Τι θέλει ο Γερμανός τουρίστας από τον Έλληνα επαγγελματία; Κλειδί η αυθεντική ελληνική φιλοξενία

“Δώστε τον χρόνο σας και κοιτάξτε τον φιλοξενούμενο στα μάτια. Ο τουρίστας θέλει πλέον το κάτι παραπάνω στην εμπειρία. Θέλει να του πεις είμαι εδώ για σένα” λέει η Μαρία Κωνσταντινίδου, ψυχική και κοινωνική σύμβουλος και σύμβουλος επιχειρήσεων, απευθυνόμενη στους επαγγελματίες του τουρισμού.

Η κ. Κωνσταντινίδου με καταγωγή από τη Θεσσαλονίκη, που ζει και εργάζεται στη Βιέννη, ήρθε σήμερα στα “πάτρια εδάφη”, καλεσμένη του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, για να δείξει στους επαγγελματίες της πόλης, τους τρόπους να βελτιώσουν τις υπηρεσίες τους στον τουρισμό και να μεταφέρει τη δική της εμπειρία.

“Τα δεδομένα στον τουρισμό αλλάζουν και οι Γερμανοί, είναι καλοί τουρίστες. Είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν παραπάνω για να ζήσουν την πολυτέλεια. Τι είναι όμως, αυτό που επιθυμούν; Θέλουν να νιώσουν την αυθεντική εμπειρία, αυτό που για μας είναι στο DNA μας: την ελληνική φιλοξενία” αναφέρει η κ. Κωνσταντινίδου μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ.

“Ο τουρισμός είναι ψυχολογία και προσδοκία της ευδαιμονίας. Ξέρετε, μια μελέτη το 2016 στην Ελβετία έδειξε ότι για τον τουρίστα η ποιότητα της φιλοξενίας έρχεται στη δεύτερη θέση ως κριτήριο (για την αξιολόγηση ενός προορισμού), ενώ οι εργαζόμενοι στον τουρισμό την τοποθετούσαν στην 6η θέση. Βλέπετε πόσο σημαντική είναι;”, επισημαίνει η κ. Κωνσταντινίδου και τονίζει: “Πρέπει να γίνει συνείδηση όλων μας ότι ο τουρισμός αφορά τον καθένα μας. Τον εργαζόμενο σε κάποιο κατάστημα, τον άνθρωπο που θα δώσει μια πληροφορία στο δρόμο…  Ενδεικτικά να σας πω, ότι το 2014 από τα έσοδα που είχε η χώρα από τον τουρισμό, σε κάθε Έλληνα πολίτη αντιστοιχούσαν πάνω από 1300 ευρώ”.

Ματίας Χόφμαν: Ο τουρισμός από Γερμανία φαίνεται πως θα παραμείνει στα ίδια επίπεδα και φέτος

“Πριν τη διεθνή έκθεση τουρισμού του Βερολίνου, ITB, υπήρχε φόβος για μείωση των εισερχόμενων τουριστών από Γερμανία, αλλά μετά την έκθεση -που δείχνει πάντα τις τάσεις- και τις συναντήσεις με τους μεγαλύτερους tour operators, βλέπουμε ότι οι κρατήσεις κινούνται σταθερά καλά όπως ήταν και το 2018”, δήλωσε στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο Ματίας Χόφμαν, διευθυντής του Παραρτήματος Βορείου Ελλάδος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου.

Ο κ.Χόφμαν μίλησε στο πλαίσιο του workshop που διοργανώθηκε σήμερα από το Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο και τον δήμο Θεσσαλονίκης για τουριστικά στελέχη στο Δημαρχείο Θεσσαλονίκης, με στόχο την εξέλιξη των δεξιοτήτων τους.

Όπως είπε, “έχουμε ένα ευρύ φάσμα υπηρεσιών πάνω στον τουρισμό: εκπροσωπούμε γερμανικές εκθέσεις σαν της ITB ή την Reisen στο Αμβούργο και φέρνουμε σε αυτές Έλληνες πραγματοποιώντας δράσεις εξωστρέφειας. Την ίδια ώρα αρχίσαμε δράσεις και στην Ελλάδα (στην Αθήνα και τη Γλυφάδα), όπως το γερμανικό πρόγραμμα διττής εκπαίδευσης στην Ελλάδα, Dual Hellas. Στη Θεσσαλονίκη, μετά από το μεγάλο συνέδριο για τον τουρισμό που συνδιοργανώσαμε χθες με τα άλλα τέσσερα διμερή επιμελητήρια, πραγματοποιούμε σήμερα ένα μικρο workshop  για το πώς μπορούμε να αναπτύξουμε τον τουρισμό”.

Για τη σημαντική και καλή συνεργασία που έχει ο δήμος με το Ελληνογερμανικό επιμελητήριο τα τελευταία χρόνια μίλησε ο αντιδήμαρχος Τουριστικής Ανάπτυξης και Διεθνών Σχέσεων, Σπύρος Πέγκας, ο οποίος είπε ότι από αυτήν τη συνεργασία προέκυψαν πολλά και χρήσιμα πράγματα, τα οποία ευχήθηκε να έχουν συνέχεια και στο μέλλον.

 

ΑΠΕ-ΜΠΕ
Προηγούμενο άρθροΚατάρτιση προγράμματος διαμονής παιδιών χαμηλόμισθων εργαζομένων και ανέργων σε κατασκηνώσεις για το 2019
Επόμενο άρθροΑλ. Χαρίτσης: Επιστρέφουν στους δήμους περισσότεροι από 500 σχολικοί φύλακες