Σημαντική ανάπτυξη παρουσιάζει το ηλεκτρονικό εμπόριο στη χώρα μας.
Από τον ηλεκτρονικό τους υπολογιστή, το τάμπλετ ή το κινητό τους τηλέφωνο όλο και περισσότεροι καταναλωτές πραγματοποιούν ηλεκτρονικά αγορές τροφίμων και άλλων βασικών αγαθών που έχει ανάγκη ένα νοικοκυριό. Στην ραγδαία αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων τροφίμων συντελούν και οι αλλαγές στις καταναλωτικές συνήθειες. Ο σύγχρονος τρόπος ζωής στις πόλεις και η εξοικείωση των καταναλωτών με τις νέες τεχνολογίες, δημιουργούν την ανάγκη για νέες καταναλωτικές συμπεριφορές.
Το γεγονός αυτό οδήγησε στην αύξηση των ηλεκτρονικών πωλήσεων κατά 32% το 2017 σε σχέση με το 2016. Τα ηλεκτρονικά καταστήματα τροφίμων κερδίζουν έδαφος με τους επιχειρηματίες να προχωρούν σε μπαράζ επενδύσεων προκειμένου να κερδίσουν όσο το δυνατόν μεγαλύτερο μερίδιο αγοράς από έναν τζίρο που το 2020 εκτιμάται ότι θα προσεγγίσει τα 111 εκατ. ευρώ.
Όλα αυτά μάλιστα συντελούνται σε μια περίοδο, όπου το οργανωμένο λιανεμπόριο τροφίμων χάνει έδαφος, με παραδοσιακούς «παίχτες» να βγαίνουν εκτός αγοράς και οι πωλήσεις να μειώνονται εξαιτίας την δραματικής συρρίκνωσης της κατανάλωσης.