Αρβανίτης ή Φλέσσα; – Γράφει ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Στην τελική ευθεία πλέον για τις ευρωεκλογές κι ήδη οι υποψήφιοι έχουν πάρει τα όρη, τους κάμπους και τις θάλασσες για να γνωριστούν με τους εν δυνάμει «πελάτες» τους.

Σακελλαρόπουλος Γ. Νίκος
Γράφει ο συνεργάτης του Έμβολος δημοσιογράφος Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος

Τα όσα συνέβησαν  με τα ψηφοδέλτια του ΣΥΡΙΖΑ είναι λίγο πολύ γνωστά. Δεν είναι μόνο το φιάσκο με την Λοϊζου, ούτε ότι σ’ αυτά βρέθηκαν εκείνα τα πρόσωπα που έπαιξαν καταλυτικό ρόλο με την ψήφο τους στη συμφωνία των Πρεσπών, όπως η Κουντουρά κι ο Δανέλλης. Είναι και το γεγονός ότι σ’ αυτά βρέθηκαν άνθρωποι με ελάχιστο ειδικό πολιτικό βάρος και με αποκλειστικό γνώμονα τις …πορείες και τα χιλιόμετρα που έκαναν σ’ αυτές. Μέχρι κι ο Πάνος Λάμπρου, ο γνωστός… δικαιωματιστής της… 17Ν.

Από την άλλη πλευρά, το ευρωψηφοδέλτιο της Νέας Δημοκρατίας στην πλειοψηφία του περιλαμβάνει πρόσωπα που γνωρίζουν τι σημαίνει η Ευρώπη κι οι θεσμοί της. Πρόσωπα με επιστημονικό κύρος, χρήσιμο για την Ελλάδα.

Φυσικά, ποιοι θα εκλεγούν επαφίεται στη διάθεση, στη γνώση και κυρίως στη θέληση της κοινωνίας αναφορικά με το μέλλον της.

Γράφοντας αυτές τις γραμμές, αναλογίστηκα ότι στις ευρωεκλογές θα έχουμε και αναμέτρηση… ΕΡΤ! Δυο υποψήφιοι, που ίσως αποτελέσουν βαριά χαρτιά των κομμάτων τους. Με τον ΣΥΡΙΖΑ ο δημοσιογράφος Κώστας Αρβανίτης και με τη Νέα Δημοκρατία η δημοσιογράφος Βίκυ Φλέσσα.

Ας δούμε τα βιογραφικά τους κι ας αφήσουμε τον κοινό νου μας να κρίνει.

Α. Κώστας Αρβανίτης

Στο βιογραφικό του δεν υπάρχουν σπουδές. Μόνο οι θέσεις εργασίας του στην ΕΡΤ (τηλεόραση και ραδιόφωνο) και η διευθυντική του θέση στον ραδιοσταθμό «Στο Κόκκινο», του ΣΥΡΙΖΑ. Και ολίγον από το … επάρατο Mega, στο οποίο έκανε μηδενικές τηλεθεάσεις και μοιραία δεν ευδοκίμησε.

Πλην της πολύχρονης Αριστερής προπαγάνδας που επί χρόνια ασκούσε από την ΕΡΤ, την πορεία του στιγματίζει η εξής φράση του για τον Αντώνη Σαμαρά, από την τηλεοπτική συχνότητα της ΕΡΤ:

« «Το πρόβλημα δεν είναι ότι λένε τον Πρωθυπουργό της χώρας μου μαλάκα. Αλλά ότι είναι μαλάκας».

Κι όταν η Νέα Δημοκρατία θεώρησε αυτονόητη την παραίτησή του, εκείνος απάντησε:

 «Στην Ελλάδα του κ. Σαμαρά όχι μόνο η είδηση, αλλά ακόμα και τα σχόλια είναι υπό διωγμό….». Μόνο ότι δεν θα περάσει ο φασισμός δεν είπε….

Η είδηση της υποψηφιότητάς του στο Ευρωψηφοδέλτιο του ΣΥΡΙΖΑ, «έσκασε» όταν εκείνος έκανε εκπομπή στην ΕΡΤ. Μέρα μεσημέρι, απάντησε στην αναγγελία συναδέλφου του ρεπόρτερ: «Άστα να πάνε στο διάβολο!». Λες και τον έβαλαν με το ζόρι και θυσιάζεται για το καλό μας…

Όλη η οικογένειά του, απασχολούνται σε κομματικές/κρατικές καρέκλες. Η σύζυγός του απασχόλησε την κοινή γνώμη και τα ΜΜΕ όταν επελέγη για να διευθύνει το πολιτικό γραφείο ενός δικηγόρου που είχε αναλάβει τον κρίσιμο τομέα των κοινωνικών ασφαλίσεων, ενώ η κόρη του βρέθηκε μετακλητή υπάλληλος στο γραφείο του Χρήστου Σπίρτζη.

Β. Βίκυ Φλέσσα

Τελειώνει το Λύκειο στο Ναύπλιο, με βαθμό 20 (!!!). Είκοσι ολοστρόγγυλο, όχι 19 και κάποια δεκαδικά… Σπουδάζει στη Φιλοσοφική Σχολή του Εθνικού Καποδιστριακού Πανεπιστημίου (1989 αποφοίτηση) και Ιστορία της Τέχνης στην Αρχαιολογική Εταιρεία (1990). Συνέχισε με υποτροφία στο Νομικό Τμήμα της Νομικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών και έλαβε δεύτερο πτυχίο.

Αναζητώντας δουλειά σε φροντιστήριο, γνωρίζεται με τον Στάμο Ζούλα που έψαχνε δημοσιογράφους για τον «Αθήνα 9,84». Την προσλαμβάνει κι αρχίζει την πορεία της από τη… «λάντζα». Βαθειά μορφωμένη και ταυτοχρόνως ικανότατη, έχει ραγδαία εξέλιξη.

Ακολουθούν η «Μεσημβρινή» και η «Καθημερινή», όπου αναλαμβάνει το ρεπορτάζ του υπουργείου Παιδείας. Αναζητώντας δεύτερη δουλειά για να εξασφαλίζει καλύτερα τα προς το ζην, προσλαμβάνεται στο τηλεοπτικό κανάλι «Tempo», με την εντολή να κάνει μια «ελαφριά» εκπομπή για τους διάφορους τύπους του εγχώριου star system.

Αρνείται και ζητά να της δώσουν τη δυνατότητα να κάνει μια εκπομπή με προσωπικότητες του πνεύματος, της επιστήμης, της τέχνης κι εν γένει του Πολιτισμού. Η Φωτεινή Πιπιλή, που είχε σημαντικό ρόλο τότε στο «Tempo», της δίνει την ευκαιρία κι η εκπομπή

 «Ανακρίσεις από τη Βίκυ Φλέσσα» βγαίνει στο «αέρα». Με προσκεκλημένους σαν τον Δημήτρη Νανόπουλο, τον Γεώργιο Μπαμπινιώτη, τον Δημήτρη Παπαϊωάννου, την Ελένη Γλύκατζη Άρβελερ κι άλλες τέτοιες προσωπικότητες.

Το 2000, επί εποχής Κωνσταντίνου Αλαβάνου στην ΕΡΤ, την προσκαλούν για να κάνει την ίδια εκπομπή. Η οποία λαμβάνει την οριστική της μορφή, με τίτλο «Στα άκρα», το 2003 επί διεύθυνσης Τζώνη Καλημέρη.

Έκτοτε και για 16 συναπτά χρόνια, η Βίκυ Φλέσσα έβαλε στα σπίτια των Ελλήνων σχεδόν όλες τις τεράστιες προσωπικότητες αυτού του τόπου. Κι έχει δημιουργηθεί στην ΕΡΤ ένα σπουδαίο αρχείο, ιστορικής πια αξίας, από λαμπερούς Έλληνες του Πολιτισμού και της Επιστήμης.

Έχετε, λοιπόν,  μπροστά σας δυο ανθρώπους, δυο κατευθύνσεις.

Κατά σύμπτωση από το ίδιο εργασιακό περιβάλλον. ΕΡΤ και ΕΡΤ.

Ο ένας είναι το χαρακτηριστικό παράδειγμα του γιατί πρέπει να κλείσει η ΕΡΤ. Εξοργίζει, διχάζει, υβρίζει, ζει και πορεύεται με κομματικές περγαμηνές. Απόδειξη πως όταν πήγε να δουλέψει στον ιδιωτικό τομέα, βρέθηκε ολιγοβαρής στην αξιολόγηση.

Η άλλη αποτελεί το πιο χαρακτηριστικό παράδειγμα του γιατί πρέπει να υπάρχει η ΕΡΤ.

Ιδού, λοιπόν, η Ρόδος ιδού και το πήδημα. Βάλτε το χέρι στην καρδιά κι απαντήστε τι θα ψηφίζατε ή τι θα ψηφίσετε αύριο…

Προηγούμενο άρθροΠρωτοσέλιδοι βασικοί τίτλοι εφημερίδων της Δευτέρας 15 Απριλίου 2019
Επόμενο άρθροΦινλανδία – βουλευτικές εκλογές: Οριακή νίκη των Σοσιαλδημοκρατών επί του εθνικιστικού κόμματος των Φινλανδών, βαριά ήττα για την κεντροδεξιά συμμαχία
*Ο Νίκος Γ. Σακελλαρόπουλος είναι δημοσιογράφος και συγγραφέας («Hellas Special Άφιλτρο», «Ο Γέρος του Βοριά» που αποτελεί τη λαϊκή βιογραφία του Κωνσταντίνου Καραμανλή, «Οι Μύθοι και το Παραμύθι»). Θεωρείται εκ των πρωτεργατών της «ελεύθερης ραδιοφωνίας» και επί χρόνια ασχολήθηκε με την πολιτική αρθρογραφία και ανάλυση σε εφημερίδες, περιοδικά, ραδιόφωνα και τηλεοπτικούς σταθμούς. Για πολλά χρόνια συνδύασε την εργασία με τα χόμπι του (αθλητισμός) , με την ιδιότητά του ως Γενικός Διευθυντής της εφημερίδας «Sportime» και της «Αθλητικής Ηχούς», ενώ έχει γράψει στίχους σε τραγούδια σημαντικών Ελλήνων δημιουργών και τραγουδιστών.