ΤΑ ΤΡΑΙΝΑ ΠΟΥ ΦΕΥΓΟΥΝ κ Μιχάλη Παπαδόπουλε ευκαιρίες μας παίρνουνε

Ευκαιρίες που κλαίνε ποια μοίρα τις μοίρανε! (λέει ο εξαίρετος στίχος των στιχουργών Βαγγέλη Γκούφα και Βασίλη Ανδρεόπουλου), όμως εδώ και χρόνια τα τραίνα έχουν ήδη φύγει από την Πτολεμαΐδα / Εορδαία παρά τα όσα πρόσφατα σε συνέντευξη του ότι επιστρέφουν μας λέει ο κ.Υφυπουργός Μ. Παπαδόπουλος.

Ο δε τίτλος της συνέντευξης «Μιχάλης Παπαδόπουλος στο mononews: Η Ελλάδα μπορεί και οφείλει να γίνει ένα διεθνές κέντρο Logistics με πρωταγωνιστή το σιδηρόδρομο». https://www.mononews.gr/business/michalis-papadopoulos-sto-mononews-i-ellada-bori-ke-ofili-na-gini-ena-diethnes-kentro-logistics-me-protagonisti-to-sidirodromo

Έγιναν άπειρες προσπάθειες, άγονες κατά βάση ή καλύτερα κατ’ ολοκληρία.

Το κίνημα που δημιουργήθηκε με την επονομασία «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ» πήγε κόντρα στο κατεστημένο, τη νοσηρότητα και την διαχρονική υποτακτικότητα της πόλης αλλά και της περιοχής σε παγιωμένα ειδικά αντικειμενικά συμφέροντα άλλης γείτονος πόλης. Ήταν η πρώτη φορά που τέθηκε ανοιχτά και κινηματικά αυτό το ζήτημα στη Δημόσια διαβούλευση.

Πατήσαμε επάνω σε μια τεχνοκρατική πρόταση του συντοπίτη μας Σωτηρόπουλου Βασιλείου και που αφορά αυτό ακριβώς που διατυμπανίζει καιρό τώρα ο κ. Μ. Παπαδόπουλος, «την ανάπτυξη και εκσυγχρονισμό του σιδηροδρομικού δικτύου της περιοχής» και που με την υλοποίηση του θα ανακόψει όλη αυτή την οικονομική παρακμή και τον δημογραφικό μαρασμό της ευρύτερης περιοχής μας.

Μετά από πολλαπλά τηλεφώνημα και μια προσωπική επαφή μαζί σας κ. Μ. Παπαδόπουλε αλλά και με επιστολές που σας έχουμε αποστείλει, δεν υπήρξε κάτι συγκεκριμένο.

Το γνωρίζετε, όπως και όλοι μας, ότι η Εορδαία σας χάρισε τη Βουλευτική έδρα. Δεν ζητάμε χάρες, ούτε να στραφείτε σε συμφέροντα μιας άλλης επιμέρους περιοχής της Δυτικής Μακεδονίας. Την αντικειμενική ανάλυση των γεγονότων επισημαίνουμε, και την ορθή κρίση, από την όποια θα προκύψει και η βούληση του κεντρικού κράτους, από πού θα διέλθει η συγκεκριμένη σιδηροδρομική γραμμή. Εξ’ άλλου αυτή ήταν και η ουσιαστική απάντηση που έχουμε πάρει από την Ευρωπαία Επίτροπο κυρία Ελίζα Φερέϊρα.

Αυτό αναζητούμε, για αυτό αγωνιζόμαστε, οι ακραίοι τοπικισμοί και τοπάρχες είναι αλλού, και όχι σε εμάς που προέχει ο ορθολογισμός και η αντικειμενικότητα.

Υπάρχει η πρόταση, υπάρχει ο χάρτης, τα δεδομένα δεν αμφισβητούνται, γιατί δεν ανοίγετε το θέμα;;;;

Για σιωπάτε;

Στις προκλήσεις των καιρών οφείλουμε να είμαστε μπροστά, με γνώμονα το Εθνικό συμφέρον και όχι τις μικροπολιτικές πιέσεις και τα συμφέροντα των τοπαρχών.

Καλές ασφαλώς είναι οι νταντάδες της γειτονιάς αλλά δεν αναπληρώνουν την ΔΕΗ.

Η Πτολεμαΐδα, η Εορδαία, η Δυτική Μακεδονία χρειάζονται το δρόμο της εισόδου στη νέα βιομηχανική εποχή.

Υπάρχουν:

— τα ορυχεία.

— οι υποδομές της ΔΕΗ.

— η ΑΕΒΑΛ με 1.707 στρέμματα που (τα 506 στρέμματα καταλαμβάνει το ΒΙΟ.ΠΑ. Πτολεμαΐδας για το οποίο επίσης αναφέρεστε τακτικά.

— υπάρχει η πρωτοπόρος Πανευρωπαϊκά Αγροτική παράγωγη των χωριών της Εορδαίας.

—- υπάρχουν πανεπιστημιακά τμήματα.

—- υπάρχει η ναυαρχίδα της Δυτικής Μακεδονίας ΤΟ ΜΠΟΔΟΣΑΚΕΙΟ.

Λείπει το τραίνο που θα τα συνδέσει όλα αυτά.

Α ναι!!!

Λείπει και ο Υφυπουργός Μεταφορών, νομίζουμε ονομάζεται Μιχάλης Παπαδόπουλος.

Όμως θέλουμε να είμαστε δίκαιοι: Στις τελευταίες εκλογές, εκτός του κ. Μ. Παπαδόπουλου (σημερινού Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών) η περιοχή στήριξε και εξέλεξε επίσης βουλευτή την κ. Βρυζίδου, την εκλεγείσα τρείς φορές δήμαρχο στην περιοχή, αλήθεια την έκανε για το θέμα;;; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΤΙΠΟΤΑ, παρά τις κατ’ ιδίαν διαβεβαιώσεις προς μέλη της «ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ» πως θα στηρίξει την πρόταση μας, δηλαδή την πρόταση Σωτηρόπουλου.

Βουλευτικές αοριστολογίες τύπου Μαυρογυαλούρου δεν σας

ταιριάζουν κ. Βρυζίδου, εκτός και αν θέλετε να πατάτε σε δύο βάρκες (σε αυτήν της καταγωγής σας της Εορδαίας, και αυτήν που διαμένετε αυτήν της Κοζάνης).

Για τους άλλους δύο κυβερνητικούς βουλευτές τον κ. Αμανατίδη και τον κ. Κωνσταντινίδη, παρά το γεγονός πως ο 2ος (Κωνσταντινίδης) μετά τις αποτυχημένες του εκλογικές μάχες, χρειάστηκε τις πάρα πολλές ψήφους στήριξης της επαρχίας Εορδαίας για να εκλεγεί 1ος επιτέλους βουλευτής, κανένα ενδιαφέρον δεν έδειξε για το θέμα. Για τον δε άλλον (Αμανατίδη) είναι γνωστή η στάση του για το θέμα είναι εντελώς αντίθετος και εκφραστής των απόψεων της Κοζάνης.

Τέλος οφείλουμε και δημοσίως να ευχαριστήσουμε τον πρόεδρο της Ελληνικής Λύσης για το θέμα κ. Βελόπουλο όπως και τον βουλευτή του ίδιου κόμματος κ. Χήτα, για το ενδιαφέρον τους για την περιοχή και ειδικά με δυο ερωτήσεις τους για την σιδηροδρομική γραμμή προς τον Υπουργό Υποδομών και Μεταφορών κ. Καραμανλή.

Η κοινωνία της Πτολεμαΐδας και της Εορδαίας πρέπει να γνωρίζουν όλα αυτά πριν πάνε στις επερχόμενες κάλπες.

Οφείλουν να γνωρίζουν την αλήθεια, η οποία δυστυχώς για κάποιους δεν κρύβεται.

Επισυνάπτουμε τον σχετικό χάρτη της πρότασης μας (πρόταση Σωτηρόπουλου) για την ανάπτυξη της σιδηροδρομικής γραμμής στην Δυτική Μακεδονία.

ΣΥΝΤΟΝΙΣΤΙΚΟ ΟΡΓΑΝΟ ΤΗΣ ΠΡΩΤΟΒΟΥΛΙΑΣ ΠΟΛΙΤΩΝ ΠΤΟΛΕΜΑΪΔΑΣ / ΕΟΡΔΑΙΑΣ  ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΠΤΥΞΗ

Προηγούμενο άρθροΠρόγραμμα του Πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη για αύριο, Τρίτη 3 Μαΐου
Επόμενο άρθροΘα ζήσουμε τις περσινές καταστάσεις με τις φωτιές, δεν είμαστε έτοιμοι. Καμπανάκι από τον πρόεδρο της ΟΣΕΑΔΕ