Χαρείτε το Πασχαλινό τραπέζι αποφεύγοντας τα πεπτικά προβλήματα

Μαζί από απόσταση
Μαζί από απόσταση
Μαζί από απόσταση
Μαζί από απόσταση

Αρνί σούβλας, κοκορέτσι, οινοπνευματώδη ποτά τσουρέκια και αυγά αποτελούν ένα ιδανικό κοκτέϊλ για να ταράξουν για τα καλά το στομάχι σας και να χαλάσουν την διάθεσή σας, ειδικά αν έχετε τηρήσει την 40ήμερη νηστεία και αμέσως κάνετε το λάθος να πέσετε στην κραιπάλη της πολυφαγίας.

Γράφει η Φωτεινή Α. Κασσαβέτη

Τα νοσοκομεία την μέρα του Πάσχα δέχονται κατά πολύ από το συνηθισμένο περιστατικά γαστρεντερικών διαταραχών, οξείας μέθης και παγκρεατίτιδας. Το πλούσιο πασχαλινό τραπέζι αποτελεί γαστρονομικό πειρασμό με αποτέλεσμα να γίνεται απότομη πολυφαγία με όλα τα αρνητικά συνακόλουθα.

Επίσης από την κατανάλωση κυρίως αμνοεριφίων σε συνδυασμό με ποσότητες αλκοόλ το ουρικό οξύ στο αίμα εκτοξεύεται κατακόρυφα και δημιουργεί πρόσθετα προβλήματα εκτός των άλλων, βασικά  σε αυτούς που πάσχουν από ουρική αρθρίτιδα.

Είναι γνωστό ότι το κρέας αρνιού είναι μια τροφή πλούσια σε λιπαρά με αποτέλεσμα η μεγάλη κατανάλωσή του να δημιουργεί φουσκώματα και δυσπεψίες. Αν τώρα προσθέσουμε και μουστάρδα τότε αρχίζουν και προβλήματα καούρας. Αν προσθέσουμε και πολύ αλκοόλ τότε προσθέτουμε και προβλήματα παλινδρόμησης.

Προσοχή λοιπόν στην αλόγιστη, απότομη  και άσκοπη πολυφαγία κατά την ημέρα του Πάσχα.

Τι πρέπει να κάνετε:

1 Πριν το πασχαλινό τραπέζι φάτε κάτι ελαφρύ και να μην περιμένετε με αγωνία το κυρίως γεύμα.

2 Να συνοδεύσετε το αρνί με μια καλή μερίδα πράσινης σαλάτας. Μην υπερβάλλεται στην ποσότητα κρέατος.

3 Μην καταναλώσετε μεγάλες ποσότητες οινοπνεύματος.

4 Διαλέξτε  όσο το δυνατόν άπαχα μέρη κρέατος.

5 Μην τρώτε την πέτσα του ψημένου αρνιού.

6 Μην τρώτε βιαστικά. Μασάτε καλά και αργά την τροφή σας.

7 Αφού τελειώσετε το γεύμα σας και μετά μια ώρα πιέστε ένα ποτήρι νερό με χυμό μισού λεμονιού ή ένα ποτήρι νερό με 1/3 της κουταλιάς του γλυκού μαγειρική σόδα.

Σας εύχομαι καλό Πάσχα με χαρά και υγεία χωρίς προβλήματα και λοιπές σκοτούρες.