Η εισαγωγική τοποθέτηση από τον Υφυπουργό παρά τω Πρωθυπουργώ
και Κυβερνητικό Εκπρόσωπο, Γιάννη Οικονόμου,
στην ενημέρωση των πολιτικών συντακτών
και των ανταποκριτών ξένου Τύπου
Το ότι η Κυβέρνηση πέτυχε, μετά από μεγάλη προσπάθεια είναι η αλήθεια, να μειώσει τις τιμές του ηλεκτρικού ρεύματος, να φέρει το πετρέλαιο θέρμανσης σε τιμές ανεκτές για τους πολίτες, να μειώσει ή να κρατήσει σταθερές τις τιμές σε αρκετά βασικά είδη, να ενισχύσει το εισόδημα ευαίσθητων κοινωνικών ομάδων και να στηρίξει τις επιχειρήσεις, δεν σημαίνει ότι οι κρίσεις αδρανοποιήθηκαν ή ότι οι πληγές που έχουν ανοίξει στο κοινωνικό σώμα ιάθηκαν. Δεν τρέφουμε ψευδαισθήσεις και ξέρουμε ότι απαιτείται πολύς κόπος και πολύς δρόμος ακόμα προκειμένου να υπερβούμε την δυσάρεστη διεθνή συγκυρία που επέφεραν η πανδημία και η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.
Τα κόμματα της Αντιπολίτευσης παραβλέπουν δύο μείζονα δεδομένα: Το κοκτέιλ των διεθνών κρίσεων δεν έχει περιοριστεί στο ελάχιστο και οι μεγάλες οικονομικές και κοινωνικές προκλήσεις, που δημιουργούνται από αυτά και από την εισαγόμενη ακρίβεια που δημιουργούν, είναι εδώ και απασχολούν το σύνολο των πολιτών, το σύνολο της κοινωνίας. Επειδή δεν έχουν πια τίποτα ουσιαστικό να εισφέρουν στα μεγάλα ζωτικά προβλήματα των Ελλήνων και επειδή ταλανίζονται και από το παρελθόν τους, αλλά όπως φαίνεται και το παρόν τους, προσπαθούν να αντιπολιτευτούν την Κυβέρνηση με μια τακτική που αποδοκιμάζει σύσσωμη η ζώσα και ενεργή κοινωνία: Τη βύθιση της πολιτικής ζωής σε ένα βούρκο, στην τοξικότητα και την μετάθεση της ατζέντας σε θέματα μακριά από την καθημερινότητα των πολιτών και της πρώτης προτεραιότητας και σημασίας ζητήματα για την Πατρίδα.
Η πρώτη τους στόχευση έχει να κάνει με την υπόθεση των λογισμικών παρακολούθησης και τη λειτουργία της ΕΥΠ σχετικά με τις επισυνδέσεις των τηλεπικοινωνιών. H Κυβέρνηση, από τον περασμένο Αύγουστο κιόλας, έχει αναλάβει δραστικές πολιτικές, αλλά και νομοθετικές πρωτοβουλίες για τη ριζική αντιμετώπιση τόσο των λογισμικών παρακολούθησης, όσο και των συστημικών προβλημάτων στη λειτουργία της ΕΥΠ. Η ελληνική Δικαιοσύνη προχωρά στη διερεύνηση της κατάστασης, συμπεριλαμβανομένης και της περιόδου διακυβέρνησης από τον ΣΥΡΙΖΑ, με την αμέριστη όλων των κρατικών Αρχών, ώστε να διαλευκανθεί κάθε πτυχή, ακόμη και το εάν στο εσωτερικό της ΕΥΠ αναπτύχθηκαν δραστηριότητες εκτός πλαισίου. Θυμίζω, άλλωστε, ότι αυτή ήταν η στάση μας από την πρώτη στιγμή. Θεσμική αντιμετώπιση και άμεσες αποφάσεις, όπως για παράδειγμα η αντικατάσταση της διοίκησης της ΕΥΠ από τον περασμένο Αύγουστο.
Κομβικό σκέλος της υπόθεσης αυτής είναι και η ύπαρξη υπόγειων ρυπαρών δικτύων, τα οποία συνεργάζονται με συγκεκριμένα Μέσα, διοχετευοντας τους υλικό που μένει να αποδειχθεί ο βαθμός αληθείας του. Ο σκοπός αυτών των κυκλωμάτων είναι η μετατροπή της δημόσιας ζωής σε βούρκο και η επιστροφή σε αλήστου μνήμης εποχές, όταν η πολιτική ατζέντα στην Ελλάδα καθοριζόταν από “κασέτες”.
Η αλλαγή στην ηγεσία της ΕΥΠ και η ψήφιση μιας σύγχρονης νομοθεσίας αποσκοπούν στο να θεραπεύσουν πληγές του παρελθόντος και να ενισχύσουν την Υπηρεσία στην επιτέλεση του κρίσιμου εθνικού της ρόλου. Η Ελληνική Δημοκρατία διαθέτει θεσμούς, διαθέτει νόμους και αρχές και θα φωτίσουν -οι νόμοι, οι θεσμοί και οι αρχές αυτές- κάθε πτυχή της υπόθεσης αυτής. Και είναι τουλάχιστον ειρωνικό να φαίνεται ότι κόπτεται για τη διαφάνεια και την ηθική στην πολιτική, ο ΣΥΡΙΖΑ, την ώρα που, σύμφωνα με πληροφορίες, ο πρώην διοικητής της ΕΥΠ, ο κ. Ρουμπάτης, σε πλήρη γνώση του κ. Τσίπρα, φέρεται να διαπραγματευόταν, στο διάστημα 2016-2019, την αγορά λογισμικών παρακολούθησης, προχωρώντας και σε δοκιμή του Pegasus, αυτού του λογισμικού παρακολούθησης, σε ελληνικά τηλέφωνα. Συνεργάζονταν, μάλιστα, και με πρόσωπα που φέρεται, σύμφωνα με άλλα δημοσιεύματα, να έχουν εμπλοκή και στην υπόθεση του Predator. Επίσης, ενώ από το 2017 είχε εντοπιστεί η λειτουργία του Pegasus στην Ελλάδα, λίγες μέρες πριν από τις εκλογές του 2019, ο ΣΥΡΙΖΑ αποποινικοποίησε την κατοχή, τη διάθεση και την εμπορία του. Τελικά, όπως αποδεικνύεται και εδώ, η υποκρισία έχει πρόσωπο.
Από την άλλη, ο αρχηγός του ΠΑΣΟΚ, ο κ. Ανδρουλάκης, αντιδρώντας σπασμωδικά και με εκνευρισμό στην υπόθεση της κας Καϊλή, προέβη σε μια κωμικοτραγική απόπειρα μετάθεσης ευθυνών.
Με πολιτικό θράσος που ξεπερνά κάθε όριο, ο κ. Ανδρουλάκης επιχείρησε να μεταθέσει ένα ηθικό, πολιτικό και νομικό ζήτημα που αφορά ένα στέλεχος της παράταξής του, στη Νέα Δημοκρατία. Είναι αδιανόητο να υποστηρίζει ότι η κα Εύα Καϊλή, μια ευρωβουλευτής του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, δεν βαρύνει -με την όποια ηθική, πολιτική ή νομική διάσταση- το χώρο από τον οποίον προέρχεται και την ομάδα των Ευρωσοσιαλιστών, αλλά βαρύνει τη Νέα Δημοκρατία!
Η υπόθεση της κας Καϊλή είναι στα χέρια της Δικαιοσύνης και την τελική της κατάληξη δεν την προδικάζουμε. Εκείνο όμως που όλοι γνωρίζουμε είναι ότι υπήρξε επί πολλά χρόνια συνδεδεμένη πολιτικά με τον κ. Ανδρουλάκη. Συνεργάζονται τουλάχιστον από το 2014, οπότε εξελέγησαν κι οι δυο τους ευρωβουλευτές, και υπήρξαν στενοί πολιτικοί φίλοι. Συμπορεύτηκαν ακόμη και στο εσωκομματικό πεδίο, όταν ο Νίκος Ανδρουλάκης είχε διεκδικήσει στο παρελθόν την ηγεσία του ΠΑΣΟΚ απέναντι στην αείμνηστη Φώφη Γεννηματά. Κατανοούμε τη δύσκολη θέση του Προέδρου του ΠΑΣΟΚ-ΚΙΝΑΛ, αλλά η λύση στο πρόβλημά του δεν είναι αυτού του είδους η υποκρισία και οι κωμικοτραγικές, όπως είπα και προηγουμένως διαπιστώσεις, οι κωμικοτραγικοί αυτού του τύπου ισχυρισμοί και κυρίως η επιλογή του να διαγράφει παλαιότερες αναρτήσεις του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
Παρά την απέλπιδα προσπάθεια του ΠΑΣΟΚ και του ΣΥΡΙΖΑ να αποσπάσουν την προσοχή της κοινωνίας από τα ουσιαστικά και να καλύψουν τα δομικά τους προβλήματα, αλλά και τις ανεπάρκειές τους, η Ελλάδα δεν θα γυρίσει πολιτικά στον προηγούμενο αιώνα, δεν θα ανακοπεί η πορεία προόδου και αναβάθμισης της Πατρίδας μας.
Το συλλογικό και το πατριωτικό δεν θα υποταχθούν σε καμία επιδίωξη άλλου είδους, από όπου κι αν αυτή η επιδίωξη προέρχεται.
Η κοινωνία γνωρίζει πως ήταν η χώρα το 2019, γνωρίζει επίσης πώς θα την παραδώσει η Νέα Δημοκρατία στις εκλογές του 2023, ζητώντας ταυτόχρονα από τους πολίτες μια νέα θητεία.
Πραγματώσαμε σχεδόν στο σύνολό τους όσα υποσχεθήκαμε και διαχειριστήκαμε επιτυχώς τις τεράστιες, τις πρωτοφανείς διεθνείς και εισαγόμενες κρίσεις. Ό,τι πετύχαμε, το πετύχαμε με την κοινωνία στο πλευρό μας, αλλά κοινοβουλευτικά σχεδόν αποκλειστικά μόνοι μας, αφού στα μείζονα δεν βρήκαμε από πουθενά κοινοβουλευτική συμπαράσταση. Ξέρουμε πού είναι τα προβλήματα και σκύβουμε πάνω σε αυτά. Γιατί πίσω από τα προβλήματα βλέπουμε πρόσωπα και ζωές και νοιαζόμαστε για όλους συνολικά και για κάθε άτομο ξεχωριστά.
Για τον Προϋπολογισμό του 2023
Ξεκινά αύριο, Τρίτη, στην Ολομέλεια της Βουλής -και θα ολοκληρωθεί το Σάββατο με τη σχετική ψηφοφορία- η συζήτηση για τον Προϋπολογισμό του 2023. Μια συζήτηση που αναδεικνύει αφενός τη διαφορά ανάμεσα στο 2019 και στο σήμερα και αφετέρου την προοπτική που επιφυλάσσει για τον τόπο η συνέχεια, η συνέπεια και η σταθερότητα.
Αναδεικνύει, επίσης, την απόσταση ανάμεσα στην Ελλάδα του ευρωπαϊκού περιθωρίου και την Ελλάδα που πρωταγωνιστεί στην Ευρώπη. Την Ελλάδα της αύξησης των αβάσταχτων φόρων και της μείωσης των συντάξεων, και την Ελλάδα που μειώνει φόρους και αυξάνει μισθούς, την Ελλάδα που αυξάνει συντάξεις, περιορίζοντας παράλληλα και την ανεργία. Αναδεικνύει τη διαφορά ανάμεσα στην Ελλάδα της μπλόφας και της αυταπάτης και την Ελλάδα που γίνεται πιο ισχυρή, οικονομικά, γεωπολιτικά και στρατιωτικά. Την Ελλάδα που -παρά την παγκόσμια αβεβαιότητα- εμπνέει αισιοδοξία και εθνική αυτοπεποίθηση.
Την ισχυρή και ευυπόληπτη Ελλάδα, που αποπνέει αισιοδοξία και δυναμισμό, χαρακτηριστικά που θα εκδηλωθούν απρόσκοπτα και μετά το τέλος των κρίσεων. Την Ελλάδα της κοινωνικής αλληλεγγύης και της μέριμνας για όλους. Την Ελλάδα της κοινωνικής ανανέωσης και της υπέρβασης των αναχρονιστικών νοοτροπιών και πρακτικών που μας καθήλωσαν για δεκαετίες.
Ο Προϋπολογισμός του 2023 είναι ο πρώτος που συζητείται εκτός του μνημονιακού περιβάλλοντος, αλλά και εκτός του πλαισίου της ενισχυμένης εποπτείας. Αποτυπώνει τη σταθερή αναπτυξιακή πορεία της χώρας μας -που εκτιμάται σε ρυθμό τριπλάσιο του μέσου όρου της Ευρωζώνης- και αναδεικνύει την ανάγκη συνέπειας, της συνέχειας και της σταθερότητας. Χαρακτηρίζεται από δημοσιονομική υπευθυνότητα, αναπτυξιακή στόχευση, αλλά και κοινωνική ευαισθησία. Προβλέπει ανάμεσα στα άλλα:
-Πιστώσεις για την επιδότηση λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος.
-Αύξηση κοντά στο 8% στις αποδοχές 2.500.000 συνταξιούχων, για πρώτη φορά ύστερα από 12 χρόνια.
-Μόνιμη κατάργηση της ειδικής εισφοράς αλληλεγγύης για όλους.
-Διατήρηση σε μόνιμη βάση της μείωσης κατά τρεις ποσοστιαίες μονάδες των ασφαλιστικών εισφορών των μισθωτών του ιδιωτικού τομέα.
-Αύξηση του κατώτατου μισθού, η τρίτη μέσα σε ένα σύντομο χρονικό διάστημα.
-Αντιμετώπιση του αυξημένου κόστους στέγασης, κυρίως για τους νέους ανθρώπους.
-Επέκταση του επιδόματος μητρότητας στον ιδιωτικό τομέα από τους 6 στους 9 μήνες.
-Αναμόρφωση του ειδικού μισθολογίου των ιατρών του Ε.Σ.Υ. με αυξησεις μισθων και επιδομάτων.
-Μισθολογικές παρεμβάσεις για τη στήριξη των στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων.
Η πορεία της Ελλάδας προς τα εμπρός, η πορεία προς την αναβάθμιση και την οριστική υπέρβαση των παθογενειών που γέννησε η περίοδος των μνημονίων είναι συνυφασμένη με την συνέχιση μιας τέτοιας ατζέντας. Είναι συνυφασμένη με μια Κυβέρνηση που να μπορεί να την υποστηρίξει την ατζέντα αυτή χωρίς δισταγμούς, χωρίς αναποφασιστικότητα και χωρίς καθυστερήσεις.
Έκτακτη επιχορήγηση των Α.Ε.Ι.
Για την κάλυψη του αυξημένου ενεργειακού κόστους των Ανώτατων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων, που οφείλεται στην ενεργειακή κρίση, καθώς και άλλων λειτουργικών δαπανών η Υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων, η κα Κεραμέως, υπέγραψε έκτακτη επιχορήγηση των Α.Ε.Ι. που φτάνει στα 31,5 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 10 εκατ. ευρώ συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.
Σημειώνεται ότι η τακτική επιχορήγηση των Α.Ε.Ι. που καλύπτει, κυρίως, δαπάνες λειτουργίας, σίτισης, στέγασης και εντεταλμένων διδασκόντων, ανέρχεται για το 2022 σε 236 εκατ. ευρώ, αυξημένη κατά 44 εκατ. σε σχέση σε σχέση με το 2019.
-Επιπλέον, η επιχορήγηση για τη στήριξη της στέγασης των φοιτητών ξεπερνά φέτος τα 70 εκατ.. Υπενθυμίζεται ότι το φοιτητικό επίδομα -που εξήγγειλε ο Πρωθυπουργός στην Δ.Ε.Θ.- είναι προσαυξημένο για όλους τους δικαιούχους, από τα 1.000 στα 1.500 ευρώ, ενώ υπάρχει και αύξηση στα 2.000 ευρώ, εάν δύο φοιτητές επιλέξουν να συγκατοικήσουν.
Η Κυβέρνησή μας βοηθάει έμπρακτα και ενισχυμένα το δημόσιο Πανεπιστήμιο, διότι εκτιμά το έργο του, την προσφορά του, προφανώς την αναγκαιότητά του, γιατί εκτιμά ότι είναι το όχημα τόσο για την πρόοδο της χώρας συνολικά, όσο και της νεολαίας της. Επενδύουμε στη νεολαία, εξασφαλίζοντας τις ποιοτικότερες συνθήκες φοίτησης.
Για τη Σύνοδο των Υπουργών Ενέργειας
Αύριο, Τρίτη, συνεδριάζει για άλλη μια φορά το Συμβούλιο Υπουργών Ενέργειας της Ε.Ε. με αντικείμενο την ενεργειακή κρίση που πλήττει την ήπειρο μας, αλλά και ολόκληρο τον πλανήτη και φυσικά τη λήψη μέτρων για την αντιμετώπισή της.
Στόχος -όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, την Παρασκευή στη Σύνοδο Κορυφής EUMED-9 των χωρών του Ευρωπαϊκού Νότου- είναι μία συμφωνία που θα αφορά και τους τρεις κανονισμούς, οι οποίοι βρίσκονται εδώ και αρκετό καιρό υπό συζήτηση. Αφορά δηλαδή τα ζητήματα της ενεργειακής αλληλεγγύης και τα ζητήματα της απλοποίησης των διαδικασιών έγκρισης για τοποθέτηση νέων Ανανεώσιμων Πηγών Ενέργειας και, το σημαντικότερο φυσικά, το μηχανισμό διόρθωσης των τιμών φυσικού αερίου, την επιβολή, δηλαδή, πλαφόν στην χονδρική τιμή.
Σε κάθε περίπτωση -όπως τόνισε ο Πρωθυπουργός- η Ελλάδα θα εξακολουθεί να είναι ένας πάροχος ενεργειακής ασφάλειας για τις χώρες που συνορεύουν με αυτήν. Η χώρα μας, δημιουργώντας εδώ και καιρό τις κατάλληλες υποδομές, μετεξελίσσεται ήδη σε ενεργειακό κόμβο, ενώ παράλληλα, προχωράει με πολύ μεγάλη ταχύτητα σε νέες έρευνες υδρογονανθράκων, νοτιοδυτικά της Κρήτης και νοτιοδυτικά της Πελοποννήσου. Χάρη στις πρωτοβουλίες της Κυβέρνησης και του Πρωθυπουργού, η Ελλάδα βγαίνει μπροστά για να μετατρέψει και σε αυτό το κομμάτι -της ενέργειας- την κρίση σε ευκαιρία. Αναβαθμίζει το ρόλο της και διασφαλίζει μια νέα προοπτική.
Η Ελλάδα πρωτοπορεί και σε αυτόν τον τομέα, καθώς βρισκόμαστε ένα βήμα μπροστά από τις εξελίξεις, προλαμβάνοντας τους κινδύνους και παράγοντας λύσεις στα πολλαπλά όχι μόνο δικά μας, αλλά και παγκόσμια και περιφερειακά αδιέξοδα.
Νομοσχέδιο για τη στεγαστική πολιτική
Η Κυβέρνηση συνεχίζει τις μεταρρυθμίσεις που στόχο έχουν την αντιμετώπιση κοινωνικών προβλημάτων μείζονος σημασίας για τους Έλληνες πολίτες. Στο πλαίσιο αυτό -και αφού ολοκληρώθηκε η δημόσια διαβούλευση- κατατέθηκε στη Βουλή το νομοσχέδιο «Σπίτι μου – στεγαστική πολιτική για τους νέους, αξιοποίηση της δημόσιας περιουσίας για κοινωνική κατοικία».
Πρόκειται για μια σημαντική μεταρρύθμιση που δρομολογεί τη νέα στεγαστική πολιτική, την οποία έχει εξαγγείλει από τον περασμένο Σεπτέμβριο ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, στη Δ.Ε.Θ.. Επιδιώκει, μεταξύ των άλλων, να συμβάλει στην αντιμετώπιση του δημογραφικού προβλήματος, διευκολύνοντας τα νέα ζευγάρια και τους νέους συνολικότερα στο ξεκίνημα της ζωής τους. Το Δημογραφικό, που επανειλημμένα έχουμε τονίσει, ότι η λύση του είναι όρος επιβίωσης για την Πατρίδα. Δεν είναι απλώς προτεραιότητα.
Στόχος του νομοσχεδίου είναι η εξασφάλιση προσιτής κατοικίας υψηλών ποιοτικών προδιαγραφών κυρίως για νέους και ευάλωτες ομάδες. Το νομοσχέδιο προσβλέπει στην αξιοποίηση της περιουσίας του Δημοσίου, την αναβάθμιση ιδιωτικών κατοικιών, την αύξηση της προσφοράς στην αγορά μισθώσεων, την αύξηση της οικονομικής και οικοδομικής δραστηριότητας. Θεσπίζονται συγκεκριμένα ρυθμίσεις που αφορούν τις δράσεις στεγαστικής πολιτικής του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, και οι ρυθμίσεις αυτές αναπτύσσονται σε τέσσερις άξονες:
-Πρώτον: Το πρόγραμμα «Σπίτι μου» για την χορήγηση χαμηλότοκων ή άτοκων δανείων για την απόκτηση πρώτης κατοικίας. Δικαιούχοι είναι άτομα ηλικίας 25-39 ετών, με ετήσιο εισόδημα από 10.000 ευρώ έως το όριο που προβλέπεται για τη χορήγηση επιδόματος θέρμανσης, οι οποίοι δεν διαθέτουν φυσικά κάποιο ακίνητο για να χρησιμοποιήσουν ως πρώτη κατοικία τους.
Το δάνειο χρηματοδοτείται κατά 75% από τη ΔΥΠΑ. Για τρίτεκνους ή πολύτεκνους το δάνειο θα είναι άτοκο.
-Δεύτερο: Το πρόγραμμα «Κοινωνική Αντιπαροχή» που συνίσταται στην αξιοποίηση ακινήτων του Δημοσίου για εξασφάλιση ποιοτικής κατοικίας με χαμηλό ενοίκιο. Αφορά στη Σύμπραξη φορέων της Γενικής Κυβέρνησης, με ιδιώτες αναδόχους, κατά την οποία ο ανάδοχος ανεγείρει με δικές του δαπάνες κτίριο, επί αδόμητου ακινήτου που έχει ο φορέας, με αντάλλαγμα την εκμετάλλευση για ορισμένο χρονικό διάστημα του ακινήτου και την παράλληλη υποχρέωσή του να εκμισθώνει μέρος αυτού σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές προκαθορισμένου μισθώματος σε δικαιούχους.
-Τρίτον: Το πρόγραμμα «Κάλυψη» για τη μίσθωση ιδιωτικών κατοικιών για τρία έτη και την διάθεσή του σε ωφελούμενους νέους ηλικίας 25-39 ετών δικαιούχων του ελάχιστου εγγυημένου εισοδήματος. Αφορά στη μίσθωση από το Δημόσιο ιδιωτικών κατοικιών που συμμετείχαν το προηγούμενο διάστημα στο πρόγραμμα «Εστία» για τη στέγαση μεταναστών.
-Και τέταρτο: Τη δράση «Ανακαινίζω – Νοικιάζω» μέσω της οποίας επιδοτείται η ανακαίνιση ιδιωτικών κατοικιών προκειμένου να διατεθούν στη συνέχεια για μίσθωση. Προβλέπει τη συμμετοχή ιδιοκτητών κατοικιών με ετήσιο εισόδημα έως 40.000 ευρώ και ακίνητη περιουσία έως 300.000 ευρώ. Η επιδότηση μπορεί να φτάνει έως 10.000 ευρώ, και να καλύπτει το 40% της δαπάνης.
Όπως αποδεικνύεται από το νομοσχέδιο αυτό, συνεπείς στα όσα εξαγγέλουμε, η Κυβέρνηση προχωρά με καινοτόμες πρακτικές και με ευκολοφάρμοστες λύσεις. Προσφέρουμε ουσιαστική στήριξη στη νέα γενιά σε ένα από τα βασικά, από τα μεγάλα ζητούμενά της, την εξασφάλιση στέγης. Με κατανόηση των αναγκών και με επαγγελματική διαχείριση προσπαθούμε να σταθούμε στο πλευρό τους.