Αν αγαπάς το σώμα σου, τότε θα πρέπει να έχεις στο ψυγείο σου ορισμένες τροφές. Δες ποιες είναι

Γνωρίζουμε πλέον την μεγάλη σημασία μιας ισορροπημένης διατροφής για την καθημερινή πρόσληψη θρεπτικών συστατικών μέσα από τα γεύματά μας. Θα πρέπει να θυμόμαστε ότι  τα κιλά δεν πρέπει να γίνουν αυτοσκοπός, αλλά απόρροια ενός ολοκληρωμένου διαιτολογίου. Ο σημερινός τρόπος ζωής που ναι μεν αφήνει στον άνθρωπο ελάχιστες ώρες να ασχοληθεί με τον εαυτό του παράλληλα επιβάλλει την έξτρα φροντίδα του.

Και πιστέψτε μας η σωστή διατροφή δεν θέλει περισσότερο κόπο από το να ξετυλίξεις την συσκευασία του μπέργκερ που παρήγγειλες!Άνοιξε το ψυγείο σου και τσέκαρε πόσα από τα φαγητά που ακολουθούν έχεις στα ράφια σου. Αν δεν τα έχεις αυτό σημαίνει ότι απέχεις από την υγιεινή διατροφή και πρέπει να μπεις στον σωστό δρόμο. Αύριο πρωί πρωί στο σούπερ μάρκετ!

Γλυκοπατάτες και καρότα

 Η β καροτίνη που περιέχουν θα σας βοηθήσει να έχετε ένα δέρμα μωρού.

Λεμόνι

 Κάθε πρωί στύψε χυμό λεμονιού και πρόσθεσέ το στο νερό ή στο τσάι σου (αν δεν πίνεις είναι μια καλή ευκαιρία να ξεκινήσεις).

Για να σε πάμε και ένα βήμα πιο κάτω μπορείς να έχεις στο ψυγείο μπουκάλια με νερό που θα έχει προσθέσει χυμό αγγουριού ή ginger και να τα καταναλώνεις όταν χρειάζεσαι ενέργεια.

Γιαούρτι

 Όλες τα διατροφικά προγράμματα στο εξωτερικό περιλαμβάνουν το ελληνικό γιαούρτι. Ελληνικό και το τονίζουν!

Αντί λοιπόν να υποκύψεις σε ένα γλύκισμα με εκατοντάδες θερμίδες, φάε το γιαουρτάκι σου με φρούτα που είναι η πιο υγιεινή λύση. Μπορείς επίσης να αντικαταστήσεις το βούτυρο ή τις σάλτσες με το γιαουρτάκι.

Ακτινίδια

Είναι από τις πιο σημαντικές πηγές βιταμίνης C. Παράλληλα ενεργοποιεί τη σύνθεση κολλαγόνου και σας προστατεύει από την εμφάνιση ρυτίδων.

Αυγά

 Έχε πάντα στο ψυγείο σου μερικά βρασμένα αυγά που σου προσφέρουν σε χρόνο μηδέν ένα γεύμα γεμάτο πρωτεΐνη. Προτίμησέ τα, όμως, πρωινές ώρες.

Χούμους

 Αυτό το dip πλούσιο σε πρωτεΐνες είναι ιδανικό συνοδευτικό με τα λαχανικά και αποτελεί εξαιρετικά υγιεινό σνακ. Αγόρασε μια συσκευασία και γίνε δημιουργική σε ποια φαγητά μπορείς να το εντάξεις.

Σπανάκι

 Αυτό το σπανάκι είναι ένας εύκολος τρόπος να προσθέσεις θρεπτικά συστατικά σε κάθε γεύμα. Βάλτο στη σπιτική πίτσα που φτιάχνεις, στα σάντουιτς για το γραφείο, στις σούπες σχεδόν στα πάντα.

Καρύδια

 Γιατί: Τα καρύδια, που μοιάζουν και στην όψη κάπως με τον εγκέφαλο, είναι μια πλούσια πηγή των απαραίτητων ωμέγα-3 λιπαρών οξέων, τα οποία βοηθούν τα εγκεφαλικά κύτταρα να επικοινωνούν μεταξύ τους και είναι απαραίτητα για τη γνωστική λειτουργία, τη μνήμη και την υγεία των νεύρων.