Μέθοδοι για να εξαφανίσεις την κυτταρίτιδα!

Τα βασικά ερωτήματα που σε ταλαιπωρούν:

Mε ποιους τρόπους μπορώ να καταπολεμήσω την κυτταρίτιδα; Οι σπιτικές κρέμες κατά της κυτταρίτιδας κάνουν όντως καλό;

Η κυτταρίτιδα είναι ένα φαινόμενο που ταλαιπωρεί πολλές γυναίκες επειδή έχει σχέση με τις γυναικείες ορμόνες (δεν είναι τυχαίο ότι “φαίνεται” περισσότερο κατά τις μέρες της περιόδου), αλλά και την κληρονομικότητα, την ποιότητα του δέρματος (πχ πάχος, ελαστικότητα, δομή επιδερμίδας και συνδετικού ιστού) και τον τρόπο ζωής (διατροφή, άσκηση, κάπνισμα). Δεν μπορούμε να αλλάξουμε τα γονίδια και την κληρονομικότητα, μπορούμε όμως να αλλάξουμε τον τρόπο ζωής και σε ένα βαθμό την ποιότητα του δέρματος (επειδή επηρεάζεται από τον τρόπο ζωής).

kyttaritida

Για να πετύχουμε ή να διατηρήσουμε χαμηλό υποδόριο λίπος και καλή ποιότητα δέρματος (στο βαθμό που μπορούμε να την επηρεάσουμε τουλάχιστον) πρέπει:

Να διατηρούμε φυσιολογικό σωματικό βάρος και χαμηλό σωματικό λίπος

Να αποφεύγουμε τις μεγάλες αυξομοιώσεις του βάρους μας, ειδικά μέσα από δίαιτες express, που επιβραδύνουν το μεταβολισμό και επιδρούν αρνητικά στο δέρμα μας

Να προτιμούμε μικρά και συχνά γεύματα και όχι λίγα και μεγάλα

Να ακολουθούμε μία υγιεινή διατροφή, η οποία να βασίζεται σε ποικιλία φρούτων και λαχανικών (όσο περισσότερα χρώματα τόσο το καλύτερο), ημιάπαχα γαλακτοκομικά, όσπρια, μη επεξεργασμένα δημητριακά όπως βρώμη και καστανό ρύζι, ψάρια, απαχο κρέας, ελαιόλαδο και ξηρούς καρπούς με μέτρο και να περιορίζει το κορεσμένο λίπος (πχ από λιπαρά κρέατα, βούτυρο κλπ)

Να πίνουμε πολλά υγρά -και λέγοντας υγρά εννοούμε βεβαίως το πόσιμο νερό αλλά και γενικά όλα τα ροφήματα που συμβάλλουν στην ενυδάτωσή μας, όπως το γάλα, οι χυμοί φρούτων (πάντα με μέτρο, όταν πχ αντικαθιστούμε τα φρούτα), ο καφές, το τσάι, τα αναψυκτικά χωρίς ζάχαρη κλπ, ξεχνώντας τον ανυπόστατο μύθο ότι η καφείνη ή το διοξείδιο του άνθρακα έχουν οποιαδήποτε σχέση με την κυτταρίτιδα.

Να ασκούμαστε συστηματικά, ιδανικά συνδυάζοντας αερόβια άσκηση (πχ περπάτημα, τρέξιμο, ποδήλατο, αερόμπικ, ζούμπα κλπ) και μυική ενδυνάμωση (πχ με λάστιχα, βαράκια κλπ). Η κυκλική προπόνηση είναι μία εξαιρετική μέθοδος που συνδυάζει την μυική ενδυνάμωση με την θετική επίδραση στο μεταβολικό ρυθμό.

Να μην καπνίζουμε και φυσικά να μην υπερκαταναλώνουμε αλκοόλ.

Προέλευση: Shape.gr