Ερώτηση προς τον αρμόδιο υπουργό κατέθεσε στη Βουλή ο Κωνσταντίνος Μπούμπας,Βουλευτής Σερρών της Ελληνικής Λύσης με θέμα:
«Λήψη μέτρων για την κάλυψη των μαθησιακών κενών των μαθητών»
Κυρία Υπουργέ,
Όπως έχουμε πληροφορηθεί από την Πανελλήνια Επιστημονική Ένωση Διευθυντών σχολικών μονάδων, μέχρι τώρα, δεν έχει παρουσιαστεί, αλλά και ούτε έχει υλοποιηθεί, καμία πρόθεση εκ μέρους του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων για την θέσπιση κάποιου μέτρου εκπαιδευτικής πολιτικής με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών, λόγω της προβληματικής λειτουργίας των σχολείων καθ’ όλη την περίοδο της πανδημίας του κορωνοϊού.
Είναι βέβαιο ότι, τα ως άνω κενά θα προκύψουν, τόσο με βάση σχετικές έρευνες, όσο και με την εμπειρία των εκπαιδευτικών από την εφαρμογή της Τηλεκπαίδευσης, η οποία δεν αποτελεί, ούτε μπορεί να αποτελέσει εκπαιδευτική κανονικότητα. Ήδη, τα μηνύματα από τις πρώτες τάξεις του δημοτικού σχολείου «κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου», καθώς αποκαλύπτουν ότι πολλοί μαθητές αντιμετωπίζουν διευρυμένες δυσκολίες στην κατάκτηση των βασικών δεξιοτήτων ανάγνωσης και γραφής, γεγονός που κρίνουμε άκρως τραγικό και επαχθές για το εκπαιδευτικό σύστημα της χώρας μας.
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω
Ερωτάται ο κ. Υπουργός :
Προτίθεσθε να εκπονήσετε και να εφαρμόσετε ένα ολοκληρωμένο σχέδιο με στόχο την αναπλήρωση των μαθησιακών κενών των μαθητών της Α’βάθμιας και της Β’βάθμιας εκπαίδευσης, ιδίως στις πρώτες τάξεις του Δημοτικού Σχολείου, όπως π.χ. η αναπροσαρμογή της διδακτέας ύλης, τα ταχύρρυθμα προγράμματα ενισχυτικής διδασκαλίας και η διάθεση αναγκαίου διδακτικού χρόνου με την έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς προς εμπέδωση της ύλης της προηγούμενης τάξης;
Ο ερωτών βουλευτής
Κωνσταντίνος Μπούμπας