Στην Ολομέλεια της Βουλής για τη συζήτηση και τη ψήφιση του Νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών & Μεταφορών με θέμα:
«Κύρωση του Πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Σύμβασης επί του Συμβολαίου για τη Διεθνή Μεταφορά Εμπορευμάτων Οδικώς (CMR) σχετικά με το Ψηφιακό Δελτίο Παράδοσης», τοποθετήθηκε ο Αναπληρωτής Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας, Βουλευτής του ΠΑΣΟΚ-Κινήματος Αλλαγής και Υπεύθυνος του Τομέα Υποδομών & Μεταφορών, Απόστολος Πάνας .Ο Βουλευτής αρχικά, αναφέρθηκε στη γενικότερη κατάσταση, που βιώνει η χώρα και οι πολίτες της, ύστερα από τις καταστροφικές πυρκαγιές, τις πλημμύρες και τους εξωγενείς παράγοντες που δεν προβλέφθηκαν και δεν μελετήθηκαν ορθά. Επισήμανε, δε, ότι οι απώλειες συνανθρώπων μας, οι καταστροφές σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις, οι απώλειες φυτικού και ζωικού κεφαλαίου, οι ανεπανόρθωτες ζημιές σε υποδομές και δίκτυα, δυστυχώς δεν δείχνουν την εικόνα ενός προετοιμασμένου κρατικού μηχανισμού με σχεδιασμό για την πρόβλεψη και αποτροπή τέτοιων καταστροφών.
Τόνισε μάλιστα πως αποφεύγεται η συζήτηση για τις θεσμικές και βασικές υποχρεώσεις της Πολιτείας προς τους πολίτες, που κατ’ ελάχιστον είναι, η προστασία της ανθρώπινης ζωής, των νοικοκυριών και των περιουσιών των πολιτών , η προφύλαξη του δασικού πλούτου, των υποδομών και των δικτύων της χώρας, αλλά και το σημαντικότερο, η παροχή της αίσθησης ασφάλειας στους πολίτες της χώρας. Υπογράμμισε, κλείνοντας, πως στις προκείμενες περιπτώσεις το «θεραπεύειν» δεν μπορεί να διορθώσει τις καταστροφές, παρά μόνο η πρόβλεψη και ο σχεδιασμός, ενώ επισήμανε την αναγκαιότητα δημιουργίας έργων βασικών υποδομών για την κάλυψη των λειτουργικών αναγκών και ότι θα πρέπει να είναι στις πρώτες προτεραιότητες της Κυβέρνησης.
Στη συνέχεια ο κ. Πάνας αναφέρθηκε στον τομέα των οδικών μεταφορών στη χώρα μας και χαρακτηριστικά σημείωσε ότι απαιτείται αλλαγή φιλοσοφίας και κουλτούρας στις οδικές εμπορευματικές μεταφορές και τα logistics με μια ουσιαστική και αντικειμενική συμμετοχή της Πολιτείας με κίνητρα, νομοθετικές ρυθμίσεις και εργαλεία ενίσχυσης. Δεν παρέλειψε να αναφέρει ότι δεν έγιναν ουσιαστικές παρεμβάσεις για την πραγματική στήριξη του κλάδου των μεταφορών, παρότι αυτός δοκιμάστηκε από διάφορους εξωγενείς παράγοντες, όπως η οικονομική ύφεση, η υγειονομική κρίση, ο πόλεμος στην Ουκρανία και η ενεργειακή κρίση.
Σε ό,τι αφορά την κύρωση του πρόσθετου Πρωτοκόλλου της Σύμβασης επί του Συμβολαίου για τη Διεθνή Μεταφορά Εμπορευμάτων Οδικώς (CMR), σχετικά με την έκδοση του Ψηφιακού Δελτίου παράδοσης σε ψηφιακή μορφή, ο κ. Πάνας τόνισε ότι είναι μια θετική εξέλιξη την οποία αναμένει ο κλάδος της εφοδιαστικής εδώ και πολλά χρόνια, αφού τα οφέλη που θα επιφέρει η ψηφιοποίηση των διεθνών φορτωτικών, αφενός θα απλοποιήσουν και θα επισπεύσουν διαδικασίες τιμολόγησης, αφετέρου θα καταστήσουν τον έλεγχο της νομιμότητας των μεταφορών από τις αρμόδιες ελεγκτικές αρχές πιο αποτελεσματικά και θα μειώσουν τον χρόνο αναμονής στις συνοριακές διελεύσεις.