Αφερέγγυος και χωρίς καμία μέριμνα για τον εργαζόμενο αποδεικνύεται ο ΟΑΣΘ υπό τη διοίκηση του καθηγητή Γεωργίου Σκόδρα, σύμφωνα με όσα είπαν στη Βεργίνα Τηλεόραση και την εκπομπή «Σχολιάζοντας την Επικαιρότητα» με το δημοσιογράφο Στέργιο Καλόγηρο ο πρόεδρος του Προμηθευτικού Συνεταιρισμού Αυτοκινητιστών Θεσσαλονίκης «Ηρακλής» Γιώργος Σταματίου και ο δικηγόρος του Σωματείου Εργαζομένων ΟΑΣΘ Χρήστος Παππάς.
Συγκεκριμένα ο κ. Σταματίου αποκάλυψε ότι ο ΟΑΣΘ από το 2014 δεν πληρώνει ενοίκια για δύο αμαξοστάσια, καθώς και για το κτήριο που στεγάζει τα γραφεία του επί της οδού Παπαναστασίου, τα οποία ανήκουν στο συνεταιρισμό «Ηρακλής» . Οι οφειλές για τα ενοίκια έχουν φθάσει τα 8 εκατομμύρια ευρώ, ενώ την ίδια στιγμή ο ΟΑΣΘ αρνείται να πληρώσει 3 εκατομμύρια ευρώ που έχει πάρει δάνειο από τον «Ηρακλή», παρά το γεγονός ότι έχει εκδοθεί εφετειακή δικαστική απόφαση που υποχρεώνει τον ΟΑΣΘ να επιστρέψει τα χρήματα του δανείου.
Αποτέλεσμα της άρνησης του ΟΑΣΘ να πληρώσει τα χρέη του είναι να έχει ο συνεταιρισμός σοβαρό πρόβλημα επιβίωσης. Ο λόγος που προβάλλει ο ΟΑΣΘ και δεν πληρώνει είναι σύμφωνα με το Γ. Σταματίου, ότι δεν έχει πραγματοποιηθεί η γενική συνέλευση των μετόχων. Αξίζει να σημειωθεί ότι μέτοχος είναι μόνο ένας, το υπουργείο Οικονομικών. Ο «Ηρακλής» προκειμένου να διεκδικήσει τα χρήματά του έχει καταθέσει τρεις μισθωτικές αγωγές κατά του ΟΑΣΘ, ενώ στο αμέσως προσεχές διάστημα θα ασκήσει αγωγή εξώσεως και θα προβεί σε κατάσχεση των περιουσιακών στοιχείων του Οργανισμού.
«ΑΝΤΕΡΓΑΤΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΤΟΥ ΟΑΣΘ» – ΚΟΒΕΙ ΡΕΠΟ ΚΑΙ ΕΠΙΔΟΜΑΤΑ
Την ίδια στιγμή, που ο ΟΑΣΘ δεν πληρώνει τις οφειλές του προχωράει σε «κόψιμο» επιδομάτων στους εργαζόμενους, ενώ αρνείται να τους δώσει τα ρεπό που δικαιούνται. Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε ο δικηγόρος του Σωματείου Εργαζομένων Χρήστος Παππάς, ο ΟΑΣΘ ακολουθεί μια άκρως αντεργατική πολιτική καθώς αρνείται να χορηγήσει τα διαδοχικά ρεπό στους οδηγούς, όπως προβλέπεται από το νόμο.
Επιπλέον, πριν δύο μήνες η διοίκηση Σκόδρα αποφάσισε να «κόψει» τα 100 ευρώ επίδομα επικίνδυνης και ανθυγιεινής εργασίας που λάμβαναν οι εργαζόμενοι τα τελευταία πέντε χρόνια. Παράλληλα, οι εργαζόμενοι στον ΟΑΣΘ είναι χωρίς συλλογική σύμβαση εργασίας, καθώς οι υπεύθυνοι του Οργανισμού έστειλαν τη σύμβαση στο υπουργείο με μεγάλη καθυστέρηση και ενώ πρώτα την είχαν στείλει σε ανύπαρκτο email μιας εργαζόμενης του υπουργείου που είχε βγει στη σύνταξη δυο χρόνια πριν!
Οι εργαζόμενοι προκειμένου να πιέσουν την κατάσταση προκηρύσσουν απεργίες οι οποίες χαρακτηρίζονται νόμιμες από τα δικαστήρια στα οποία προσφεύγει ο ΟΑΣΘ. Τέλος, χαρακτηριστικό του τρόπου που διοικείται ο ΟΑΣΘ από τον καθηγητή Γ. Σκόδρα είναι το γεγονός ότι ενώ υποστηρίζει ότι δεν έχει αρκετό προσωπικό για να εκτελέσει το συγκοινωνιακό του έργο, αφήνει να φύγουν τα τελευταία δυο χρόνια, μέσω της κινητικότητας, διακόσιοι οδηγοί.
Δείτε το βίντεο: