Στην εκπομπή «Ώρα Ελλάδος» με τους δημοσιογράφους Δ. Καμπουράκη και Π. Στάθη, συμμετείχε το πρωί της Πέμπτης, η Γραμματέας της Κοινοβουλευτικής Ομάδας του ΠΑΣΟΚ – Κινήματος Αλλαγής και Βουλευτής Λάρισας, Ευαγγελία Λιακούλη.
Εισαγωγικά, η Λαρισαία Βουλευτής, μετέφερε τις φρικιαστικές εικόνες τραγωδίας που βίωσε κατά τη χθεσινή ημέρα, τόσο από τις πρώτες ώρες όταν γινόταν η περισυλλογή σωρών και διάσπαρτων μελών σωμάτων, όσο και όλη μέρα στη συνέχεια στο Γενικό Νοσοκομείο Λάρισας, ανάμεσα στους συγγενείς των τραυματιών, των νεκρών και αγνοουμένων. «Οι διαδοχικές εναλλαγές από το θρήνο στην ελπίδα, από το βαρύ πένθος στην αναθάρρηση για το θαύμα, κάθε φορά που έμπαινε κάποιο νέο πρόσωπο στο χώρο αναμονής, μας συγκλόνισε, μας καθήλωσε, μας σημάδεψε», ανέφερε χαρακτηριστικά.
«Οι ώρες και οι μέρες, ιδίως τώρα ο Τόπος μου η Λάρισα, δεν χωρούν σε μικροκομματική αντιπαράθεση. Η πολιτική δεν είναι αριθμητική. Καταντά “αδειανό πουκάμισο”, εάν δεν έχει στο επίκεντρο τον Άνθρωπο. Αλίμονο, εάν η πολιτική δεν περιλαμβάνει ενσυναίσθηση, να καταλαβαίνεις τι συμβαίνει και να αντιλαμβάνεσαι το δικό σου δημόσιο ρόλο μέσα στα “ανθρώπινα ρούχα”. Eνσυναίσθηση, στη συγκίνηση και στο θρήνο, να γίνεις μαζί με πολλούς ο ώμος του κάθε πατέρα και της κάθε μάνας που έχασαν το παιδί τους, και με προσωπική προβολή να μπεις στη θέση τους», τόνισε η Ε. Λιακούλη.
Επιπροσθέτως, διευκρίνισε πως «στη Λάρισα έχουμε και ένα βίωμα καθηλωτικό. Αυτό το δρομολόγιο, Λάρισα – Θεσσαλονίκη, είναι το δικό μου δρομολόγιο ως φοιτήτρια, του άντρα μου ως φοιτητή, των παιδιών μου. Για να μας καταλαβαίνουν και οι Αθηναίοι που μας παρακολουθούν, για εμάς αυτό είναι ένα καθημερινό, σύνηθες δρομολόγιο, όπως εκείνοι παίρνουν το μετρό για το Σύνταγμα». Επιπλέον, υπενθύμισε πως «έχουμε θρηνήσει πολλά θύματα στο Νομό μας, με υποβιβασμένο σιδηρόδρομο, χωρίς φύλαξη και σηματοδότηση, μέσα στην πόλη». Σημείωσε δε ότι «στη Γαλλία, όπως μας περιέγραψε χθες ο Πρόεδρός μας, Νίκος Ανδρουλάκης, στην εδώ επίσκεψή του, ο σχεδιασμός περιλαμβάνει σταδιακή κατάργηση εσωτερικών αεροπορικών πτήσεων από πόλη σε πόλη, με στόχο να αναπτυχθεί ο σιδηρόδρομος, στο πλαίσιο της πράσινης ανάπτυξης. Στην Ελλάδα, δυστυχώς, βρισκόμαστε ακόμη στην αρχαιότητα, στην “εποχή του λίθου”».
Η Γραμματέας της Κ.Ο. και Βουλευτής Λάρισας υπογράμμισε πως «είναι ανεπίτρεπτο σήμερα οι ζωές χιλιάδων Ανθρώπων σε ένα καθημερινό δρομολόγιο να στηρίζεται αποκλειστικά σε ανθρώπινους χειρισμούς, που γίνονται “με τη μανιβέλα”, χειροκίνητα, χωρίς να υπάρχει καμία τεχνολογική ασφαλιστική δικλείδα, με ένα σύστημα “μπάχαλο”, το οποίο δεν λειτουργούσε. Οι ευθύνες είναι τεράστιες. Η σκιά του κάθε θύματος είναι βαριά, και εδώ στη Λάρισα και σε όλη την πατρίδα μας. Μια σκιά που δεν θα φύγει ποτέ, εάν δεν απαντηθούν όλα τα “ΓΙΑΤΙ”, που είναι πάρα πολλά».
Ειδικά ως προς το θέμα των συμβάσεων, η Ε. Λιακούλη έθεσε συγκεκριμένα ερωτήματα όπως για ποιο λόγο οι νέες συμβάσεις για το σύστημα της τηλεδιοίκησης που ξεκίνησαν το 2016, δεν υπογράφηκαν τότε, γιατί στη συνέχεια οι συμπληρωματικές το 2018 δεν υπογράφηκαν επίσης και πώς είναι δυνατόν, ενώ υπογράφηκε τελικά η σύμβαση ενάμισι χρόνο μετά την κυβερνητική αλλαγή από τη νέα Διοίκηση της ΕΡΓΟΣΕ και πλέον θεωρείται αυτή η σύμβαση «ενεργή» , ακόμη στην πράξη να μην έχει γίνει τίποτε, με αποτέλεσμα συνολικά τα πέντε τελευταία χρόνια να μην υπάρχει σύστημα τηλεδιοίκησης στην εν λόγω γραμμή και από το Δομοκό μέχρι τη Θεσσαλονίκη να μην υπάρχει απολύτως καμία ασφαλιστική δικλείδα. Αν αυτό δεν είναι τρομερό, τότε τί είναι…» κατέληξε η Γραμματέας της ΚΟ, ενώ αξίζει να σημειωθεί ότι αυτές τις παραμέτρους επιβεβαίωσε ο παριστάμενος σύμβουλος ΟΣΕ κ Τερζάκης .