Αυτοκίνητο – Η κουλτούρα της αυτοκινητοβιομηχανίας

Πίσω από κάθε αυτοκίνητο – ακόμη και το πιο μικρό μοντέλο – κρύβεται η κουλτούρα και η άποψη του κατασκευαστή. Η ιδέα για την δημιουργία κάθε προϊόντος υλοποιείται μετά από έρευνες και μελέτες που μπορεί να διαρκέσουν αρκετά χρόνια. Ειδικευμένοι επιστήμονες και ομάδες εργασίας συνεργάζονται για να ολοκληρώσουν την σχεδίαση και κατασκευή κάθε τμήματος που απαρτίζει ένα αυτοκίνητο.

Από την εργασία όλων αυτών των ανθρώπων εξαρτάται το τελικό αποτέλεσμα. Στη συνέχεια, το μοντέλο πηγαίνει στη γραμμή παραγωγής και το επόμενο στάδιο είναι η εμπορική καριέρα του. Εδώ κυρίαρχο ρόλο παίζει η υποδοχή των υποψήφιων αγοραστών.

Οι αυτοκινητοβιομηχανίες, εκτός από τις προωθητικές ενέργειες που κάνουν, δημιουργούν και άλλες δράσεις, οι οποίες έχουν στόχο την ενημέρωση του κοινού για τα προϊόντα, τις τεχνολογίες και τις νέες τάσεις.

Η Hyundai Motor δημιούργησε στη Ν. Κορέα ένα νέο κέντρο, στο οποίο οι επισκέπτες ενημερώνονται για κάθε τι που αφορά τα κορεάτικα αυτοκίνητα και την εξέλιξη τους. Πρόκειται για το μεγαλύτερο κέντρο της μάρκας στην Κορέα και η κατασκευή του ξεκίνησε το 2013.

xioynt;aiΤο Hyundai Motorstudio Goyang βρίσκεται στην επαρχία Gyeonggi, μόλις 30 λεπτά βόρειο-δυτικά της Σεούλ και θα είναι έτοιμο στις αρχές του 2017. Η μάρκα έχει ήδη θέσει σε λειτουργία άλλα δυο τέτοια κέντρα, το ένα βρίσκεται στη Σεούλ (2014) και το δεύτερο στη Μόσχα (2015).

Κάθε studio λειτουργεί κάτω από ένα συγκεκριμένο θέμα. Το Hyundai Motorstudio στη Σεούλ αποτελεί έναν χώρο, όπου ο επισκέπτης θα ενημερωθεί για τη μάρκα μέσω προγραμμάτων πολιτισμού και τέχνης, ενώ το Hyundai Motorstudio Goyang θα είναι ένας πολιτιστικός χώρος για τους πελάτες, όπου θα μπορέσουν να ανακαλύψουν τα στοιχεία των κορεάτικων αυτοκινήτων. Το νεότερο Motorstudio θα αποτελεί πόλο έλξης για οικογένειες με παιδιά ή νεαρά άτομα που βρίσκονται περίπου μεταξύ 20 και 30 ετών.

Σχεδιασμένο από την αυστριακή αρχιτεκτονική εταιρεία DMAA (Delugan Meissl Associated Architects), με κεντρική ιδέα το «σχήμα του ουρανού», ο πρώτος και δεύτερος όροφος περιβάλλεται από γυαλί, ενώ ο τρίτος όροφος σου δίνει την εντύπωση ότι αιωρείται σαν ένα διαστημόπλοιο. Καλύπτει συνολικά 16,719 τ.μ. και αποτελείται συνολικά από δεκατέσσερις ορόφους. Εννέα όροφοι βρίσκονται πάνω από το έδαφος και τέσσερις είναι υπόγειοι.

Η μάρκα σχεδιάζει να δημιουργήσει ειδικές εκθεσιακές ζώνες, θεματικές οδηγικές εμπειρίες, κέντρα παροχής υπηρεσιών, χώρους εκδηλώσεων, εστιατόρια, καφετέριες και καταστήματα της μάρκας. Στο κέντρο θα παρουσιάζεται η διαδικασία κατασκευής των αυτοκινήτων. Το πρόγραμμα της κορεάτικης μάρκας περιλαμβάνει την δημιουργία και άλλων τέτοιων κέντρων στο Πεκίνο, καθώς σε και άλλες μεγάλες πόλεις στον κόσμο.

Η Hyundai Motor έχει οκτώ μονάδες παραγωγής και επτά κέντρα σχεδιασμού και τεχνολογίας σε όλο τον κόσμο. Το 2015 πούλησε 4.960.000 οχήματα παγκοσμίως. Απασχολεί 110.000 εργαζόμενους. Στην προσπάθειά της να μειωθούν οι ρύποι, εντάσσονται το μαζικής παραγωγής υδρογονοκίνητο όχημα ix35 με κυψέλες καυσίμου και το Ioniq, το πρώτο μοντέλο σε παγκόσμιο επίπεδο με τρεις διαφορετικές πηγές παραγωγής ενέργειας.

 

Προηγούμενο άρθροΤα δόντια μας και τι πρέπει να προσέχουμε το καλοκαίρι
Επόμενο άρθροΠρωτοσέλιδα εφημερίδων της Τρίτης 26 Ιουλίου 2016