Αμετανόητος… Αριστος ο κ. Χατζηδάκης ξέχασε να μιλήσει για την ταμπακέρα… Του υπενθυμίζουμε, ότι σύμφωνα με την Εκθεση του Ευρωπαϊκού Ελεγκτικού Συνεδρίου, το υπέρογκο κόστος των αυτοκινητοδρόμων προήλθε τόσο από τις συμβάσεις που υπέγραψε ο Γ. Σουφλιάς όσο και από τις αναθεωρήσεις των συμβάσεων αυτών το 2013 με υπουργό Ανάπτυξης και Ανταγωνιστικότητα τον ίδιο, οποίος παρακολουθούσε εκ του σύνεγγυς και τις σχετικές διαπραγματεύσεις…
Καρπός αυτής της «επιτυχούς» αναθεώρησης, η μείωση του φυσικού αντικείμενου και οι υπέρογκες αποζημιώσεις, που σήμερα καταγράφονται στην έκθεση και βεβαίως, η κληρονομιά που άφησαν στη σημερινή κυβέρνηση: Πέντε σταματημένα έργα με απίστευτα σοβαρές εκκρεμότητες, πάνω από 50%, στις απαλλοτριώσεις, τις αδειοδοτήσεις και στα αρχαιολογικά έργα, τα οποία καταγράφονται λεπτομερώς στην επίσημη έκθεση του ανωτάτου ευρωπαϊκού ελεγκτικού οργάνου που είδε το φως της δημοσιότητας με τα ΜΜΕ που τους καλύπτουν στοργικά, να την … κάνουν γαργάρα…
Δυστυχώς, οι διαρκείς προσπάθειες διαστρέβλωσης της πραγματικότητας και δημιουργίας Fake news του κ. Χατζηδάκη και των υπολοίπων μεταρρυθμιστικών δυνάμεων που ναρκοθέτησαν όλα τα έργα των αυτοκινητοδρόμων, μάλλον δεν πρόκειται να εκτιμηθούν περαιτέρω από τον ελληνικό λαό.
Αμήχανοι και μοιροίοι, παντελώς έκθετοι, ψάχνουν συνενόχους για το έγκλημα που συντελέστηκε εις βάρος του δημοσίου συμφέροντος και των ελλήνων πολιτών, ανακαλύπτοντας πανωπροίκια τα οποία αυτοί προέβλεψαν στις συμβάσεις τους και εμείς μειώσαμε κατά 764.477.733 ευρώ για τους τέσσερις αυτοκινητόδρομους.
Παρέδωσαν έργα εικονικής πραγματικότητας και άφησαν τους πολίτες να πληρώνουν ακόμη και σήμερα τα σπασμένα στους σταθμούς των διοδίων. Δεν περιέλαβαν ούτε μία γραμμή υπέρ των τοπικών κοινωνιών, των ευάλωτων και αδύναμων πολιτών και άφησαν στη γκρίζα κληρονομιά των έργων ακόμη έναν γόρδιο δεσμό.
Αμήχανοι και μοιραίοι, πλην… όμως Αριστοι…