«Όταν ενδιαφέρει η δημιουργία εντυπώσεων και μόνο…»
Σύμφωνα με το Π.Δ. 261/1997 και την ΠΥΣ 50/22.12.2015 η Γενική Γραμματεία Επικοινωνίας και Ενημέρωσης έχει την αρμοδιότητα ελέγχου και έγκρισης των διαφημιστικών και επικοινωνιακών προγραμμάτων των φορέων του δημοσίου τομέα. Ο έλεγχος αυτός διενεργείται από την αρμόδια Διεύθυνση Εποπτείας Μέσων Ενημέρωσης της ΓΓΕΕ και διασφαλίζει ότι οι δημόσιοι φορείς που καταρτίζουν επικοινωνιακά προγράμματα τηρούν την υποχρέωσή τους να κατανέμουν τουλάχιστον το 30% της σχετικής δαπάνης σε περιφερειακά ή τοπικά μέσα (εφημερίδες, ραδιοφωνικοί και τηλεοπτικοί σταθμοί).
Το περιεχόμενο και ο σκοπός των εν λόγω επικοινωνιακών προγραμμάτων είναι αρμοδιότητα των φορέων που τα καταρτίζουν, ενώ η χρηματοδότησή τους καλύπτεται αποκλειστικά από τον δικό τους προϋπολογισμό. Πρόκειται δηλαδή για χρήματα των ίδιων των φορέων και όχι για χρήματα που μοιράζει, τάχα, η Κυβέρνηση, όπως παντελώς ανυπόστατα και ψευδώς αναφέρει το δημοσίευμα. Και βέβαια, καμία έγκριση δεν δίνεται «στα μουλωχτά» αφού όλες δημοσιεύονται στη Διαύγεια.
Καλό θα ήταν η κα. Παναγιώτου που υπογράφει το «ρεπορταζ» να έμπαινε στον κόπο να ζητήσει και τη θέση των αρμοδίων πριν δημοσιεύσει τέτοιες ανακρίβειες. Αλλά φαίνεται πως για κάποιους οι εντυπώσεις είναι υπέρτερες της αλήθειας. Κρίμα.