο της τεχνολογίας – σε συνεργασία με ένα δίκτυο συνεργατών ελληνικών εταιρειών πληροφορικής – υποστηρίζουν αποτελεσματικά τις εγχώριες και, συνολικά, τις διεθνείς δραστηριότητες της Τράπεζας. Η υποδομή που δημιουργήθηκε όλα τα προηγούμενα χρόνια τόσο σε τεχνολογικό όσο και στο επίπεδο ανθρώπινου δυναμικού, ήταν ο καταλυτικός παράγοντας που επέτρεψε την αποτελεσματική διαχείριση των ακραίων έκτακτων συνθηκών της τρέχουσα κρίσης.

Η Eurobank θα συνεχίσει να στέκεται στο πλευρό των πελατών της, τόσο με τα δικά της μέσα όσο και συμμετέχοντας στην εθνική προσπάθεια και στα προγράμματα της κυβέρνησης για τη στήριξη των επιχειρήσεων, ώστε να αντιμετωπισθεί και αυτή η κρίση. Διαρκής στόχος της Τράπεζας είναι να συμβάλει στην επιστροφή της κανονικότητας και την ανάταξη της οικονομίας.

Διαβάστε ολόκληρο τον Ο Δ Η Γ Ο C O V I D – 1 9 _ Eurobank_ 04 2020

Προηγούμενο άρθροΚαίριες παρεμβάσεις του ΥπΑΑΤ, Μ. Βορίδη για την ανεμπόδιστη λειτουργία της αγροτικής οικονομίας της χώρας
Επόμενο άρθροΧατζησάββας Παναγιώτης: Καραμπινάτος φασισμός η συλλογική ευθύνη