Αρχική Blog Σελίδα 6588

Ουκρανία: Η “ενεργή φάση” της ρωσικής εισβολής θα έχει καταρρεύσει μέχρι τον Απρίλιο, σύμφωνα με τον ουκρανό προεδρικό σύμβουλο

Ο ουκρανός προεδρικός σύμβουλος Αλέξι Αρεστόβιτς είπε σήμερα ότι αναμένει πως η ενεργή φάση της ρωσικής εισβολής θα έχει ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος Απριλίου καθώς η προέλαση των ρωσικών στρατιωτικών δυνάμεων είναι ήδη στάσιμη σε πολλές περιοχές.

 

Μιλώντας στην τοπική τηλεόραση, ο Αρεστόβιτς είπε ότι η Ρωσία έχει ήδη χάσει το 40% των δυνάμεων εισβολής της και υποβάθμισε το ενδεχόμενο διενέργειας πυρηνικού πολέμου από τη Ρωσία.

Το Ρόιτερς δεν ήταν σε θέση να διακριβώσει ανεξάρτητα τις δηλώσεις του.

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Αλ. Τσίπρας: Δεν θέλετε ούτε μπορείτε να έχετε αλλαγή υποδείγματος πολιτικής για την αντιμετώπιση της κρίσης ακρίβειας

Κατά τη δευτερολογία του ο Αλέξης Τσίπρας σημείωσε ότι ζήτησε από τον πρωθυπουργό αλλαγή υποδείγματος πολιτικής για την αντιμετώπιση της κρίσης ακρίβειας, για να σημειώσει πως «επειδή είμαι απολύτως βέβαιος ότι ούτε θέλετε ούτε μπορείτε να έχετε αλλαγή υποδείγματος, γι’ αυτό λέμε ότι είστε η χειρότερη κυβέρνηση τη χειρότερη στιγμή».

«Εμείς ακριβώς επειδή θεωρούμε ότι σε αυτές τις ειδικές περιστάσεις που αντιμετωπίζει η χώρα χρειάζεται κυβέρνηση που δεν θα λέει δικαιολογίες, αλλά θα αναλάβει την ευθύνη για σχέδιο έκτακτης ανάγκης που θα έχει στο επίκεντρο τη δημόσια, κρατική παρέμβαση και επειδή πιστεύουμε ότι δεν το μπορείτε, γι’ αυτό ζητάμε εκλογές. Για μια προοδευτική κυβέρνηση που θα αναλάβει τα ηνία και θα βγάλει τη χώρα από την κρίση», είπε ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

«Όταν ο πρώην εκπρόσωπος και νυν αναπληρωτής υπουργός Εσωτερικών κ. Πέτσας βγαίνει δημοσίως και λέει την αλήθεια, όσα και να μας λέτε εσείς εδώ τώρα… Είπε ότι δεν θα πάμε εκλογές γιατί θα μας τιμωρήσει ο λαός», σχολίασε, προσθέτοντας πως «αυτό που καταλαβαίνει ο μέσος πολίτης είναι ότι είστε η μοναδική κυβέρνηση που από την πρώτη μέρα της ανάληψης εξουσίας άρχισε να μιλά για πρόωρες εκλογές, με διαρροές, με επίσημες, με υπόγειες διαρροές, με πρωτοσέλιδα».

ΑΠΕ-ΜΠΕ

Α.Ε.Α: Αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλη την επικράτεια και απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών άνω των 3,5 τόνων κατά την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου

Αυξημένα μέτρα Τροχαίας σε όλη την επικράτεια κατά την περίοδο του εορτασμού της 25ης Μαρτίου 2022

Η Ελληνική Αστυνομία, λόγω της αυξημένης κίνησης των εκδρομέων, ενόψει του εορτασμού της 25ης Μαρτίου, λαμβάνει αυξημένα μέτρα Τροχαίας, κατά το διάστημα από 24 έως 27 Μαρτίου 2022, σε όλο το οδικό δίκτυο της Χώρας, με σκοπό την ασφαλή μετακίνηση των πολιτών και την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων.

Ο σχεδιασμός των μέτρων περιλαμβάνει:

  • αστυνόμευση του οδικού δικτύου κατά τομείς, βάσει των ιδιαίτερων κυκλοφοριακών συνθηκών κάθε περιοχής,
  • αυξημένη αστυνομική παρουσία και ενισχυμένη αστυνόμευση των σημείων του οδικού δικτύου, όπου παρατηρείται συχνότητα πρόκλησης τροχαίων ατυχημάτων,
  • αυξημένα μέτρα τροχαίας στις εισόδους-εξόδους μεγάλων αστικών κέντρων, όπου παρατηρείται μεγάλη κίνηση οχημάτων,
  • ρύθμιση της κυκλοφορίας με πεζούς τροχονόμους, σε βασικές διασταυρώσεις, για την αποφυγή κυκλοφοριακής συμφόρησης,
  • συγκρότηση συνεργείων γενικών και ειδικών τροχονομικών ελέγχων (ιδιαίτερα για τη βεβαίωση επικίνδυνων παραβάσεων, όπως υπερβολική ταχύτητα, οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ, αντικανονικό προσπέρασμα, κ.λπ. καθώς και παραβάσεων που βάσει στατιστικών στοιχείων ευθύνονται για την πρόκληση σοβαρών τροχαίων ατυχημάτων, όπως η χρήση κινητών τηλεφώνων κατά την οδήγηση),
  • αυξημένα μέτρα τροχαίας σε χώρους όπου παρατηρείται μαζική διακίνηση επιβατών (αεροδρόμια, λιμάνια, σταθμοί, κ.λπ.),
  • κυκλοφοριακές ρυθμίσεις σε τόπους που θα πραγματοποιηθούν εορταστικές εκδηλώσεις,
  • παρουσία τροχονόμων στους Σταθμούς Διοδίων της Χώρας για τη διευκόλυνση της κυκλοφορίας, την ενημέρωση και την παροχή συμβουλών στους οδηγούς και τους συνεπιβάτες και
  • ενημέρωση των πολιτών μέσω των Γραφείων Τύπου, σε κάθε περίπτωση που καθίσταται αναγκαία η ευρεία πληροφόρηση του κοινού για την ύπαρξη τυχόν κυκλοφοριακών και άλλων προβλημάτων.

Επισημαίνεται ότι, καθ’ όλη τη διάρκεια εφαρμογής των μέτρων, θα βρίσκονται σε αυξημένη επιχειρησιακή ετοιμότητα τόσο το προσωπικό όσο και τα μέσα της Ελληνικής Αστυνομίας, κυρίως των Υπηρεσιών Τροχαίας Αστυνόμευσης. Συγκεκριμένα, θα διατεθούν περιπολικά, μοτοσικλέτες και συμβατικά οχήματα, με το ανάλογο προσωπικό και εξοπλισμό για την αποτελεσματική αστυνόμευση του οδικού δικτύου της χώρας.

Επιπρόσθετα, κατά την περίοδο του εορτασμού της 25ης Μαρτίου θα ισχύσει απαγόρευση κυκλοφορίας φορτηγών μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων.

Στο πλαίσιο αυτό οι οδηγοί παρακαλούνται:

  • να ενημερώνονται για τον καιρό και την κατάσταση του οδικού δικτύου,
  • να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά την οδήγηση,
  • να ακολουθούν πιστά τις διατάξεις του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας,
  • να οδηγούν με χαμηλές ταχύτητες για να ελέγχουν καλύτερα το όχημά τους,
  • σε κάθε περίπτωση να συμμορφώνονται με τις υποδείξεις των τροχονόμων.

Υπενθυμίζεται ότι η σωστή οδική συμπεριφορά των οδηγών και η τήρηση των κανόνων οδικής κυκλοφορίας είναι βασικές προϋποθέσεις τόσο για την ασφαλή μετακίνηση, όσο και για την αποφυγή των τροχαίων ατυχημάτων.

Για την ασφαλέστερη κίνηση των οχημάτων και τη βελτίωση της οδικής κυκλοφορίας κατά την περίοδο εορτασμού της 25ης Μαρτίου, εκτός των μέτρων διευκόλυνσης της κυκλοφορίας που θα ληφθούν σε τοπικό επίπεδο, θα ισχύσει και απαγόρευση κίνησης φορτηγών αυτοκινήτων μεγίστου επιτρεπόμενου βάρους άνω των 3,5 τόνων ως κατωτέρω:

  1. Την Πέμπτη 24 Μαρτίου 2022 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 16:00 έως 22:00 και την Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022 για το ρεύμα εξόδου και από ώρα 08:00 έως 13:00, θα ισχύουν οι απαγορεύσεις :

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα) από τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500) μέχρι τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660).

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα-Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), από τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960) μέχρι τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065), από τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625) μέχρι τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479), από τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291) μέχρι τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359).

(γ) Στην Εθνική Οδό Θεσσαλονίκης-Ν. Μουδανιών, από την αερογέφυρα Θέρμης έως τον κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ).

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι – Χαλκίδα), από τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820) μέχρι την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300).

(ε) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Καβάλας, από το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) μέχρι τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97 + 550).

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός) από τη γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» (Χ.Θ. 0+000) έως το τέλος της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991).

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), στο ρεύμα προς Καλαμάτα, από τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300) έως τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας).

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη) από τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000) έως τον Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000).

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας – Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Αντίρριο.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από την αερογέφυρα Θέρμης έως τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας).

  1. Την Κυριακή 27 Μαρτίου 2022, για το ρεύμα εισόδου και από ώρα 16:00 έως 23:00 θα ισχύσουν οι απαγορεύσεις:

(α) Στον αυτοκινητόδρομο Α8 (Αθήνα-Πάτρα), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τα Διόδια Ρίου (Χ.Θ. 199+660) μέχρι τα Διόδια Ελευσίνας (Χ.Θ. 26+500).

(β) Στον αυτοκινητόδρομο Α1 (Αθήνα- Θεσσαλονίκη-Εύζωνοι), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον κόμβο Λεπτοκαρυάς (Χ.Θ. 410+359) μέχρι τα διόδια Μακρυχωρίου (Χ.Θ. 374+291), από τον κόμβο Ραχών Φθιώτιδας (Χ.Θ. 242+479) μέχρι κόμβο τον κόμβο Ροδίτσας (Λαμία) (Χ.Θ. 212+625), και από τη διασταύρωση του Μπράλου (Χ.Θ. 203+065) μέχρι τον κόμβο Αγ. Στεφάνου (Κρυονέρι) (Χ.Θ. 27+960)

(γ) Στην Εθνική Οδό Ν. Μουδανιών – Θεσσαλονίκης από κόμβο Ν. Μουδανιών (61,5 χλμ.) έως την αερογέφυρα Θέρμης.

(δ) Στον αυτοκινητόδρομο Α11 (Σχηματάρι – Χαλκίδα), στο ρεύμα προς Σχηματάρι, από την υψηλή γέφυρα Χαλκίδας (Χ.Θ. 12+300) μέχρι τη διασταύρωσή της με τον αυτοκινητόδρομο Α1 (Χ.Θ. 65+820).

(ε) Στην Εθνική Οδό Καβάλας – Θεσσαλονίκης από τη διασταύρωση Λέων Αμφίπολης (Χ.Θ. 97+550) μέχρι το 11ο χλμ. (Χ.Θ.11+340) αυτής.

(στ) Στον αυτοκινητόδρομο Α5 (Ιόνια Οδός), στο ρεύμα προς Αντίρριο, από το τέλος της Ιόνιας Οδού (Χ.Θ. 200+991) έως τη γέφυρα «Χαρίλαος Τρικούπης» (Χ.Θ. 0+000).

(ζ) Στον αυτοκινητόδρομο Α7 (Κεντρικής Πελοποννήσου), στο ρεύμα προς Αθήνα, από τον Ισόπεδο Κυκλικό Κόμβο Σπάρτης (Χ.Θ. 240+800) (Περιμετρική Καλαμάτας) έως τον Α/Κ Κορίνθου (Χ.Θ. 85+300).

(η) Στον αυτοκινητόδρομο Α71 (Λεύκτρο-Σπάρτη), στο ρεύμα προς Λεύκτρο, από Α/Κ Σπάρτης (Χ.Θ. 45+000) έως τον Α/Κ Λεύκτρου (0+000).

(θ) Στην Εθνική Οδό Ιωαννίνων – Άρτας – Αντιρρίου στην κατεύθυνση προς Ιωάννινα.

(ι) Στην Εθνική οδό Θεσσαλονίκης – Πολύγυρου (Ε.Ο.16), από τα όρια της Π.Ε. Θεσσαλονίκης (κόμβος Αγίας Αναστασίας) έως την αερογέφυρα Θέρμης.

  1. Εξαιρούνται της απαγόρευσης κυκλοφορίας :

(α) Τα οχήματα που προσφέρουν οδική βοήθεια, σύμφωνα με ν. 3651/2008, τα φορτηγά αυτοκίνητα των ΕΛΤΑ, τα φορτηγά αυτοκίνητα των εταιρειών διανομής τύπου, τα φορτηγά αυτοκίνητα δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν ζώντα ζώα, ευπαθή τρόφιμα όπως αυτά αναφέρονται στη διεθνή συμφωνία ΑΤΡ {άρθρο 3 του Κεφαλαίου ΙΙ της κοινής υπουργικής απόφασης 50786/3319/2014 (Β’ 2418)}, εφόσον το ποσοστό του φορτίου των παραπάνω προϊόντων που μεταφέρονται είναι τουλάχιστον το 10% του ωφέλιμου φορτίου.

(β) Τα βυτιοφόρα οχήματα μεταφοράς νερού (υδροφόρα) όταν αυτά κινούνται για την αντιμετώπιση δασικών πυρκαγιών.

(γ) Τα φορτηγά οχήματα (ψυγεία) δημοσίας (Φ.Δ.Χ.) και ιδιωτικής χρήσης (Φ.Ι.Χ.) που μεταφέρουν νωπά οπωροκηπευτικά προϊόντα.

(δ) Τα φορτηγά οχήματα που μεταφέρουν υποπροϊόντα ζωικής προέλευσης για αδρανοποίηση, σύμφωνα με τον κανονισμό ΕΚ 1069/2009, εφόσον διαθέτουν σχετική άδεια από τη Διεύθυνση Κτηνιατρικής της οικείας Περιφέρειας και συνοδεύονται από το προβλεπόμενο εμπορικό έγγραφο.

(ε) Τα φορτηγά οχήματα των Οργανισμών Κοινής Ωφέλειας (ΔΕΔΔΗΕ, ΑΔΜΗΕ, ΟΤΕ, Φυσικό Αέριο, κ.λπ.) όταν κινούνται για αποκατάσταση έκτακτων βλαβών των δικτύων τους και μόνο εφόσον συνοδεύονται από έγγραφη εντολή του οικείου οργανισμού.

(στ) Τα βυτιοφόρα οχήματα που μεταφέρουν καύσιμα για τον ανεφοδιασμό μέσων πυρόσβεσης, εφόσον αυτό αποδεικνύεται από κατάλληλα έγγραφα ή παραστατικά.

(ζ) Τα φορτηγά οχήματα μεταφοράς εξοπλισμού μουσικών και θεατρικών παραστάσεων και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την εκτέλεση και μεταφορά εξοπλισμού για την κάλυψη τηλεοπτικών και κινηματογραφικών γεγονότων.

(η) Τα φορτηγά αυτοκίνητα που μεταφέρουν οξυγόνο για ιατρικούς σκοπούς.

(θ) Τα μηχανήματα έργου των ΔΕΣΕ και τα φορτηγά οχήματα που χρησιμοποιούνται για την αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, μετά από αίτημα της αρμόδιας υπηρεσίας Πολιτικής Προστασίας και με σχετική απόφαση της κατά τόπου αρμόδιας Διεύθυνσης Τροχαίας.

(ι) Τα οχήματα έκτακτης ανάγκης.

(ια) Τα φορτηγά οχήματα και μηχανήματα έργου των εταιρειών παραχώρησης που διαχειρίζονται τους αυτοκινητόδρομους και των υπεργολάβων τους, προκειμένου να εκτελούν απρόσκοπτα το έργο που τους έχει ανατεθεί.

(ιβ) Τα φορτηγά οχήματα του Οργανισμού «Το Χαμόγελο του Παιδιού».

Επισημαίνεται ότι η Ελληνική Αστυνομία, με αφορμή την επικείμενη εορταστική περίοδο, εφαρμόζει αυξημένα μέτρα τροχαίας στο οδικό δίκτυο της χώρας και υπενθυμίζει πάλι σε όλους τους οδηγούς και τους χρήστες του οδικού δικτύου ότι η οδική ασφάλεια είναι υπόθεση όλων μας.

Στο πλαίσιο αυτό συνιστά στους πολίτες:

  • Πριν ταξιδέψουν να κάνουν τεχνικό έλεγχο στο όχημά τους και να ενημερώνονται για την κατάσταση του οδικού δικτύου και τις καιρικές συνθήκες.
  • Να είναι ιδιαιτέρα προσεκτικοί κατά την οδήγηση και να τηρούν τους κανόνες του Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.
  • Να σέβονται τις οδικές σημάνσεις και να συμμορφώνονται στις υποδείξεις των τροχονόμων.
  • Να μη χρησιμοποιούν κατά την οδήγηση κινητά τηλέφωνα ή άλλες συσκευές που αποσπούν την προσοχή τους.
  • Να μην καταναλώνουν οινοπνευματώδη ποτά, εφόσον πρόκειται να οδηγήσουν.
  • Να προστατεύουν τα παιδιά που επιβαίνουν στο όχημα, κάνοντας χρήση των παιδικών καθισμάτων.
  • Να «φορούν» απαραίτητα τις ζώνες ασφαλείας, όπως και τα κράνη στις μοτοσικλέτες.
  • Να μην υπερεκτιμούν τις οδηγικές τους ικανότητες και τις τεχνικές δυνατότητες των οχημάτων τους.
  • Να σέβονται και να προστατεύουν τους συνεπιβάτες και τους συνανθρώπους τους που χρησιμοποιούν το οδικό δίκτυο, οδηγώντας το όχημά τους με υπευθυνότητα και περίσκεψη.

Κωνσταντίνος Μπούμπας: «Υπέρογκες οι τιμές ενοικίων κατοικιών»

ΕΡΩΤΗΣΗ

 Του Κωνσταντίνου Μπούμπα, βουλευτού Νομού Σερρών

 Προς:  Υπουργό Oικονομικών

ΘΕΜΑ:   «Υπέρογκες οι τιμές ενοικίων κατοικιών»

 Κύριε Υπουργέ,

Όπως έχουμε πληροφορηθεί από διαμαρτυρίες πολιτών, τα έκτακτα γεγονότα που βιώνουμε στην Ευρωπαϊκή ήπειρο, έχουν ως βραχυπρόθεσμο και μεσοπρόθεσμο αποτέλεσμα την καθετοποιημένη, πολυεπίπεδη ενεργειακή ακρίβεια και την επανεμφάνιση πληθωριστικών πιέσεων, που ως γεγονότα, συνδυαστικά, θα απομειώσουν σε σημαντικό βαθμό και ποσοστό τους οικογενειακούς προϋπολογισμούς. Συγκεκριμένα, το ύψος των ενοικίων των κατοικιών στην χώρα μας έχει διαμορφωθεί σε μη βιώσιμα επίπεδα κόστους, όσον αφορά στην προσφερόμενη οικιστική ποιότητα, καθώς και στο μέγεθος, δηλαδή, στα τετραγωνικά μέτρα δομημένου χώρου κατοικίας προς ενοικίαση. Με μαθηματική ακρίβεια, οδηγούμαστε στο σπάσιμο της «φούσκας» των ακίνητων, που σημαίνει, πρακτικά ότι, από κοινού με το κύμα των πλειστηριασμών, θα αντιμετωπίσουμε και ένα κύμα εξώσεων, λόγω αδυναμίας πληρωμής των ως άνω υπέρογκων ενοικίων.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω

Ερωτάται ο κ. Υπουργός :

Προτίθεσθε να μεριμνήσετε καταλλήλως, με την λήψη άμεσων νομοθετικών πρωτοβουλιών, προκειμένου να συγκρατηθεί ή και να μειωθεί υπό ορθολογικά κριτήρια αλλά και προϋποθέσεις το ύψος των ενοικίων των κατοικιών ανά την ελληνική Επικράτεια, ώστε να μειωθεί δραστικά η βιοτική και οικονομική ανασφάλεια των πολιτών;

Ο ερωτών βουλευτής

Κωνσταντίνος Μπούμπας

Κυκλοφορεί το εξαιρετικό βιβλίο για παιδιά “Άκουσε τους Όρνιθες με τον Ηλία Καρελλά – Ο Καραγκιόζης στη Χώρα των Πουλιών” από τις εκδόσεις Susaeta

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ

Άκουσε τους Όρνιθες με τον Ηλία Καρελλά

Ο Καραγκιόζης στη Χώρα των Πουλιών

Τιμή: 11,00 ευρώ, Σελίδες 24

ISBN: 978-960-617-369-1

Σκληρό εξώφυλλο με αφρολέξ, 17×20,5

Δώρο CD

Για παιδιά από 5 ετών και πάνω

Ο λαϊκός φιλόσοφος Καραγκιόζης συναντά την αρχαία κωμωδία και τον Αριστοφάνη σε ένα πολύχρωμο λυρικό παραμύθι. Σε αυτή τη διασκευή, Καραγκιόζης και μπάρμπα Γιώργος, απογοητευμένοι από την πόλη τους, αναζητούν τον ιδανικό τόπο για να ζήσουν. Αφήνουν πίσω τους τις θεόρατες πολυκατοικίες, τα αυτοκίνητα, τον θόρυβο και τη μιζέρια της πόλης και των ανθρώπων της, και ξεχύνονται στο δάσος.

Εκεί θα γνωρίσουν τα πουλιά και τον αρχηγό τους και θα ξεκινήσει μια απίστευτη περιπέτεια.

Ολόκληρη η θεατρική παράσταση σε ένα μουσικό CD!

Διασκευή, στίχοι, εικονογράφηση: Ηλίας Καρελλάς

Με τις φωνές των Ηλία Καρελλά, Χρήστου Θηβαίου, Τζώρτζιας Κεφαλά, Θάνου Κοσμίδη

Πρωτότυπη μουσική από τους String Demons

Ακόμα μία εξαιρετική δουλειά από τον καταξιωμένο σκιοπαίκτη Ηλία Καρελλά

Βιογραφικό

ilias karellas gerasimopoulou stagefotos 1

Ο Ηλίας Καρελλάς ξεκίνησε την πορεία του στο θέατρο σκιών το 1996. Το 2002, για πρώτη φορά στην Ελλάδα, δίνει μια ανανεωτική πνοή στο Θέατρο για Παιδιά και Νέους, δημιουργώντας πρωτοποριακές παραστάσεις όπου συνυπάρχουν αρμονικά επί σκηνής ο ηθοποιός, η σκιά, η κούκλα, η μάσκα, τα πολυμέσα και η ζωντανή μουσική.

Ως σκιοπαίκτης και σκηνοθέτης έχει αποκτήσει πλέον μια μοναδική ταυτότητα στο χώρο του θεάματος.

Στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών σκηνοθετεί και συμμετέχει από το 2013 στον καθιερωμένο κύκλο εκδηλώσεων «Χριστούγεννα στο Μέγαρο». Παράλληλα, από τον Νοέμβριο του 2018, το Μέγαρο Μουσικής Αθηνών, αναγνωρίζοντας την αξία και τον ρόλο της παράδοσης, δημιούργησε για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε συνεργασία με τον Ηλία Καρελλά, ένα στέκι για το θέατρο σκιών, «Το σπίτι του Καραγκιόζη».

Έχει συμμετάσχει ακόμη σε παραγωγές στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος, στο Φεστιβάλ Αθηνών και Επιδαύρου, στο Summer Nostos Festival. Σκηνοθέτησε και συμμετείχε επίσης σε παραστάσεις στη Στέγη Ιδρύματος Ωνάση, σε συνεργασία με το «Ελληνικό Σχέδιο», στην Τεχνόπολη του Δήμου Αθηναίων, στα θέατρα Κάππα, Προσκήνιο, Ριάλτο κ.α.

Για τις παραστάσεις του έχει τιμηθεί με βραβεία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Συμμετέχει σε φεστιβάλ και εκδηλώσεις όλης της χώρας. Διοργανώνει εργαστήρια και σεμινάρια για το θέατρο σκιών για μαθητές και εκπαιδευτικούς. Κατά καιρούς συμμετέχει σε ραδιοφωνικές και τηλεοπτικές παραγωγές. Με τις εκδόσεις Susaeta συνεργάζεται από το 2015.

Προβολή – επικοινωνία ArtsPR

Κυριάκος Βελόπουλος: «Επιδότηση κόστους καυσίμων στον κλάδο των ιδιωτικών και δημοσίων μεταφορών»

ΕΡΩΤΗΣΗ

 

Του:  Κυριάκου Βελόπουλου, Προέδρου Κόμματος, Βουλευτή Λάρισας

ΠΡΟΣΤoν κ. Υπουργό Οικονομικών

Τον κ. Υπουργό Ανάπτυξης και Επενδύσεων

ΘΕΜΑ: «Επιδότηση κόστους καυσίμων στον κλάδο των ιδιωτικών και δημοσίων μεταφορών»

Κύριοι, κύριοι Υπουργοί,

Η εγχώρια αγορά οδικών μεταφορών, την τελευταία δεκαετία βιώνει απανωτές προκλήσεις, τις οποίες καλούνται οι επαγγελματίες του κλάδου να αντιμετωπίζουν με ίδιες δυνάμεις και χωρίς την παραμικρή κρατική υποστήριξη. Τα περιττά περιοριστικά μέτρα που επιβάλλονταν στους επαγγελματίες του κλάδου, με σκοπό την αντιμετώπιση της Covid-19 της τελευταίας διετίας, η έλλειψη επαγγελματιών οδηγών στην αγορά εργασίας, καθώς και η δραματική αύξηση στην τιμή του πετρελαίου συνέτειναν στην επαύξηση της αβεβαιότητας στον αναφερόμενο κλάδο με επιπρόσθετη συνέπεια να τίθεται πια εν αμφιβόλω η απρόσκοπτη λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας. Η παγκόσμια κρίση επιπλέον στον τομέα της ενέργειας την τελευταία διετία, η οποία είχε οδηγήσει στην κατακόρυφη αύξηση της τιμής του πετρελαίου κίνησης, άγγιξε το 30% μεσοσταθμικά μέχρι πρότινος στη χώρα μας και κατά το 2021, εν συγκρίσει με το 2020.

Εφέτος δε, χωρίς να διαφοροποιηθεί κατιτί η κατάσταση το πρώτο δίμηνο – βελτιούμενη όσον αφορά το κόστος των καυσίμων – ενέσκηψε και ο ρωσοουκρανικός πόλεμος, ο οποίος θα εκτροχιάσει πλήρως τις παγκόσμιες τιμές καυσίμων και θα εκτρέψει την όποια απρόσκοπτη εγχώρια λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας ως ίσχυε μέχρι πρότινος. Συνεπώς, με δεδομένο τη χειρότερη ιστορική χρονική στιγμή για τα παγκόσμια δεδομένα της εκτίναξης των τιμών των καυσίμων που διάγουμε, τίθεται εκ των ουκ άνευ αναγκαία η κρατική παρέμβαση συγκράτησης των τιμών των καυσίμων δια στοχευμένων ενεργειών είτε αφενός με συρρίκνωση των φόρων τους (π.χ. ΕΦΚ) είτε αφετέρου με επιδότηση καυσίμων στους επαγγελματίες των ιδιωτικών και δημοσίων μεταφορών. Λάβετε υπόψη επιπρόσθετα ότι σε χώρες της Ε.Ε. υφίσταται επιδότηση καυσίμων, όπως στο Βέλγιο με 0,2476 ευρώ/λίτρο και στην Ιταλία με 0,2142 ευρώ/λίτρο.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτώνται οι κ. κ. Υπουργοί:

Προτίθεστε όπως στηρίξετε άμεσα και αποφασιστικά – όπως συμβαίνει και σε έτερες χώρες της Ε.Ε.- είτε δια μείωσης της φορολόγησης καυσίμων είτε δια γενναίας επιδότησης του κόστους των καυσίμων τον κλάδο των μεταφορών (Φορτηγά Δημοσίας και Ιδιωτικής Χρήσης), των ταχυμεταφορέων και των ιδιοκτητών – οδηγών ταξί, προκειμένου να μην απολύτως διασαλευθεί και κατ΄ επέκταση καταρρεύσει η λειτουργία της εφοδιαστικής αλυσίδας, με απρόβλεπτες συνέπειες για την επάρκεια αγαθών;

Ο ερωτών Βουλευτής

ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ

Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.: Να αποσυρθεί τώρα η ντροπολογία του υπουργείου εσωτερικών

 

Σταθερά στο στόχο της η κυβέρνηση μεθοδεύει με κάθε τρόπο την διάλυση των υπηρεσιών των Δήμων ώστε αυτές να καταλήξουν στα χέρια ιδιωτών.

Καμιά πρόσληψη μόνιμου προσωπικού, περιορισμός ακόμη και της πρόσληψης έκτακτου προσωπικού για την εξυπηρέτηση των βασικών αναγκών των Δημοτών αποτελούν χρόνια τώρα την τακτική «στραγγαλισμού» των Δήμων σε όφελος των εργολάβων που προωθούν κυβέρνηση και η συντριπτική πλειοψηφία των Δημάρχων που είτε συναινούν στην κυβερνητική πολιτική, είτε παθητικά διαχειρίζονται τη δύσκολη καθημερινότητα.

Η κυβέρνηση με τροπολογία που κατέθεσε νύχτα σε Νομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών καθιστά πλέον υποχρεωτική την εξάντληση των ενδίκων μέσων από τους Δήμους και Περιφέρειες στις περιπτώσεις εκείνες που εργαζόμενος στρέφεται στη Δικαιοσύνη προκειμένου να αναγνωριστεί η πραγματική σχέση εργασίας του που φυσικά δεν ανταποκρίνεται σε περιστασιακές αλλά σε πάγιες και διαρκείς ανάγκες.

Η μόνιμη και σταθερή εργασία μπαίνει για ακόμη μια φορά «στην κλίνη του προκρούστη» καθιστώντας πλέον το Δημόσιο τον πλέον αυθαίρετο εργοδότη που τσακίζει με σύμμαχο την Ελληνική Βουλή κάθε εργασιακό δικαίωμα.

Συνένοχοι και συνεργοί οι Αιρετοί της Τοπικής Αυτοδιοίκησης που όχι μόνο δεν αντιδρούν αλλά αντίθετα εμπαίζουν Δημότες και εργαζόμενους, όταν συζητούν με την κυβέρνηση συναινούν σε κάθε αυταρχική και αντιδραστική αλλαγή και όταν απευθύνονται στους Δημότες που διαμαρτύρονται είτε στους εργαζόμενους που αντιδρούν και διεκδικούν, επιρρίπτουν τις ευθύνες δήθεν στην ανάλγητη κυβέρνηση που νομοθετικά δεν τους δίνει την δυνατότητα να… αυτοδιοικήσουν!!!

Η Εκτελεστική Επιτροπή της Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α. καταγγέλλει την κυβέρνηση των «Αρίστων» που βάζει ταφόπλακα στην μόνιμη και σταθερή εργασία, διαλύοντας τις υπηρεσίες της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, εξασφαλίζοντας κέρδη στους εργολάβους που καραδοκούν να αλώσουν τις υπηρεσίες και τις αρμοδιότητες τους.

  Οι εργαζόμενοι γνωρίζουν πως με τον αγώνα τους μόνο εάν βγουν στο δρόμο με δυνατή και βροντερή φωνή μπορούν να τους φοβίσουν!!!

  Η μαζική και δυναμική συμμετοχή μας στην Πανελλαδική-Πανεργατική Απεργία της ΤΕΤΑΡΤΗΣ 6 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2022 είναι απαραίτητη και αναγκαία προϋπόθεση διεκδίκησης και αντεπίθεσης προκειμένου όχι μόνο για να ανατρέψουμε τα σχέδιά τους αλλά και για να διεκδικήσουμε την διεύρυνση των δικαιωμάτων που μας καταλήστεψαν όλα τα προηγούμενα χρόνια.

ΜΟΝΙΜΗ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ

ΔΙΕΚΔΙΚΟΥΜΕ – ΑΓΩΝΙΖΟΜΑΣΤΕ ΓΙΑ ΤΟΠΙΚΗ ΑΥΤΟΔΙΟΙΚΗΣΗ

ΠΡΟΣ ΟΦΕΛΟΣ ΤΩΝ ΔΗΜΟΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΩΝ ΕΡΓΟΛΑΒΩΝ

ΑΠΟ ΤΟ ΓΡΑΦΕΙΟ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ Π.Ο.Ε.-Ο.Τ.Α.

Δήλωση Γιώργου Μουλκιώτη, Υπεύθυνου ΚΤΕ Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων

 

Η Κυβέρνηση Μητσοτάκη, δεν αποδέχτηκε την δίκαιη τροπολογία που κατέθεσε το Κίνημα Αλλαγής στο πολυνομοσχέδιο του Υπουργείου Εσωτερικών και δεν εκπληρώνει τις προεκλογικές και μετεκλογικές δεσμεύσεις του Πρωθυπουργού για τους ομογενείς.

Απέρριψε την πρότασή μας για μη περικοπή της εθνικής σύνταξης λόγω των ετών παραμονής στην Ελλάδα σε Πόντιους και ομογενείς από τη Βόρεια Ήπειρο – που παλιννόστησαν κατά τη δεκαετία του 1990 και πήραν το Ειδικό Δελτίο Ταυτότητας Ομογενούς από το 1998 και μετά – καθώς είναι αντικειμενικά αδύνατο να συμπληρώνουν τα 30 χρόνια διαμονής στη χώρα πριν το έτος 2038.

Επιπλέον, 32 μήνες μετά την ανάληψη εξουσίας, ο Υπουργός Εργασίας & Κοινωνικών Υποθέσεων, κ. Χατζηδάκης, απέρριψε αδικαιολόγητα και την πρόταση για ίση αντιμετώπιση των ομογενών σε σχέση με το επίδομα ανασφάλιστων υπερηλίκων, υποσχόμενος αόριστα ότι θα προχωρήσει σε αντίστοιχη νομοθετική ρύθμιση.

Η Νέα Δημοκρατία, πιστή στις ιδεοληψίες της, κρύβει τις αδικίες «κάτω από το χαλί», αλλά στην προσπάθεια να αποκομίσει μικροπολιτικά οφέλη, την έσχατη στιγμή, δήθεν θυμάται να τις αμβλύνει, χωρίς πλήρη και ολοκληρωτική λύση.

Η παράταξή μας, συνεπής στις αξίες της, υπερψήφισε την διάταξη του νομοσχεδίου του Υπουργείου Εσωτερικών έστω για την εν μέρει ικανοποίηση του αιτήματος των ομογενών, αποδεικνύοντας εμπράκτως ότι στηρίζει τις όποιες νομοθετικές ρυθμίσεις ελαττώνουν τις αδικίες.

Ταυτόχρονα, το Κίνημα Αλλαγής συνεχίζει τον αγώνα του για την αντιμετώπιση των κοινωνικών ανισοτήτων σε μια ιδιαίτερα κρίσιμη συγκυρία για τη χώρα.

Ενημερωτική διαδικτυακή δράση για την πρόληψη ανευρύσματος κοιλιακής αορτής

Ο Δήμος Νάουσας συμμετέχει στην διαδικτυακή δράση των ΚΕΠ Υγείας, με θέμα την πρόληψη ανευρύσματος κοιλιακής αορτής, που διοργανώνει την Πέμπτη 31 Μαρτίου (ώρα 12:00), το Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων, υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Αττικής του Ιατρικού Συλλόγου Αθηνών και του Παγκύπριου Ιατρικού Συλλόγου.

Ελληνικό Διαδημοτικό Δίκτυο Υγιών Πόλεων

 

Η ενημερωτική εκδήλωση απευθύνεται σε όλους τους δημότες και έχει σκοπό την ευαισθητοποίηση και ενημέρωση των πολιτών για το ανεύρυσμα και τους  καρδιαγγειακούς κινδύνους.

Η δράση θα μεταδοθεί ζωντανά στην διαδικτυακή πλατφόρμα Zoom στον σύνδεσμο  https://us06web.zoom.us/j/86753232891

και στο Facebook  του ΚΕΠ Υγείας Κεντρική Δομή (https://www.facebook.com/kentrikidomikepygeias)

ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΛΥΣΗ:«Μη ένταξη ηλιακών θερμοσιφώνων στο πρόγραμμα αντικαταστάσεως κλιματιστικών, ψυγείων και καταψυκτών»

ΕΡΩΤΗΣΗ

Των:   Κυριάκου Βελόπουλου, Προέδρου Κόμματος, Βουλευτή Λάρισας Κωνσταντίνου Χήτα, Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης

ΠΡΟΣ:Τον κ. Υπουργό Περιβάλλοντος και Ενέργειας

ΘΕΜΑ:  «Μη       ένταξη       ηλιακών       θερμοσιφώνων       στο       πρόγραμμα αντικαταστάσεως κλιματιστικών, ψυγείων και καταψυκτών»

Κύριε Υπουργέ,

Την 5η Φεβρουαρίου δηλώσατε ότι μέχρι τον Ιούνιο έχει στόχο η Κυβέρνηση να υλοποιήσει το πρόγραμμα για την αντικατάσταση παλαιών ηλεκτρικών συσκευών κλιματιστικών, ψυγείων και καταψυκτών τις οποίες θεωρείτε ενεργοβόρες. Συνεχίσατε δε λέγοντας ότι απ’ αυτό το πρόγραμμα θα εξοικονομηθεί ενέργεια για τους δικαιούχους η οποία θα προσεγγίσει τα 40 εκατ. ευρώ συμβάλλοντας και κατ’ αυτόν τον τρόπο στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης, καθώς αυτό θα οδηγήσει σε μείωση των εκπομπών του διοξειδίου του άνθρακα κατά 120.000 τόνους. Προφανέστατα όμως παραβλέψατε ότι η πλέον ενεργοβόρα οικιακή συσκευή είναι ο ηλεκτρικός θερμοσίφωνας. Πλέον όμως αυτού υπάρχει και ο ηλιακός θερμοσίφωνας ο οποίος δεν καταναλώνει ενέργεια και συμβάλλει στην αντιμετώπιση της κλιματικής κρίσης.

Προκαλεί δε σκεπτικισμό το γεγονός ότι, ενώ επιδοτούνται οι ανεμογεννήτριες και τα φωτοβολταϊκά πάρκα, οι ηλιακοί θερμοσίφωνες εξαιρέθηκαν από το πρόγραμμα αντικαταστάσεως παλαιών ηλεκτρικών συσκευών, αν και το χειμώνα λειτουργούν και με ηλεκτρικό ρεύμα και ως εκ τούτου θεωρούνται ηλεκτρικές συσκευές. Η αντικατάσταση δε των συσκευών τις οποίες εντάξατε στο πρόγραμμα θα προέλθει κατά το πλείστον από εισαγωγές, συμβάλλοντας στην εκροή συναλλάγματος προς ξένες χώρες, επιδοτώντας κατ’ αυτόν τον τρόπο τις βιομηχανίες και τις θέσεις εργασίας των χωρών αυτών. Αντιθέτως, η Ελλάς έχει από τις καλύτερες και ποιοτικότερες στον κόσμο βιομηχανίες παραγωγής ηλιακών θερμοσιφώνων με μεγάλες εξαγωγές, οι οποίες απασχολούν σημαντικό εργατικό δυναμικό και βοηθούν κατ’ αυτόν τον τρόπο στην αύξηση του εθνικού προϊόντος. Επομένως, η ένταξη των ηλιακών θερμοσιφώνων στο συγκεκριμένο πρόγραμμα, πλην του ενεργειακού και κλιματικού οφέλους, θα βοηθήσει στην ανάπτυξη των ελληνικών εταιρειών αυτού του τομέα, στην αύξηση των θέσεων εργασίας και στην ενίσχυση της εθνικής οικονομίας.

Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,

Ερωτάται ο κ. Υπουργός:

Προτίθεσθε να εντάξετε τους ηλιακούς θερμοσίφωνες στο πρόγραμμα αντικαταστάσεως ηλεκτρικών συσκευών; Σε αρνητική απάντηση να μας εκθέσετε τους λόγους.

Οι ερωτώντες Βουλευτές ΒΕΛΟΠΟΥΛΟΣ ΚΥΡΙΑΚΟΣ ΧΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ

«Απάντηση σε Ερώτηση»