Σε επιφυλακή ο σιδηρόδρομος για την αποφυγή «μπλακ άουτ» ενόψει της νέας κακοκαιρίας

Μέτρα ενόψει της νέας κακοκαιρίας, προκειμένου να μην υπάρξει ένα νέο «μπλακ αουτ» στον σιδηρόδρομο με απανωτές βλάβες στις μηχανές και εγκλωβισμένους επιβάτες, αποφασίστηκε να ληφθούν σε σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε, χθες, με τις διοικήσεις των εταιρειών του ομίλου ΟΣΕ, παρουσία του υφυπουργού Μεταφορών Ν. Μαυραγάνη. 

Ειδικότερα, αποφασίστηκε να επανδρωθούν οι ορεινοί σταθμοί στο τμήμα Αθήνα – Θεσσαλονίκη, όπου θα υπάρχουν σε εφεδρεία και μηχανές εμπορευματικών αμαξοστοιχιών που θα μπορούν να απομακρύνουν το χιόνι από το σιδηροδρομικό δίκτυο. Οι σταθμοί Οινόη, Λιανοκλάδι, Παλαιοφάρσαλο και Πλατύ θα εξοπλιστούν με μηχανές εφεδρείας και προσωπικό κάθ´ ολη τη διάρκεια των φαινομένων. Οι Μπράλος και Αγγείες θα είναι ανοιχτοί και επανδρωμένοι όλο το 24ωρο, ενώ στον σταθμό Παλαιοφάρσαλου δεν θα γίνεται αντικατάσταση της θερμικής μηχανής με ηλεκτρική.

Τέλος, οι μηχανοστασιάρχες ελέγχου κυκλοφορίας θα βρίσκονται επί των αμαξοστοιχιών στα σημεία που παρατηρούνται τα έντονα καιρικά φαινόμενα.

Υπενθυμίζεται ότι με εντολή του υπουργού Μεταφορών, Χρ. Σπίρτζη, έχει διαταχθεί κατεπείγουσα ΕΔΕ για όσα συνέβησαν, κατά τη διάρκεια του προηγούμενου κύματος κακοκαιρίας, στο σιδηροδρομικό δίκτυο

Προηγούμενο άρθροΠτήσεις τουρκικών πολεμικών αεροσκαφών πάνω από ελληνικά νησιά
Επόμενο άρθρο«Διασφαλίζονται οι θέσεις εργασίας» αναφέρει ο δικηγόρος μετόχων της Μαρινόπουλος ΑΕ