Προσωρινές κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στο οδικό δίκτυο της Π.Ε. Ημαθίας

Ο ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ ΗΜΑΘΙΑΣ

Αποβλέποντας στην ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή της οδικής κυκλοφορίας, την πρόληψη των τροχαίων ατυχημάτων, την εξυπηρέτηση και ασφάλεια του κοινού, κατά τη διάρκεια εργασιών διαγράμμισης του οδικού δικτύου της Π.Ε. Ημαθίας

Α Π Ο Φ Α Σ Ι Ζ Ο Υ Μ Ε

Άρθρο 1ο

Την στένωση της λωρίδας κυκλοφορίας οχημάτων, κατά την διάρκεια διαγράμμισης οριζόντιας σήμανσης (αξονικής γραμμής), σε αμφότερα ρεύματα κυκλοφορίας, από το μέσο των οδών προς τις οριογραμμές αυτών, στην:

α) Ε.Ο.4 της Π.Ε. Ημαθίας, στο τμήμα Αλεξάνδρεια-Βέροια από Χ.Θ. 49+300 (κόμβος
Αλεξάνδρειας – Διασταύρωση με ΠΕΟ1 Θεσ/νίκης- όρια Ν. Πιερίας μέσω Χαλκηδόνας με αρχή χιλιομέτρησης Χ.Θ. 0+000 την πόλη της Θεσσαλονίκης) έως Χ.Θ. 66+500 (γέφυραΤ66),

β) Ε.Ο. 4 της Π.Ε. Ημαθίας, από την Χ.Θ. 66+500 (γέφυρα Τ66) έως τη Χ.Θ. 73+300 (συμβολή των οδών Θεσσαλονίκης με Λ. Στρατού) και

γ) Ε.Ο. 4 της Π.Ε. Ημαθίας, στο τμήμα Βέροια – Καστανιά όρια Ν. Κοζάνης από Χ.Θ 0+000
(συμβολή Ε.Ο. 4 με την οδό Πιερίων) έως τη Χ.Θ. 24+000 όρια Ν. Κοζάνης.

δ) Π.Ε.Ο. 1 της Π.Ε. Ημαθίας, στο τμήμα όρια Ν. Θεσσαλονίκης – Αλεξάνδρεια – Κυψέλη – όρια με Ν. Πιερίας από Χ.Θ. 39+600 έως Χ.Θ. 61+500.

Άρθρο 2ο

Α. Ανωτέρω κυκλοφοριακές ρυθμίσεις θα εφαρμοσθούν από την ανατολή έως τη δύση του
ηλίου, έκαστης ημέρας, από την Τετάρτη 10-02-2021 έως και την Παρασκευή 12-02-2021.

Β. Σε κάθε περίπτωση, η κυκλοφορία θα διεξάγεται από το εναπομείναν πλάτος της κάθε λωρίδας κυκλοφορίας, με ελάχιστο πλάτος έκαστης λωρίδας τουλάχιστον 2,50m, για όλο το τμήμα των οδών που θα διεξάγονται οι εργασίες. Σε καμία περίπτωση, δε θα διακοπεί η κυκλοφορία των οχημάτων στις εν λόγω οδούς.

Γ. Κατά τη διάρκεια των ανωτέρω κυκλοφοριακών ρυθμίσεων, θα εφαρμόζεται εγκεκριμένη
μελέτη εργοταξιακής σήμανσης και επιπλέον η σήμανση που θα εφαρμοσθεί θα είναι βασισμένη στο σχέδιο 9 «Σήμανση εργασιών διαγράμμισης αξονικής (συνεχής ή διακεκομμένη) σε οδό διπλής κατεύθυνσης για όριο ταχύτητας έως 90km/h της εγκεκριμένης μελέτης και στο Σχετικό τυπικό Σχέδιο των γερμανικών οδηγιών RSA 1995 – Σχέδιο C11/4 (μικρής διάρκειας).

Δ. Το μηχάνημα διαγράμμισης θα φέρει αναλάμποντα βέλη εμπρός και πίσω και οι εργασίες
διαγράμμισης αξονικής γραμμής (συνεχής ή διακεκομμένη) θα γίνονται χωρίς την διακοπή της κίνησής του.

Διαβάστε όλη την απόφαση εδώ

Προηγούμενο άρθροΔήλωση  Κυριάκου Μητσοτάκη μετά τη συνάντησή του με τον Πρόεδρο της Κυπριακής Δημοκρατίας στη Λευκωσία
Επόμενο άρθροΔηλώσεις  Κυριάκου Μητσοτάκη μετά τη συνάντησή του με τον Πρωθυπουργό του Ισραήλ στην Ιερουσαλήμ