Ενημερωτική συνάντηση του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη με την διευθύντρια Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης κ.Μαυρίδου για την πορεία των πανελλαδικών εξετάσεων στην Ημαθία

Ενημερωτική συνάντηση του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη με την διευθύντρια Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης κ.Μαυρίδου για την πορεία των πανελλαδικών εξετάσεων στην Ημαθία

Συνάντηση με την διευθύντρια της Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Ημαθίας κ. Αναστασίου Μαυρίδου πραγματοποίησε ο αντιπεριφερειάρχης Ημαθίας κ. Κώστας Καλαϊτζίδης,  την Παρασκευή 29η Μαΐου, στα πλαίσια της ενημέρωσης του αναφορικά με την διεξαγωγή των πανελλαδικών εξετάσεων στην Ημαθία για την εισαγωγή στα ΑΕΙ και ΤΕΙ της χώρας.

kalaityzidis
Ενημερωτική συνάντηση του αντιπεριφερειάρχη Ημαθίας κ. Καλαϊτζίδη με την διευθύντρια Β΄βάθμιας Εκπαίδευσης κ.Μαυρίδου

Η κ. Μαυρίδου ενημέρωσε τον κ. αντιπεριφερειάρχη για την συνεχιζόμενη ομαλή διεξαγωγή των εξετάσεων στα δέκα εξεταστικά κέντρα της Π.Ε Ημαθίας (4 Βέροια, 1 Νάουσα, 1 Αλεξάνδρεια, 1 Μελίκη, 1 Ειρηνούπολη,1 Πλατύ, 1 Ριζώματα) στα οποία εξετάζονται 1.127 υποψήφιοι μαθητές.

Ακόμη τον πληροφόρησε για το βαθμολογικό κέντρο που υφίσταται στη Βέροια, το 3ο στην ΠΚΜ, μετά τη Θεσσαλονίκη και τις Σέρρες.

Στα πλαίσια της συνάντησης ο κ. Καλαϊτζίδης έκανε την εξής δήλωση:

 “Εκφράζω την ικανοποίηση μου για την ομαλή διεξαγωγή  στην Ημαθία των πανελλαδικών εισαγωγικών εξετάσεων στα Ανώτατα και Ανώτερα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της χώρας μας.

Θα ήθελα να συγχαρώ τις μαθήτριες και τους μαθητές που αγωνίστηκαν για την επίτευξη των στόχων τους, είτε το καταφέρουν, είτε όχι.  Την διευθύντρια της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης,  τους καθηγητές τους και την εκπαιδευτική κοινότητα της Ημαθίας  που βρίσκεται στο πλευρό τους των εξεταζομένων.

Ιδιαίτερα θέλω να συγχαρώ τις οικογένειες τους, οι οποίες σε ιδιαίτερα δύσκολες οικονομικά συνθήκες, στήριξαν τα παιδιά τους.

Η κεντρική κυβέρνηση και το ελληνικό Κοινοβούλιο οφείλουν σύντομα και μέσα από εθνική, διακομματική, συνεννόηση, να προχωρήσουν σε δραστικές αλλαγές στην ελληνική παιδεία και των τριών βαθμίδων.

Έτσι ώστε το σχολείο, το γυμνάσιο και  ειδικά το λύκειο να μην είναι πάρεργο των φροντιστηρίων, αλλά χώρος μάθησης ,πολιτισμού και αθλητισμού.

Οι ανατροπές στις καθεστηκυίες δομές  πρέπει να είναι επιτέλους ριζικές και  να συνδεθεί  η παιδεία με την παραγωγικότητα, την έρευνα και την καινοτομία, η οποία απαιτείται ώστε η χώρα μας να εξέλθει σύντομα από το τέλμα των τελευταίων δεκαετιών”

Προηγούμενο άρθροΟ Λαογραφικός Όμιλος Μελίκης & Περιχώρων στις Σέρρες
Επόμενο άρθροΕ.Φ.Ε.Τ.: Ανάκληση από την αγορά νοθευμένου ελαιόλαδου