Επενδύσεις από την εταιρεία ΠΕΝΤΕ για τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων «Γαλαξίας»

Νέες επενδύσεις που θα ξεπεράσουν τα 40 εκατ. ευρώ σχεδιάζει την επόμενη διετία η εταιρεία ΠΕΝΤΕ ΑΕ που διατηρεί τα σούπερ μάρκετ «Γαλαξίας» προκειμένου να δημιουργήσει  δέκα νέα καταστήματα, εκ των οποίων τα ένα θα είναι μικρό εμπορικό κέντρο (mini mall).

Στόχος της διοίκησης είναι να αναπτύξει το δίκτυο καταστημάτων της σε περισσότερες περιοχές της χώρας όπου δεν διαθέτει σήμερα παρουσία και να αυξήσει την επισκεψιμότητα του δικτύου της μέσα από την προσέγγιση νεότερων σε ηλικία καταναλωτών.

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία προχωρά στο λανσάρισμα, από τις αρχές του επόμενου μήνα, μίας καινοτόμας κάρτας πιστότητας η οποία θα αναβαθμίσει την αγοραστική εμπειρία των καταναλωτών με εξατομικευμένες προσφορές.

Όπως υπογράμμισε σήμερα ο διευθύνων σύμβουλος της ΠΕΝΤΕ ΑΕ Παναγιώτης Πουρσανίδης, στο πλαίσιο εκδήλωσης για την παρουσίαση της νέας κάρτας πιστότητας, η εταιρεία επιδιώκει να αναπτυχθεί και να εκμεταλλευτεί την ανάκαμψη της οικονομίας και την τόνωση της ψυχολογίας των καταναλωτών ύστερα από μια μακρά περίοδο κάμψης της κατανάλωσης.

Αναφορικά με τις επενδύσεις για τη διεύρυνση του δικτύου καταστημάτων,  ο κ. Πουρσανίδης ανέφερε ότι η εταιρεία η οποία ιδρύθηκε το 1971, σήμερα αριθμεί 160 καταστήματα σε όλη την Ελλάδα με πολλές χιλιάδες τετραγωνικά μέτρα, το 80% των οποίων είναι ιδιόκτητα. Ο προγραμματισμός ανάπτυξης της εταιρείας μέχρι το 2021 προβλέπει να δημιουργηθούν δέκα ακόμα ιδιόκτητα καταστήματα, ένα εκ των οποίων θα είναι ένα μικρό εμπορικό με περισσότερα από 40 καταστήματα, θα έχει έκταση 12.000 τ.μ. σε ένα οικόπεδο 40 στρεμμάτων. Η επένδυση για το μικρό εμπορικό θα ανέλθει στα 30-32 εκατ. ευρώ και θα χρηματοδοτηθεί με ίδια κεφάλαια ενώ στόχος είναι να είναι έτοιμο το καλοκαίρι του 2021, χρονιά που συμπίπτει με την ολοκλήρωση 50 χρόνων λειτουργίας της εταιρείας.

Όσον αφορά στα υπόλοιπα εννέα καταστήματα, δύο έχουν ήδη ξεκινήσει να κατασκευάζονται και δύο ακόμα  βρίσκονται σε φάση αδειοδότησης. Τα νέα καταστήματα θα λειτουργήσουν σε περιοχές όπου η εταιρεία δεν έχει μέχρι σήμερα παρουσία. «Θέλουμε να έχουμε σωστή διασπορά καταστημάτων σε όλη της Ελλάδα» ανέφερε ο κ. Πουρσανίδης.

Σχετικά με την κάρτα πιστότητας, ο κ. Πουρσανίδης τόνισε ότι η εταιρεία επένδυσε για το όλο project περίπου 200.000 ευρώ και αποτελεί νέα καινοτόμα υπηρεσία που θα προσφέρεται στους πελάτες. Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία, η εταιρεία κάνει «άνοιγμα» στη νέα γενιά και κυρίως στις ηλικίες κάτω των 35 ετών στις οποίες σήμερα υστερεί. «Είναι μία επένδυση μακροπρόθεσμου χαρακτήρα και θέλουμε να απευθυνθούμε στη νέα γενιά που είναι εξοικειωμένη με την τεχνολογία» τόνισε  κ. Πουρσανίδης.

Ιδιαίτερη αναφορά έκανε στην πορεία των πωλήσεων λέγοντας ότι η φετινή χρονιά πάει καλύτερα από την περυσινή και εκτίμησε ότι θα κλείσει οριακά πάνω σε σχέση με πέρυσι. Επίσης, διευκρίνισε ότι η κάμψη στις πωλήσεις που εμφάνισε την περυσινή χρονιά η αλυσίδα οφείλεται στην επαναδραστηριοποίηση των αλυσίδων «Μαρινόπουλος» και «Βερόπουλος» μετά την εξαγορά τους από τις αλυσίδες «Σκλαβενίτης» και «METRO» αντίστοιχα.

Ερωτηθείς σχετικά με τον μεγάλο αριθμό ακινήτων που διαθέτει η εταιρεία τα οποία σε αξία ξεπερνούν τα 120 εκατ. ευρώ και την πιθανότητα πώλησης και αξιοποίησής τους, ο επικεφαλής της ΠΕΝΤΕ ΑΕ ξεκαθάρισε πως δεν υπάρχει πρόθεση πώλησης των ακινήτων παρά μόνο αξιοποίησής τους για τη διεύρυνση του δικτύου της αλυσίδας.

Κλείνοντας, αναφέρθηκε στις ανακατατάξεις που συντελούνται στον κλάδο του λιανεμπορίου και ξεκαθάρισε ότι η εταιρεία δεν πωλείται παρά το γεγονός ότι δέχεται πολλές κρούσεις εξαγοράς από άλλες μεγάλες αλυσίδες. Ωστόσο επισήμανε ότι παραμένει ανοιχτή στο ενδεχόμενο εξαγοράς κάποιας μικρότερης υπό την προϋπόθεση ότι αυτό θα εξασφάλιζε τη συνέχιση της υγιούς ανάπτυξής της.

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΕΙΔΗΣΕΙΣ ΣΕ ΒΙΝΤΕΟ: Προϋπολογισμός 2020: Ανάπτυξη, ελαφρύνσεις και νέο «μέρισμα» στο βάθος
Επόμενο άρθροΠότε θα καταβληθούν συντάξεις, επιδόματα και προνοιακά προγράμματα του ΟΠΕΚΑ