Απολογισμός διαχείρισης καταγγελιών 2023 της ΕΕΚΕ – Τι απασχόλησε περισσότερο τους καταναλωτές

Προϊόντα και υπηρεσίες, τραπεζικές συναλλαγές και τηλεπικοινωνίες ήταν οι κατηγορίες για τις οποίες δέχθηκε τις περισσότερες καταγγελίες η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας το 2023.

Όπως σημειώνει σε ανακοίνωσή της η ένωση, «με επιτυχία στέφθηκε και ακόμα μία χρονιά ο στόχος της ΕΕΚΕ να διεκδικήσει τα συμφέροντα των καταναλωτών στον τομέα των καταγγελιών ιδίως σε μία χρονιά που εργαζόμενοι – καταναλωτές έχουν περιορίσει στο ελάχιστο τις δαπάνες διατροφής και διαβίωσης και κατά συνέπεια, την πρόσβαση σε ποιοτικά και ασφαλή τρόφιμα και είδη πρώτης ανάγκης για τη λειτουργία των νοικοκυριών τους».
Αναλυτικότερα, οι κατηγορίες που απασχόλησαν και ώθησαν τους καταναλωτές να προβούν σε καταγγελία κατά το 2023 είναι οι ακόλουθες:
– Προϊόντα – Υπηρεσίες : 31,94%
– Τραπεζικές Συναλλαγές: 25,86%
– Τηλεπικοινωνίες: 25,48%
– Υπηρεσίες Κοινής Ωφελείας: 8,75%
– Ακίνητα: 2,66%
– Τουριστικές Υπηρεσίες: 2,28%
– Διάφορα: 1,52%
– Ασφαλιστικά Συμβόλαια: 0.76%
– Τρόφιμα: 0.76%
Η Ένωση Εργαζομένων Καταναλωτών Ελλάδας υπογραμμίζει ότι το 2023, διαχειρίστηκε το σύνολο των καταγγελιών που δέχτηκε, επιφέροντας στους καταναλωτές οικονομικό και ηθικό όφελος ενώ τους παρείχε εξατομικευμένη ενημέρωση και καθοδήγηση, για τα δικαιώματά τους
Τέλος, σημειώνει στην ανακοίνωσή της ότι «ο καταναλωτής μπορεί να αντιστέκεται και να διεκδικεί».

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροEurobank | Αναγνώριση της διαχρονικής προσφοράς στις Ελληνικές Ένοπλες Δυνάμεις
Επόμενο άρθροΚυρ. Μητσοτάκης: Έτσι οραματιζόμαστε το ΕΣΥ: με ποιοτικές υποδομές, με ουσιαστική αξιοποίηση των ευρωπαϊκών πόρων