Ομιλία του βουλευτή Κωνσταντίνου Μπούμπα στην συζήτηση και ψήφιση επί της αρχής, των άρθρων, των τροπολογιών και του συνόλου του σχεδίου νόμου του Υπουργείου Επικρατείας
«Ισότητα στον πολιτικό γάμο, τροποποίηση του Αστικού Κώδικα και άλλες διατάξεις».
Κύριοι του Υπουργείου, κυρίες και κύριοι συνάδελφοι, ξέρετε, κάθε τι που προβληματίζει την κοινωνία είναι μια μετάλλαξη και αυτή τη στιγμή είναι ένα νομοσχέδιο το οποίο θέλει να μεταλλάξει τον κοινωνικό ιστό, την κοινωνική ισορροπία. Και πρέπει να αφουγκραστούμε την κοινωνία, διότι αυτή μας δίνει τα μηνύματα. Ξέρετε, αυτός ο εκμοντερνισμός μιας νοοτροπίας στη Γηραιά, στην ενωμένη Ευρώπη, δεν είναι και ό,τι καλύτερο όταν δεν αφουγκραστούμε αυτά τα κοινωνικά μηνύματα.
Θα μας επιτρέψετε στην Ελληνική Λύση να έχουμε τις δικές μας θρησκευτικές πεποιθήσεις, να έχουμε αυτές τις ιδεολογικές αρχές. Και θα το υπερασπιστούμε και ως χριστιανοί ορθόδοξοι και όσο αυτό κάποιους ερεθίζει. Αλλά όπως προστατεύονται τα δικαιώματα θρησκευτικών πεποιθήσεων στους σιίτες, τους σουνίτες, τους βουδιστές, έτσι λοιπόν θα μας επιτρέψετε και εμείς να έχουμε αυτά τα ήθη μέσα μας και αυτή τη χριστιανική πίστη.
Η μητρότητα, όπως ξέρετε, και μόνο η λέξη μήτρα είναι κάτι το γνήσιο. Εγώ θέλω να βάλω ένα ερώτημα, χωρίς να είμαι επιστήμονας βέβαια στα ιατρικά, αλλά υπάρχουν επιστημονικές μελέτες για τους ομόφυλους, οι οποίοι καλά κάνουν, ο καθένας έχει δικαίωμα στην προσωπική του ζωή να επιλέξει, είναι μια οντότητα. Δεν θα εφαρμόσουμε μια πολιτικής κλειδαρότρυπας, αλλά έτερον εκάτερον. Άλλο το θέμα αυτό για τις προσωπικές προτιμήσεις και επιλογές του ατόμου, που θα τις σεβαστούμε, αυτή η διαφορετικότητα, και άλλο όμως όταν πρόκειται να επισημοποιηθεί συμβίωση ανθρώπων του ιδίου φύλου και με υιοθεσία. Η εμπορευματοποίηση, ξέρετε, καλά κρατεί σε πάρα πολλά σημεία της υγείας.
Πριν πάω σε αυτό, λοιπόν, θέτω ένα ερώτημα. Δεν ξέρω αν μπορεί κάποιος να δώσει απάντηση. Οι επιστημονικές μελέτες -γιατί είστε και οι γιατροί- σε ό,τι αφορά την τάση να είναι κάποιος ομόφυλος -θεμιτό- διίστανται αν είναι εκ γενετής ή αν γίνεται μέσα στο κοινωνικό γίγνεσθαι. Για παράδειγμα κάποιες επιστημονικές μελέτες μιλούν ότι υπάρχει αμυγδαλή, η οποία είναι αυτή που ρεγουλάρει το συναίσθημα του εγκεφάλου.
Δεν θα μπω σε επιστημονικούς όρους, αλλά γεννάται το ερώτημα. Όπως υπάρχουν ετερόφυλα ζευγάρια που περιμένουν να υιοθετήσουν ένα παιδί και η γραφειοκρατία καλά κρατεί για πάρα πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα και περνούν και από κόσκινο, να δούμε τι οικογένεια είναι αυτή που θα είναι η ανάδοχος, και καλά κάνει το κράτος, αλλά υπάρχουν οι γραφειοκρατικές αγκυλώσεις που μπορεί να περιμένει χρόνια, ο κόσμος λέει μια σοφή ρήση προσέξτε λίγο «Να σου βγει καλό παιδί». Γιατί το λέει αυτό; Διότι το παιδί που θα υιοθετηθεί φέρνει πάνω του έναν άλλον γενετικό κώδικα, ένα άλλο DNA, από ένα άλλο γενεαλογικό δέντρο. Και ρωτάει κάποιος, αν το παιδί αυτό που θα υιοθετηθεί από ένα ομόφυλο ζευγάρι, είναι ενός διαφορετικού γενετικού κώδικα και δεν έχει αυτή την προδιάθεση να είναι ομόφυλος, αυτό το παιδί πώς θα αντιδράσει άραγε; Το έχει σκεφτεί κανείς; Απέναντι σε αυτή την διαφορετικότητα, όταν δεν θα έχει στο DNA του αυτή την αμυγδαλή που λένε στους ομόφυλους είτε ανδρών είτε γυναικών, ξέρει κανείς πώς θα αντιδράσει; Μπορεί κάποιος να μας πει αν αυτό το παιδί δεν βγει με κάποια ψυχοσωματικά προβλήματα;
Τώρα θα μου πείτε ισχύει σε πόσα κράτη, δεν μου λέει κάτι αυτό. Αυτό θα γίνει με την ενηλικίωση του παιδιού. Τίθεται ξέρετε και αυτό το ερώτημα, αν υπάρχει αυτή η τάση σε αυτό το παιδί που θα υιοθετηθεί.Γι’ αυτό ο σοφός λαός λέει, το παιδί που θα υιοθετήσει και ένα ετερόφυλο ζευγάρι, αρκεί να σου βγει καλό. Αυτό εννοεί, στον χαρακτήρα.
Εδώ, κύριοι, τώρα, λέτε ότι πρέπει να προστατευθούν τα δικαιώματα μειονοτήτων, σαφώς, αλλά το να πάμε σε ένα σκέλος επισημοποίησης συμβίωσης ανθρώπων με υιοθεσία παιδιού, τίθενται ερωτήματα, και η κοινωνία αυτή τη στιγμή βοά.
Υπάρχει ξέρετε, θυμάστε, αυτό με τις παρένθετες μητέρες, αυτή με την τεκνοποίηση και την εμπορευματοποίηση των πάντων κατά παραγγελία υιοθεσία. Εδώ υπήρχε βιομηχανία της καισαρικής και δεν θα υπάρχει προβληματισμός απέναντι σε μία υιοθεσία και πώς αυτή μπορεί να εμπορευματοποιηθεί;
Ακούστε, η κοινωνία αυτή τη στιγμή περνάει δύσκολη φάση και την -θα λέγαμε-πιέζουμε και με έναν εκμοντερνισμό όπως επιδερμικά το θέλουμε και απέναντι στον κόσμο, στον οποίο αυτή τη στιγμή οι συνθήκες εργασίας έξω αν δείτε δεν είναι και οι καλύτερες.
Υπάρχουν πολυεθνικές εταιρείες όπου οι εργαζόμενοι εργάζονται κάτω από δύσκολες συνθήκες. Με ένα μεροκάματο των 400, 500 και 600 ευρώ προσπαθεί ο κόσμος να ανταπεξέλθει και απέναντι σε μία ψηφιακή κάρτα όμως που εργοδότης απολύει για ασήμαντο λόγο. Ξέρετε ο νέος πλέον είναι απογοητευμένος και τα νέα ζευγάρια αντί να τα βοηθήσουμε γενικότερα, γιατί αυτό με κάποια χαμηλότοκα δάνεια για πρώτη κατοικία είναι παυσίπονα, και σήμερα, λοιπόν, αν θέλουμε να έχουμε μια κοινωνία για να προστατέψουμε είτε το ζευγάρι είτε την μονογονεϊκή οικογένεια, η οποία βάλλεται, γιατί μία μάνα σήμερα που είναι μόνη ένας πατέρας μονογονεϊκή, υποφέρει πραγματικά χωρίς να υπάρχουν τα κίνητρα, τα εχέγγυα και η διευκόλυνση.
Να μη θυμίσω ότι υπήρχε τράπεζα, η οποία δεν προσλάμβανε γυναίκες για να μην τεκνοποιήσουν και υπάρχουν και σήμερα πιέσεις στην αγορά από εργοδότες απέναντι σε νέα κορίτσια που δεν τα προσλαμβάνουν για να μη τεκνοποιήσουν. Αντιλαμβάνεστε;
Αυτά λοιπόν με ένα αυστηρό νομοθετικό πλαίσιο πρέπει να επιλυθούν και να προστατέψουμε γενικότερα την ελληνική οικογένεια και δη τα νέα ζευγάρια, τα οποία δεν αποφασίζουν να παντρευτούν. Αυτό μας έχει απασχολήσει σήμερα όπου τα στατιστικά δείχνουν ότι νέοι τριάντα, τριάντα πέντε ετών είναι με τους γονείς τους ή με τους παππούδες και δεν αναλαμβάνουν ευθύνες;
Ξέρετε ότι έχουμε αλλοιώσει το αρσενικό και θηλυκό φύλο και δη το αρσενικό στις μέρες μας, όπου τα παιδιά, τα αγόρια φοβούνται να παντρευτούν για να μην αναλάβουν ευθύνες, δεν φλερτάρουν, δεν υπάρχει ερωτική διάθεση; Πάμε να αλλάξουμε σήμερα τη νεολαία και φέρνουμε ένα νομοσχέδιο το οποίο δείχνει μια περίεργη μετάλλαξη προτύπου πέρα από τα χριστιανικά ήθη πέρα από τις θρησκευτικές πεποιθήσεις;
Γι’ αυτό κύριοι, προσέξτε, μην ταλαιπωρούμε την κοινωνία με νομοσχέδια εκμοντερνισμού προκειμένου να μεταλλάξουμε, να αλλοιώσουμε απέναντι στα χριστιανικά ήθη, απέναντι στα χρηστά ήθη, ο καθένας πιστεύει εκεί που θέλει, απέναντι σε μια κοινωνία, η οποία ταλαιπωρείται και απέναντι στη νεολαία, η οποία δεν θα μας το συγχωρήσει γιατί δεν της δίνουμε ένα καταφύγιο σε ό τι αφορά τον επαγγελματικό προσανατολισμό και δεν βοηθούμε τα νέα ζευγάρια να παντρευτούν. Έχει αλλοιωθεί σήμερα το ζευγάρι στους νέους, δεν υπάρχει εκ του σύνεγγυς επαφή, δεν υπάρχει ερωτική διάθεση, δεν υπάρχει το λεγόμενο φλερτ, να σας το πω. Αυτό βιώνει η νεολαία σήμερα, είναι απομονωμένη στη μοναξιά του πλήθους, είναι το μεγαλύτερο σύνδρομο που έχουν περάσει τα παιδιά με αποτέλεσμα τα παιδιά τα νέα να μη θέλουν να παντρευτούν και εμείς μιλάμε σήμερα για ομόφυλα ζευγάρια, γιατί λέει το κάνανε στην Ευρώπη. Ε, και; Η Ιταλία γιατί δεν το έχει κάνει; Ε, και; Δηλαδή θα μας κατηγορήσουν ότι είμαστε μια οπισθοδρομική χώρα; Δεν είναι έτσι.
Βοηθήστε τους νέους να ορθοποδήσουν. Βοηθήστε τα αγόρια και τα κορίτσια να έχουν μια σιγουριά. Δεν αναλαμβάνουν ευθύνες και αυτό θα μας κοστίσει για τις επόμενες γενεές. Προσέξτε και μπείτε βαθιά στα κοινωνικά ζητήματα, στους κοινωνικούς κραδασμούς, στις κοινωνικές αντιξοότητες, διότι η νεολαία σήμερα υποφέρει και έχει στρέψει την πλάτη στους πολιτικούς ακριβώς γι’ αυτό το λόγο. Πρέπει να μπούμε ουσιαστικά σε προβλήματα της κοινωνίας, πάνω από όλα να τα αφουγκραστούμε διότι ο πολιτικός πρώτα πρέπει να κλάψει και μετά να γελάσει. Αναλογιστείτε το καθένας τις ευθύνες του σήμερα εξατομικευμένα.
Σας ευχαριστώ.